Здравейте, колеги. Снощи прибирайки се в къщи за свой ужас видях, че са ми нарязали 3 от гумите с нож
...тъпото е, че пострадаха Кобрите, които сложих преди няма и месец, дори се бях наканил да се пусна на "Пловдив и приятели 5". Та въпроса ми е, има ли дори минимален шанс гумите да се ремонтират до степен да се кара само и единствено по черно с ниска скорост, и в тази връзка, има ли някаква логика и спасение примерно в поставянето на вътрешна гума в безкамерната? Гумите са почти нови и направо ми се реве... На едната срезът е около 2-3 см, на борда, малко под протектора. Другите две са клани като прасета, срезове по 6-7 см на борда, не са близо нито до протектора, нито до джантата. Ако ще помогне, довечера ще направя и снимки. Рових доста по форумите, но огромната част от информацията и съветите предполагат леки автомобили, високи скорости и прочие. Четох и за полиуретанов пълнеж някакъв...Тук там хората казват, че с подложки, топла вулканизация и доза късмет се лекуват рязани гуми, ама клани като мойте... има ли смисъл да тая надежди и да обикалям всички гумаджии в Пазарджик?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Срязани гуми - умира ли надеждата?
Свий
X
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Според мен може да се оправят само ако са рязани успоредно на нишките, ако перпендикулярно, че даже и под наклон, т.е. ако има много срязани нишки, не.
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Ако съм аз-няма да изхвърля чисто нови гуми. Ако имаш приятел гумаджия(или поне някой да се навие да върши глупости според тях)-борда може да се вулканизира с парче гума от вътрешната страна. То и от външната би трябвало да стане, няма причина да не стане. После естествено с вътрешна гума. Това е и решението според мен за офроуд. Поне се избягва риска от разбортиране при ниско налягане.
По тракторите сме карали с подложка от транспортна лента която е захваната към гумата с каруцарски болтове. Малко варварско решение, ама като няма пари за друга гума, а срязаната е почти нова... И си караха дълго време без проблем. Само краищата на подложката се скосяват до нула за да не претрият вътрешната гума.
Та залепи срязаното, а ако не държи-с подложка и 6 мм каруцарски болтове кум борда почти със сигурност ще държи.
Но щом са ти срязали гумите веднъж-пак ще посегнат. Ако може сложи една камера с инфрачервен прожектор.
После умната
Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Определено е бил ядосан, а нямам обяснение...не за пръв път спирам точно там, при това не пречи колата на никой. Имам единствено съмнение за мястото, където паркирам там, където работя, защото е натоварено. Ако там някой е решил, че му е писнало...не е трудно да намери самурая пред дома ми, на светофарите на Пловдивска - целия град минава оттам поне веднъж седмично, а антика с "простори" и рошави гуми просто бие на очи...иначе лични конфликти нямам, напротив, понякога се мразя за това, че и на мухата път правяПървоначално публикуван от asenv Преглед на мнениеДоста трябва да е бил ядосан този, който го е правил. Изразявам ти съчувствие, но защо са рязани? Трябва да си имаш отговор за теб.
maystor, благодаря за мнението. Може би е добре да ги види гумаджия, така или иначе ще трябва да си върна старите..1986 Samurai SJ413 1.3 G13A
Андрей - 0894 272772
Коментар
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Чувам, че рязали гуми за постоянно свиреща аларма. Ако имаш аларма - обърни и внимание, че наистина е много неприятно да свири цяла нощ! Аз лично звъня на 112, но хора всякакви.
Коментар
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Пусни някоя снимка. Имаше едно време един от старата школа който правеше чудеса. Лепеше челно, после шиеше плътно с дебел конец, после вулканизираше на топло, и накрая студена голяма подложда отдолу. На днешни времена мисля, че няма кой да се навие да го прави това. Кара се след това с вътрешна и отива доста баланс. Пределно ясно е, че нови е най-добре и всичко друго е опасно. Представи си да се сцепи докато тая гума те държи на ръба на дълбоко дере...."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
И като срежат гумите, спира ли алармата?! Колега, тоя дето ти е срязал гумите , да ти купи нови! Ти няма начин да не се досещаш ( въпреки написаното ) кой е.Първоначално публикуван от niki p Преглед на мнениеЧувам, че рязали гуми за постоянно свиреща аларма. Ако имаш аларма - обърни и внимание, че наистина е много неприятно да свири цяла нощ! Аз лично звъня на 112, но хора всякакви.Виден столичен ихтиолог
Коментар
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Благодаря на всички за мненията и подкрепата. Нямам аларма, не съм и мислел, че би ми потрябвала. И наистина нямам адекватни предположения за извършителя, дойде ми като гръм от ясно небе.. не че няма да поразследвам де..1986 Samurai SJ413 1.3 G13A
Андрей - 0894 272772
Коментар
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Такива гуми се правят със затворени очи.Намираш лепенка на Тип Топ с текстилна вложка,лепи се на студено.Преди това с малка преса и със суров каучук се затваря дефекта отвън.Следва лепене отвътре.но.....много са малко хората които го могат(тип топа е лепило което е капризно откъм технологична дисциплина).Ако си наблизо ще ти помогна.Първоначално публикуван от Yusha Преглед на мнениеБлагодаря на всички за мненията и подкрепата. Нямам аларма, не съм и мислел, че би ми потрябвала. И наистина нямам адекватни предположения за извършителя, дойде ми като гръм от ясно небе.. не че няма да поразследвам де..
П.П Такава гума спокойно си се кара и на 100 км/ч.Баланса е малко трицифрен....
П.П.П.По-важна е профилактиката на рецидивите,т.е.да начупиш верното канче,щото лепенките не са бронирани.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Не няма да е .Технологията на регенерата не е много по различна,даже стават по здрави гуми(има повече материал)Първоначално публикуван от Людмил Кюковски Преглед на мнениеА това ,че гумите са регенерат дали няма да е проблем ?МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
Коментар
-
От: Срязани гуми - умрира ли надеждата?
Познати гумаджии от голяма фирма, ми разказваха, как идвал нек'ъв пич от Мишлен(ако не бъркам) да им демонстрира нек'ви нови технологии...нещо като обучение...(фирмата е официален представител, една от големите вериги у нас). Подбрал една от камионските гуми срязана сериозно отстрани в борда, дори нарочно разширил и направил от среза цяла дупка. После с нЕк'ъв специален комплект я възстановил пред очите им, и обяснил, че даже се дава и определена гаранция за ремонта. Момчетата са гумаджии от години, ходили са и по обучения и пак трудно му бяха повярвали, въпреки видяното. Определено бяха много впечатлени. Тази информация излиза малко като ЕЖК, ама си струва да се провери.
Иначе за регенерата... то основата, която всъщност е срязана, не би ли трябвало да си е на заводската гума?Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар