От: защо обръщат посоката на тракторните гуми?
Така е прав си за елочката. И при японците е един вид компромис. Аз съм виждал японско тракторче още в контейнера при внос, натоварено както си е с калта - порядъчно амортизирано и с неприлично големи лопатки на гумите, по нашите разбирания. При тях нивичките са по няколко декара до няколко десетки /това е държавна политика/ и разумният компромис за тях е малки машинки, с относително голяма мощност и дълбок грайфер рибя кост за работа в калта. имат си и миниатюрни комбайнчета на вериги. За нашите оризища /щото ни е интензивно земеделието
/ знаеш - има комбайни Енисей /навремето/ и Клас и другите /съвременни/ на изцяло гъсеничен или полугъсеничен ход , а и съответните трактори.
Вижте снимки и на стари трактори, да речем до 50-те години на миналия век - Универсали, Булдоци, Оливери, СТЗта и подобни със стоманени колелета. Има и с прави зъби, единични, двойни, тройни, но масовият вариант е с лопатки напреко на джантата и по посока навътре и напред по движението. Това с цел макс сцепление и самопочистване от кал.
Първоначално публикуван от Кольо
Преглед на мнение
Така е прав си за елочката. И при японците е един вид компромис. Аз съм виждал японско тракторче още в контейнера при внос, натоварено както си е с калта - порядъчно амортизирано и с неприлично големи лопатки на гумите, по нашите разбирания. При тях нивичките са по няколко декара до няколко десетки /това е държавна политика/ и разумният компромис за тях е малки машинки, с относително голяма мощност и дълбок грайфер рибя кост за работа в калта. имат си и миниатюрни комбайнчета на вериги. За нашите оризища /щото ни е интензивно земеделието

Вижте снимки и на стари трактори, да речем до 50-те години на миналия век - Универсали, Булдоци, Оливери, СТЗта и подобни със стоманени колелета. Има и с прави зъби, единични, двойни, тройни, но масовият вариант е с лопатки напреко на джантата и по посока навътре и напред по движението. Това с цел макс сцепление и самопочистване от кал.
Коментар