От: Налягане в гуми с по-голям размер
А въздуха е над 70 % азот, та смятай от другите 30% колко се повлиява налягането.
Помпенето с азот си има значение в много натегнатите коли като разните му там формули, там всяка малка промяна на някой параметър води до значимо изменение на поведението на колата.
Но при обикновена кола това надали има някакво значение.
Просто автомобилната гъзария е силно печеливша индустрия, и щом има балъци-ще има и тарикати да им прибират парите
.
Пример с мен-веднъж в "Примекс" поисках да си напомпя гумите, и ми посочиха "ей там е маркуча". Хубаво, ама там два, аз взех единия, и си донапомпих три от четирите гуми, като на третата ме видяха, и извикаха, че това било азоооот... Четвъртата гума я напомпих вече с въздух. Въх, ами сега-ако колата започне да дърпя нанякъде заради различното налягане като се стоплят гумите?...
Естествено-нищо подобно не се случи, не съм и очаквал де, поради описаното по-горе.
Но който има пари за харчене-да си ги харчи за азот, всеки е господар на парите си.
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe)
Преглед на мнение
Помпенето с азот си има значение в много натегнатите коли като разните му там формули, там всяка малка промяна на някой параметър води до значимо изменение на поведението на колата.
Но при обикновена кола това надали има някакво значение.
Просто автомобилната гъзария е силно печеливша индустрия, и щом има балъци-ще има и тарикати да им прибират парите

Пример с мен-веднъж в "Примекс" поисках да си напомпя гумите, и ми посочиха "ей там е маркуча". Хубаво, ама там два, аз взех единия, и си донапомпих три от четирите гуми, като на третата ме видяха, и извикаха, че това било азоооот... Четвъртата гума я напомпих вече с въздух. Въх, ами сега-ако колата започне да дърпя нанякъде заради различното налягане като се стоплят гумите?...
Естествено-нищо подобно не се случи, не съм и очаквал де, поради описаното по-горе.
Но който има пари за харчене-да си ги харчи за азот, всеки е господар на парите си.
Коментар