Ааааа.... Боряна ! Сега разбирам Сайта ... ДА !
Ако прочетеш по-горе какво съм написал и сметнеш колко трябва да бъде височината на 7.50/16 ще видиш , че твоите измервания са сравнително вярни
7,50 * 2,54 = 19,05 см.
92% от 19,05 =17,526 см.
16" * 2,54 = 40,64 см.
17,526 * 2 = 35,052 см. + 40,64 = 75,692 см.
Ти това ли получи
премерих 77 и 76.5 /както писах горе.../ дали да не им ги върна, защото не отговарят на размера и без друго вече почнаха да и се изтъркват мустачките на протектора... сигурно са на 3000км вече...
АБЕ И АЗ КАТО ЕДИН МНООООГО СТАР ОФРОИДЕР ДА ИЗРАЗЯ МНЕНИЕ.ПЪРВО КАРАХ С ГУДРИДЖ МТ ДОСТА ВРЕМЕ В ТЕ ГОДИНИ НЯМАШЕ ГОЛЯМ ИЗБОР .НЕ ЛОША ГУМА МНОГО УНИВЕРСАЛНА СРАВНИТЕЛНО ЗДРАВИ БОРДОВЕ НО САМО ДО ТУК .ВИНАГИ СЪМ КАРАЛ ЕКСТРИМ А НЕЙНАТА ШАРКА Е ДОСТА ДАЛЕЧ ОТ ЕКСТРЕМНИТЕ.СТАВА НА ВАЛЯК В КАЛТА.НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ СЛЕД ПЪРВАТА ГОДИНА СТАВА НА ПЛАСМАСА.ЗАБРАВЯШ ЗА ЛЕД И СНЯГ НО ПЪК ТАКА СИ Я КАРАШ ЦЯЛ ЖИВОТ.КОГАТО Е НОВА ДЪРЖИ ДОБРЕ НА СТРАНИЧНО ПРЕПЛЪЗВАНЕ.СТАВА ЗА СКОРОСНО КАРАНЕ ПО СУХ ПЪТ. ПОСЛЕ МИНАХ НА ДЖЕНЕРАЛ МТ.ДОБРА ЦЕНА ПО МЕКА ОТ ГУДРИЧА НО МНООООГО ТЪНКИ БОРДОВЕ.ОМРЪЗНА МИ ДА ЛЕПЯ ГУМИ.А И НЕ Е НАЙ ДОБРАТА ЗА КАЛ.БЯХ СИ ВЗЕЛ СИЛВЪРСТОУН.УНИКАЛНА ГУМА ЗА КАЛ.САМОПОЧИСТВА СЕ ИДЕАЛНО.АБЕ ТРАКТОРНА ГУМА.НО Е ДОСТА ТЕЖКА ПРОИЗВЕЖДА СЕ САМО В 1 РАЗМЕР 285 85 15 ИЛИ 16 ЯКИ БОРДОВЕ. НЕСТАВА ЗА АСВАЛТ ПЯСЪК И ШУМИ МНОГО.СРЕДНО КАЧЕСТВО НА КАУЧУКА. СЕГА КАРАМ СЪС СУПЕР СУОМПЪР ТСЛ 34 9.5 16 РАЗМЕР СПЕЦИАЛНО ЗА ТОЙОТА И ДЖИИП. НЕВЕРОЯТНА ГУМА ЗА ВСЯКАКЪВ ЕКСТРИИМ.СТРАНИЧНА ПРОТЕКЦИЯ САМОПОЧИСТВАЩ ГРАЙФЕР ПЕРФЕКТЕН МНОГО МЕК КАУЧУК НЯМА СТОМАНЕН КАРКАС МОЖЕ ДА СЕ КАРА НА МНОГО НИСКО НАЛЯГАНЕ .ДЪРЖИ СЕ ПЕРФЕКТНО НА КАЛ СНЯГ КАМЪНИ СУХ ПЪТ НА МОКЪР И СУХ АСВАЛТ.НЕ СТАВА ЗА ПЯСЪК НИСКО СКОРОСТНА Е ШУМИ И Е МАЛКО ТЕЖКА.ГОВОРЯ ЗА ТОЗИ РАЗМЕР.ЗАМЕН ТОВА Е НАЙ ПЕРФЕКТНАТА ГУМА ЗА ЕКСТРЕМ.А И ВИЖДАМ ЧЕ МНОГО ХОРА СА МНОГО ДОВОЛНИ ОТ ПРОДУКТИТЕ НА INTERCO.ЗА РЕГЕНЕРАТИ НЯМА ДА ГОВОРЯ.ВСЪЩНОСТ ЗАЩО ПЪК НЕ.НИСКА ЦЕНА ДОБРЕ.МНОООГО КОФТИ КАУЧУК ПОЧТИ НЯМА ЕСТЕСТВЕН КАУЧУК В ГУМАТА.НАЦЕПВАТ СЕ.ВИЖТЕ СИ МАЛАТЕСТИТЕ.ЯКО ТЕЖКИ .КРИВЯТ СЕ.ХУБАВО ЧЕ ПОНЕ ГИ ПРАВЯТ С ШАРКИ НА ВОДЕЩИ МАРКИ.НАПРИМЕР САИМЕКС И С.СУОМПЪР.И СЕ ЧУДЯ КАК ИЗВЕСНИ СЪСТЕ ЗАТЕЛИ С ПРЕТЕНЦИИ КАРАТ ТУК СТАКИВА. АМА МАЙ Е МОДА
ЗА РЕГЕНЕРАТИ НЯМА ДА ГОВОРЯ.ВСЪЩНОСТ ЗАЩО ПЪК НЕ.НИСКА ЦЕНА ДОБРЕ.МНОООГО КОФТИ КАУЧУК ПОЧТИ НЯМА ЕСТЕСТВЕН КАУЧУК В ГУМАТА.НАЦЕПВАТ СЕ.ВИЖТЕ СИ МАЛАТЕСТИТЕ.ЯКО ТЕЖКИ .КРИВЯТ СЕ.ХУБАВО ЧЕ ПОНЕ ГИ ПРАВЯТ С ШАРКИ НА ВОДЕЩИ МАРКИ.НАПРИМЕР САИМЕКС И С.СУОМПЪР.И СЕ ЧУДЯ КАК ИЗВЕСНИ СЪСТЕ ЗАТЕЛИ С ПРЕТЕНЦИИ КАРАТ ТУК СТАКИВА. АМА МАЙ Е МОДА
Пдддържам ти мнението за реген.макар ,че сигурно визираш и мен.С такива карах само на Бистрица, сложих ги на ташак.В една друга тема за подготовката за състезания подробно съм описал мнението си за регенерата.Ако ще се състезавате само реномирани марки , ако е за лов и разходки регенерата е компромис .От изброените марки на Фулдата препоръчвам Гудрич и Гудиар,много здрави и комплексни гуми.
за гумите хубаво, избора е огромен, лидерите са ясни. кажете нещо за джантите, какво предпочитате, алуминиеви или стоманени, някой от вас карал ли е с джатни с т.нар. бедлок, преровихме америка за такива за вранглера и няма
Коментар