Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Труден избор между два регенерата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Труден избор между два регенерата.

    Привет колеги!

    Реших да си взема едни гуми за ферозата както бях писъл по-напред тук.
    Последно реших да взема Kaiman Malatesta 195/80/15 ,но намерих същата шарка на Turbo insa special track.
    Интересува ме каква е разлиакта между двата производителя освен ,че едните са Италианци а другите Испанци.
    Коя гума е по тежка и коя по качественна?
    Интересува ме защото разликата в цената е доста голяма.
    165лв за ТурбоИнса и 190лв за Малатеста.

  • #2
    От: Труден избор между два регенерата.

    И двете марки са читави, доста хора караме и с двата модела, и няма кой знае какви отрицателни отзиви. Все регенерат, и все от читави фирми. Шарката ако и да има някакви разлики-те са пренебрежимо малки, и не оказват влияние на поведението на гумата. Един от най-агресивните грайфери за офроуд гума. По-агресивни са само бутонките и тракторките. Е, и Силвърстон MT117, ама там влизаме в друг клас по цена. А и такъв малък размер май нямат.

    Какво можеш да направиш-вземаш шублер, и мериш колко е "дупката" между отделните блокове гума на грайфера. Гумата с по-голяма дупка е твоята.
    Но и другата да вземеш-пак няма да сбъркаш.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Труден избор между два регенерата.

      Да ти кажа по-лесен начин.
      И двете са регенерат.
      Вземаш по-леката.
      Освен това, като вземаш 4 гуми, гледай да са горе-долу еднакво тежки.

      Карам регенерат коброподобни на Марикс.
      Най-леката ми беше около 16,5 кг, а най тежката, без малко 18.
      Мерил съм ги нови.
      И понеже разлика така или иначе ще има, заради различните основи, по-леките ги слагаш предни.

      ПП: Аз бих взел по-евтините.
      Така или иначе са регенерат и освен ако не са за як бой в гората ( Ферозата не го може това, макар да е по-корава от Витарата), на асфалт са пълна скръб, а за сняг и лед са трагедия и скубане на косите.
      Ако ше я тормозиш яко, кобрите са по-добрия избор, макар че и с тях се трошат карета и преден диф.
      Успех!
      Последно редактирано от TigerHunter; 07-01-15, 22:30.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #4
        От: Труден избор между два регенерата.

        Инсата са по-леки и по-меки. По-добри са на отъпкан сняг и лед(с уговорката, че са гола вода).
        Малатестата имат по-здрав страничен борд. По-малко се износват. Повече лъзгат на лед (или пак толкова).

        Предимство за Инсата е теглото, но доста Инси има разпрани от страни.
        Каймана има стандартен и усилен страничен борд. Усиления има странични малки грайферчета - полезни в коловози. Недостатъците като тегло и твърдост не са за пренебрегване.

        Няма пълно щастие!
        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

        Коментар


        • #5
          От: Труден избор между два регенерата.

          Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
          Инсата са по-леки и по-меки. По-добри са на отъпкан сняг и лед(с уговорката, че са гола вода).
          Малатестата имат по-здрав страничен борд. По-малко се износват. Повече лъзгат на лед (или пак толкова).

          Предимство за Инсата е теглото, но доста Инси има разпрани от страни.
          Каймана има стандартен и усилен страничен борд. Усиления има странични малки грайферчета - полезни в коловози. Недостатъците като тегло и твърдост не са за пренебрегване.

          Няма пълно щастие!
          По-добре сподели с човека колко пъти си трошил карантиите с агресивни гуми на твоята Фероза, а той, ако те "чуе" сам ще прецени това ли иска. А конкретно по въпроса-по добри са по-евтините, има се предвид от този избор.

          Коментар


          • #6
            От: Труден избор между два регенерата.

            В размера 195/80/15 претоварванията са по-малки и вероятно ще изкара повече. Въпреки това, ако ще караш кораво ще ти споделя да знаеш:
            Дясната полуоска отпред е къса, а лявата е дълга. По тази причина каретата на дясната се "кълчат" доста повече. Когато завиеш и окачването се разпъне до край не е нужно много голямо натоварване за да строшиш външното каре. Когато това ми се случи за втори път реших, че ще се реконструира. Чичкото от предишния пост има приятел, който ги прави неразрушими. След това, обаче същия чичко, на една разходка - "Давай ще минеш, давай ще минеш" - и... счупих вместо карето сателитните колела на дифа. Не е голяма беля защото един диф струва колкото едно каре, а се чупи по-трудно.
            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

            Коментар


            • #7
              От: Труден избор между два регенерата.

              Благодаря за отзивите колеги.Бяхте ми полезни.В край на сметка реших да поръчам инса-та като по леки и меки гуми.
              Днес пътуват утре са при мен.Ще споделя впечатления след събота и неделя на лова.
              В прочем ето я причината да поръчам гумите.



              Така става почти всеки път

              Коментар


              • #8
                От: Труден избор между два регенерата.

                Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                ...каретата на дясната се "кълчат" доста повече...

                Това е вярно.
                Особено ако понатегнеш торсионите над заводските предписания.
                Но с този размер, няма да ти се наложи.
                И без пипане на торсионите, дясното външно каре е най-уязвимия възел.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  От: Труден избор между два регенерата.

                  Вземи си кобри 235/75/15. Ня знам какво си се вторачил в тия каймани - просто не си уцелил джипката за това. Или, като в другата тема - вземи си дуратраци, пак 235/75/15.

                  Кайманът е безсмислена гума в твоя случай:
                  1. С С избрания от теб размер е малка. Джипката ще ги върти, но клиренса ти остава същия, тоест чисто геометрично не печелиш проходимост.
                  2. С 235/75/15, което е максимума, който може да се побере без интервенции, каймана е тежка и прекалено агресивна за фероза. Ще започнеш да късаш тампони да двигател/скорости, карета и дифове, пък и двигателя така или иначе е слаб, а за проходимост освен агресивен грайфер понякога е по-важно колко си в състояние да се засилиш и да използваш инерцията, отколкото колкот ти е агресивен грайфера.

                  Та с кобра 235/75/15, печелиш първо малко повдигане заради по-големия размер (тоест геометрична проходимост), и втори път не чак такаа агресивност, но за сметка на това по-голяма площ на контакт, което за калищака също е от значение.

                  И не на последно място - по-добр нерегенерати. Лично на ферозата съм с кобри. Ми ако в началото гумата има някаква прилика с гума, след 2 години вече е тотална трагедия навсякъде, освен в калта. И са се нацепили на всичкото отгоре. Не са нито Insa, нито Malatesta, а Fedima - португалски регенерат. Същия шит като другите. Единственото учудващо е че се балансираха перфектно с не много тежести. Карал съм ги със 120 като бяха нови (по нанадолнището, естествено ) - освен шума на ниско прелитащ хеликоптер, по съх път други кусури кой-знае какви нямаха. Сега обаче не бих опитвал.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Труден избор между два регенерата.

                    Подкрепям Спарки.
                    Моите са пета година вече и са много нацепени, особено, дори повечето бордовете.
                    Не бих ги карал с повече от 80-90км/ч.
                    Ще ги търкалям още, но моята е на къси растояния. До вилата, по реката и из полето за гъби. И малко градско.
                    Ако е рекъл Бог, мисля за Дуратраци наесен.
                    235/75/15, разбира се.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Труден избор между два регенерата.

                      С новите гуми ще излезеш от тая локва без да пребоксуваш, колега!
                      Колегата Sparky има много мозък в тиквата, но все забравя да спомене, че никога не си мокри и четирите гуми едновременно!
                      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Труден избор между два регенерата.

                        На ферозата бях с кобра и както се споменава по-горе след няколко години се цепят доста по борда. Докато бях с тях почти не съм закъсвал с ферозката, в кал си се представят добре за цената си. И при мен едната доста трудно я балансираха.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Труден избор между два регенерата.

                          Това локве и дъртите ми кобри ще го прецапат без проблем, камо ли каймани.

                          Росене, виждал съм ферозата на Спарки с ауспух намотан около моста в доста по-дълбока локва в люлинската планина.
                          Пусто, рядко се събираме, та няма време да се окаляме.
                          Последно редактирано от TigerHunter; 08-01-15, 17:15.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Труден избор между два регенерата.

                            и аз съм за 235-75 кобри , на моя това му бяха първите гуми.нещо съм резервиран към каймана на сняг го няма никакъв докато кобрата се справя на кал също не е толкова впечатляващ както силвърстоуна който се опитва да копира като шарка...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Труден избор между два регенерата.

                              Първоначално публикуван от Warlikeinside Преглед на мнение
                              Привет колеги!

                              Реших да си взема едни гуми за ферозата както бях писъл по-напред тук.
                              Последно реших да взема Kaiman Malatesta 195/80/15 ,но намерих същата шарка на Turbo insa special track.
                              Интересува ме каква е разлиакта между двата производителя освен ,че едните са Италианци а другите Испанци.
                              Коя гума е по тежка и коя по качественна?
                              Интересува ме защото разликата в цената е доста голяма.
                              165лв за ТурбоИнса и 190лв за Малатеста.
                              Бегай със сичка сила от регенерата!
                              0898532785-КИКО

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X