ако си купувате гуми от дилър на БОРЯНА и по специално от гуми сервиза на завоя на края на Дървеница посока БИЛЛА - Младост...
1. Размерът на така хвалените от мен гуми Ласса ОК144 обявен в сайта на БОРЯНА не е точен, реалният е с 40мм по-малък...
2. Монтирали са ми камерни гуми без вътрешни...
3. Престорили са се, че ги балансират с по 20-30гр на гума... Днес реших да проверя баланса на 2 от гумите /за отпред/ и установих, че едната е със 190гр дисбаланс, а другата със 110гр... Общо за двете отиде към 400гр олово... Такъв дисбаланс не може да се е появил по-късно, защото няма повреди по гумите /откъснати блокчета или неравномерно износване.../
4. /не последно по важност/ джантите които си купих от тях, се оказа че са за Исузу /ЕТ13мм/ и за да станат на Тойотата ми се наложи да слагам фланци /по-точно подложки/ по 5мм, за да не опира в щангата отпред в дясно... Това, че опира го установих сам след като ги монтирах и радиуса на завиване вляво значително се увеличи
- не са ме предупреждавали!
1. Размерът на така хвалените от мен гуми Ласса ОК144 обявен в сайта на БОРЯНА не е точен, реалният е с 40мм по-малък...
2. Монтирали са ми камерни гуми без вътрешни...
3. Престорили са се, че ги балансират с по 20-30гр на гума... Днес реших да проверя баланса на 2 от гумите /за отпред/ и установих, че едната е със 190гр дисбаланс, а другата със 110гр... Общо за двете отиде към 400гр олово... Такъв дисбаланс не може да се е появил по-късно, защото няма повреди по гумите /откъснати блокчета или неравномерно износване.../
4. /не последно по важност/ джантите които си купих от тях, се оказа че са за Исузу /ЕТ13мм/ и за да станат на Тойотата ми се наложи да слагам фланци /по-точно подложки/ по 5мм, за да не опира в щангата отпред в дясно... Това, че опира го установих сам след като ги монтирах и радиуса на завиване вляво значително се увеличи

Коментар