Обява

Свий
Няма добавени обяви.

избор на шарка на регенерат.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • избор на шарка на регенерат.

    Колеги много скоро ми предстои да обувам Патрола с гуми/естествено "кални"/.Дилемата е следната:малатеста кайман или кобра?Значи колата я карам доста оффроуд,но пък я използвам и на асвалта/тъй като друга нямам/.Знам че Кайманите са може би едни от най-добрите за извън пътя,но ме интересува чак пък такава голяма ли е разликата в проходимостта сравнени с Кобрите?А кобри ми препоръчаха като по удачни/може би по-малко шумни /за асвалта.Моля който е ползвал такива гумета да сподели опита си ,за да не се набутам.
    П.П. Знам че пълно щастие няма......предварително ви благодаря!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

  • #2
    До: избор на шарка на регенерат.

    Питай Голди, но май предимството на Каймана в кал не е кой знае колко по-очевидно пред Кобрата а тя на свой ред печели във всички други дисциплини, така че за мен Кобрата е избора.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: избор на шарка на регенерат.

      Ами чул съм от разбиращите, че Каймана е по-добър, но както каза Quadra, само в калта, всички други показатели май с в + към Кобра-та
      LZ1PER

      Коментар


      • #4
        До: избор на шарка на регенерат.

        Абе и аз така бях чул докато не отидох на една разходка с Голди и там видях че нещата са на кантар. Предимството на Каймана е че го има в по-големи размери, за тези които могат да го ползват.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          До: избор на шарка на регенерат.

          Абе като знам,че в момента карам с един поистъркан БФ Гулдрич АТ и машината върви навсякъде,само дето като влезна в голяма кал се запълват много бързо и после не се самопочистват бая километри но ме издърпват, с едни Кобри ще се родяА и цената на Кайманите е по-висока,и шумът им на асвалта е по-голям.........май ще са Кобри
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #6
            До: избор на шарка на регенерат.

            Истьркал сьм 1 комплект ''кобра'',в смесено каране.За мен КОБРИТЕ стават само за макадам,за асвалт не,за кал не,за сухо не.Като гума за тьркаляне ''ДА'' около 90000км и има още хляб в тях,но една грьмна.Сега каярам ''КУГАР''.Моето мнение е ''ПО ДОБРИ ВЬВ ВСИ4КО''.Ще ми се следващите да са поне ''КАИМАН'',разбирасе от тези които познавам.''Кобра''не бих си взел. .....така мисля за сега
            Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

            Коментар


            • #7
              До: избор на шарка на регенерат.

              Говоря за тлк 73.4.2д
              Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

              Коментар


              • #8
                До: избор на шарка на регенерат.

                Първоначално публикуван от giavol Преглед на мнение
                Истьркал сьм 1 комплект ''кобра'',в смесено каране.За мен КОБРИТЕ стават само за макадам,за асвалт не,за кал не,за сухо не.Като гума за тьркаляне ''ДА'' около 90000км и има още хляб в тях,но една грьмна.Сега каярам ''КУГАР''.Моето мнение е ''ПО ДОБРИ ВЬВ ВСИ4КО''.Ще ми се следващите да са поне ''КАИМАН'',разбирасе от тези които познавам.''Кобра''не бих си взел. .....така мисля за сега
                Остава да кажеш че Каймана е по-добър на асфалт и на дълбок сняг с кал отдолу и те признавам
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: избор на шарка на регенерат.

                  Първоначално публикуван от giavol Преглед на мнение
                  Истьркал сьм 1 комплект ''кобра'',в смесено каране.За мен КОБРИТЕ стават само за макадам,за асвалт не,за кал не,за сухо не.Като гума за тьркаляне ''ДА'' около 90000км и има още хляб в тях,но една грьмна.Сега каярам ''КУГАР''.Моето мнение е ''ПО ДОБРИ ВЬВ ВСИ4КО''.Ще ми се следващите да са поне ''КАИМАН'',разбирасе от тези които познавам.''Кобра''не бих си взел. .....така мисля за сега
                  Гяволе стига бе бате какви са тия 90000км да не си сложил една нула в повече ?
                  Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                  Коментар


                  • #10
                    До: избор на шарка на регенерат.

                    кобра и по голяма няма кво да си говорим

                    Коментар


                    • #11
                      До: избор на шарка на регенерат.

                      Карах и Кайман и Кобра.
                      Моите впечетления са че Кобрата е по добра на всякакъв терен.
                      При мен конете са малко в повече и Каймана както съм го превъртял и веднага падах на под. Кобрата копае по по-малко и не потъва.
                      Освен това Кобрата има по остър граифер и захапва по добре.

                      Коментар


                      • #12
                        До: избор на шарка на регенерат.

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Карах и Кайман и Кобра.
                        Моите впечетления са че Кобрата е по добра на всякакъв терен.
                        При мен конете са малко в повече и Каймана както съм го превъртял и веднага падах на под. Кобрата копае по по-малко и не потъва.
                        Освен това Кобрата има по остър граифер и захапва по добре.
                        Ей това е ценно....човек карал и двете гуми на един и същи автомобил и разликите веднага стават очевидни.Аз също имам макар и не пряко наблюдение и смятам,че Кобрите са по-универсалната шарка!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: избор на шарка на регенерат.

                          Ама пак повтарям че съм ги карал на V8.
                          При по маломощен джип картинката може и да е друга.

                          Коментар


                          • #14
                            До: избор на шарка на регенерат.

                            Интересно е,какво ще каже Голди по въпроса като експерт,но.......нещо не се обажда
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: избор на шарка на регенерат.

                              Точно затова исках той да се изкаже защото от него чух някои интересни изказвания.
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X