Обява

Свий
Няма добавени обяви.

избор на шарка на регенерат.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: избор на шарка на регенерат.

    Най вероятно си е легнал щото днес беше страшна кал и копане, кобрите се представиха отлично както винаги.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #17
      До: избор на шарка на регенерат.

      Мое мнение:КОБРИ!!!СТАВАТ!!!А ето ви и един пример.На Голди УАЗ-ика е с каймани,но Паджерото е с КобриВадете си изводи...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #18
        До: избор на шарка на регенерат.

        Значи все пак Кобри...а...?
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #19
          До: избор на шарка на регенерат.

          Всеки има право на избор.За това има разли4ни модели от всякакви марки.Казах 4е това сие мое мнение,а за километрите-гаранция,купих ги за 2то издание на ''КОМ-ЕМИНЕ''и ги свалям само ЗИМАТА.
          Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

          Коментар


          • #20
            До: избор на шарка на регенерат.

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Ама пак повтарям че съм ги карал на V8.
            При по маломощен джип картинката може и да е друга.
            Сиреч за Нива Каиман е по-добре,предполагам.Или Кобра Трак, или НТ 1.

            Коментар


            • #21
              До: избор на шарка на регенерат.

              Първоначално публикуван от snipi Преглед на мнение
              Сиреч за Нива Каиман е по-добре,предполагам.Или Кобра Трак, или НТ 1.
              Да вземем и да доразвием въпроса....Каква е разликата между Кобра Трак и Кобра НТ /не говоря за шарката им,а за държанието им на асвалт и изън него/
              П.П. Хайде бе Голди открехни ни.....
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #22
                До: избор на шарка на регенерат.

                Работата е следната,
                за мощен и високооборотен джип-Кобри, за останалите като например Уаза-Каймани!
                sigpic УАЗ-452

                Коментар


                • #23
                  До: избор на шарка на регенерат.

                  За моя,не смятаме е слаб,но не бих повторил с ''КОБРИТЕ''.Ако ми ги подариш-ДА.
                  Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                  Коментар


                  • #24
                    До: избор на шарка на регенерат.

                    Аз карам Патрола с Cobra trak 31x10.5x15. Не е като да не съм ги тествал вече доста извън пътя, въпреки че сумарно съм и навъртял 12 000км.
                    Кал - и глинеста и песъчлива и рядка и твърда - мого добре. Излиза от стойкка партер (по корем и полехнал на вратите) без проблем.
                    Сняг - много зле. Нито на тънък - пързаля се върху основата, нито върху дебел - рови, но няма тяга да излезе.
                    За асфалт - не че двигателя ми е прекалено шумен, но не успях да усетя разлика в шума след като смених "пистарките"
                    За кал с трева - доста се запълват и не се самопочистват. Направи ми впечетление че след минаване на един и същи път поне на 4-5 джипа с кобри всичките имаха еднакъв равномерен килим отгоре. А Dunlop Grandrek MT2 бяха като излезли от автомивка.
                    Това са ми впечетленията, аз ако трябваше да взимам бюджетни гуми пак към кобра ще се ориентирам.
                    Technical Rescue Direct - life lies in courage
                    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                    Коментар


                    • #25
                      От: До: избор на шарка на регенерат.

                      и какво е станало накрая, какви гуми избра... нови мнения, впечатления и сравнения на другите колеги между kaiman-ите и кобрите, като предполагам говорим за Кobra NT..?
                      Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                      Георги Кандиларов 0889/705-106

                      Коментар


                      • #26
                        От: До: избор на шарка на регенерат.

                        Първоначално публикуван от MMB Преглед на мнение
                        и какво е станало накрая, какви гуми избра... нови мнения, впечатления и сравнения на другите колеги между kaiman-ите и кобрите, като предполагам говорим за Кobra NT..?
                        Е, тя темата е от 2007-а. От тогава е сменил поне 1-2 комплекта.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: До: избор на шарка на регенерат.

                          Хаха..здравейте...Наистина че оттогава смених няколко комплекта.Навремето се спрях на Кобрата като по-универсална от Каймана.В общи линий не бяха лоши гуми и ми вършеха работа.Сега след 3 години практика,съм на мнение че Каймана е по-добрия избор.Особено що се касае за по-тежък автомобил.Наистина малко по-зле са на асфалта,но като ги подкараш по черното са доста по-добре ....а то на черното се закъсва....!!!!
                          Въпреки всичко обаче съм и на мнение ,че Каймана НЕ става за всеки джип.Например за Витара НЕ става.....Не че не ги карат колегите,но предния мост/диф,карета/става консуматив....т.е. както се изразява един колега от клуба ни .."слаб материал"....
                          Така че....ако караш машина със здрава и преусигорена трансмисия...Кайман...иначе Кобра /или аналог на нея/.
                          Поздрави!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: До: избор на шарка на регенерат.

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            Хаха..здравейте...Наистина че оттогава смених няколко комплекта.Навремето се спрях на Кобрата като по-универсална от Каймана.В общи линий не бяха лоши гуми и ми вършеха работа.Сега след 3 години практика,съм на мнение че Каймана е по-добрия избор.Особено що се касае за по-тежък автомобил.Наистина малко по-зле са на асфалта,но като ги подкараш по черното са доста по-добре ....а то на черното се закъсва....!!!!
                            Въпреки всичко обаче съм и на мнение ,че Каймана НЕ става за всеки джип.Например за Витара НЕ става.....Не че не ги карат колегите,но предния мост/диф,карета/става консуматив....т.е. както се изразява един колега от клуба ни .."слаб материал"....
                            Така че....ако караш машина със здрава и преусигорена трансмисия...Кайман...иначе Кобра /или аналог на нея/.
                            Поздрави!
                            До някаде не си прав.Кайманите си стават за почти всяка джипка зависи само какъв размер е сложен.Ако сложиш 33"-ка на самурай той първо няма да върви а пък ако върви ще чупи това което си изредил.Но по-малки размери си няма никакви проблеми.
                            От регенерата и аз мисля че каймана е най-добрия модел.След него бих сложил Кугар но според мен той си е за смелчаци.Защото поведението му е подобно на тракторна гума.Върви само напред.
                            https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                            Коментар


                            • #29
                              От: избор на шарка на регенерат.

                              Преди 2 години, когато бях писал в тази тема, избрах кобрите (malatesta kobra trac NT). Държат се много добре на черно и витарата стана доста проходима. Вероятно за по тежък джип кайманите биха били по добър избор, но витарата е лека (макар и дълга база) и кобрите вършат идеална работа.
                              Размерът на оригиналните гуми е 215/65 Р16, замених ги с кобри 215/80 Р16. Това ще рече, че джипа се вдига малко повече от 3см на височина. Гумите са по-големи, по-тежки и с по-агресивна шарка от оригиналните, за които е предвидена да издържа колата. Особено с този двигател V6 джипа има потенциала да започне да чупи предния мост(и не само). Затова карам колата полека, с не повече газ отколкото е необходимо, за да се премине препятствието (а не с всичката газ, както някои колеги) и проблеми не съм имал. Нищо не съм пипал по предния мост, дори автоматичните хъбове са си още здрави, пък минавам по същите места където другите витари чупят.
                              С две думи: намерих баланса, за този автомобил, това е нужната шарка и размер гуми. Едни 33-ки каймани, мотора би ги завъртял, но ако не искаш да си след всяка разходка в бокса, ще трябва да се подплътят с мостове и дифове от патрул или друга по-здрава машина Това важи като цяло за повечето джипове. И на вранглерите като сложиш по-големи от оригиналните гуми, пак трябва да сменят дифове. Или пък за г-класите, казват, че старите г-класи били здрави... те чупят по-малко от новите, щото имат по слаб мотор, който не успява да счупи....но това е друга тема
                              Suzuki Jimny; +4'' Black Raptor / Pro comp; Maxxis Bighorn 30/9.5R15; 9500lbs Winch
                              Георги Кандиларов 0889/705-106

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X