Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Труден избор между два регенерата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Труден избор между два регенерата.

    Кико, колегата Кастело знаеш как му побеля косата с кайманите, като се качвахме при тебе.
    Крум и той помни.
    Хем със седмици го разубеждавах за кайманите. Още в Италия като беше.
    Същия размер, на същата джипка.


    Иначе за регенератите спрямо истинските, съгласен
    Ама, всеки си знае...
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От: Труден избор между два регенерата.

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Кико, колегата Кастело знаеш как му побеля косата с кайманите, като се качвахме при тебе.
      Крум и той помни.
      Хем със седмици го разубеждавах за кайманите. Още в Италия като беше.
      Същия размер, на същата джипка.


      Иначе за регенератите спрямо истинските, съгласен
      Ама, всеки си знае...
      Сашка за много години че несме се виждали, а относно темата аз точно затова му казвам да бяга.
      0898532785-КИКО

      Коментар


      • #18
        От: Труден избор между два регенерата.

        Ако мерите 235/75/15 стандартна гума и регенерат малатеста 195/80/15 ,разликата е 1/1,5 см в диаметър ,което не е такава болка ,болката идва от ширината .Каимана измерен с ролетка ширина е 21/21,5 см демек се равнява 215 ,а височината (измерено с рулетка) 71/71,5 см ,а с 235 си по голям тормоза(заради ширината на гумата). Антон и Радо метъла са ги мерели лично на една разходка защото не ми вярваха . Колега според мен и доста други дет се завираме в л....ната си се ориентирал към правилните гуми ,само ако ги караш в правилната среда а не по асфалт и пред кафето.

        пп Имам наблюдения на двете марки и според мен малатеста са по меки (имам два чифта малатеста/инса) , за килограмите всички са писали правилно ,всяка гума е с различно тегло ,това си зависи най вече от основата .Успех!
        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

        Коментар


        • #19
          От: Труден избор между два регенерата.

          Първоначално публикуван от tonkata_mp Преглед на мнение
          както силвърстоуна който се опитва да копира като шарка...
          Хи хи хи...
          Кой не знае изторията на гумите с такава шарка...
          Нещо за Simex да сте чували? Модела Extreme tracker?

          Силвърстон са последната марка която се мъчи да копира шарката на Саймексите, като освен, че го е копирала го е и модифицирала, и резултатът е супер гума. За кал, неутъпкан сняг, ронлива пръст и подобни терени е трепач.

          Само дето не знам да има в малките размери от тях. Може и да има де, не съм толкова запознат.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Труден избор между два регенерата.

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            Хи хи хи...
            Кой не знае изторията на гумите с такава шарка...
            Нещо за Simex да сте чували? Модела Extreme tracker?

            Силвърстон са последната марка която се мъчи да копира шарката на Саймексите, като освен, че го е копирала го е и модифицирала, и резултатът е супер гума. За кал, неутъпкан сняг, ронлива пръст и подобни терени е трепач.

            Само дето не знам да има в малките размери от тях. Може и да има де, не съм толкова запознат.
            Доколкото съм запознат ,най малкия размер е 31" ,ако имаше 29/30" и аз щях да си взема ,нямам мотор да върти 31"
            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

            Коментар


            • #21
              От: Труден избор между два регенерата.

              Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
              Колегата Sparky има много мозък в тиквата, но все забравя да спомене, че никога не си мокри и четирите гуми едновременно!
              Гумите върху ферозата от сигурно 4 години ги мокри и каля съвсем редовно баща ми, не аз. И няма нищо строшено, нищо че се пълни редовно до тавана с камъне и дървя и така се каля по калищаците. Пробега е никакъв (не може да износи гумите), но експлоатацията е тежка. Тежка до толкова, че нов съединител сдаде за 4 години, и сигурно няма и 10000км. Просто я пази и не се бута нарочно в шамарите. За сметка на това редовно гледа сеир на опитали се да минат от там, дето той преди малко е минал. Като познаваш терена и капанчетата по него, много лесно можеш със скромно возило да засрамиш доста по-мъдести такива.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Труден избор между два регенерата.

                Колеги гумите пристигнаха.
                Двете са точно по 17кг другите две са 17.2кг и 19.6кг.Сложих двете еднакви от пред.Балансираха се добре като бяха доста криви.Най-кривата беше близо 100гр към 30гр. и най-правата 15гр към 45гр.И докато въртеше баланс машината беше като вентилатор
                Нямам търпение да стане събота

                Коментар


                • #23
                  От: Труден избор между два регенерата.

                  Днес в неделя покарах малко "hard" в кал,лед и кал и вода+лед+кал.Иииии Накефих се от всякаде !! Нито на едно място не превъртях гума,като трактор върви

                  Коментар


                  • #24
                    От: Труден избор между два регенерата.

                    Първоначално публикуван от Warlikeinside Преглед на мнение
                    Балансираха се добре............
                    Излишно упражнение.
                    Ако се кара по асфалт-има голямо значение, ама като влезеш в калта-познай колко кал се натрупва по джантата, и къде отива баланса на гумата.

                    Никога не съм балансирал гуми на джип, и не съм чувствал някакъв дискомфорт заради това.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Труден избор между два регенерата.

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Излишно упражнение.
                      Ако се кара по асфалт-има голямо значение, ама като влезеш в калта-познай колко кал се натрупва по джантата, и къде отива баланса на гумата.

                      Никога не съм балансирал гуми на джип, и не съм чувствал някакъв дискомфорт заради това.
                      Същите теории ми ги развиваха и на мен на времето. Слушах ги само до момента, в който излязох на асфалта с 33-ките и колата започна да тресе яко. Може да не се балансират, ако колата се кара само и единствено в гората. Ако прави някакви преходи и по асфалта, където се движи с по-смислена скорост, баланс си трябва.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Труден избор между два регенерата.

                        Няма нужда да се балансират до 26'', от там нагоре си иска. Много ясно, че като излезеш от гората с по две кила кал на джанта ще тресе, но това е до автомивката.
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Труден избор между два регенерата.

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Същите теории ми ги развиваха и на мен на времето. Слушах ги само до момента, в който излязох на асфалта с 33-ките и колата започна да тресе яко. Може да не се балансират, ако колата се кара само и единствено в гората. Ако прави някакви преходи и по асфалта, където се движи с по-смислена скорост, баланс си трябва.
                          Прочети какво съм написал-за асфалта си има значение. Но покупката на регенерат с откровено кален грайфер предполага, че колата ще се кара предимно по черни пътища, или по терени където изобщо липсват. А там нито скоростта е висока, нито може да опазиш колелата от натрупването на кал.

                          Автомивките не са решение, ако ще се кара по асфалта.
                          Даже и при старателни момчета-пак си остават места с калчица по джантата. А тя си тежи, та едни 50-100 грама винаги могат да останат по колелото.
                          И къде е смисъла на слагането на баланси от по 20-30 грама?
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Труден избор между два регенерата.

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            20-30 грама?
                            Оптимист.

                            Всъщност, успеха при измиването силно зависи от вида на джантите. Ферозовите железни все едно са правени да събират максималното възможно количество и за сметка на това да се мият максимално трудно. На регенератите сложих алуминиеви витарови - в пъти по-лесно миене. В дъжд дори сама си пада. Просто профила им е такъв че не задържа толкова. Профила на железните напротив - все едно е правен нарочно да задържа.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Труден избор между два регенерата.

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Прочети какво съм написал-за асфалта си има значение. Но покупката на регенерат с откровено кален грайфер предполага, че колата ще се кара предимно по черни пътища, или по терени където изобщо липсват. А там нито скоростта е висока, нито може да опазиш колелата от натрупването на кал.

                              Автомивките не са решение, ако ще се кара по асфалта.
                              Даже и при старателни момчета-пак си остават места с калчица по джантата. А тя си тежи, та едни 50-100 грама винаги могат да останат по колелото.
                              И къде е смисъла на слагането на баланси от по 20-30 грама?
                              Да не съм карал с Каймани и да не съм виждал кал - да ми приказваш. За гората баланс не трябва, но, ако има каране по асфалта, няма лошо да се балансират. Ама ти с тия 20-30 грама ми събра очите. Де го този перфектен регенерат. От моите имаше с по над 250 грама ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Труден избор между два регенерата.

                                За наденицата ли питате...?

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:69.JPG
Прегледи:2
Размер:255.1 КБ
ID:5635018
                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X