Попаднах на следния материал : http://www.overlandtraining.com/rese...TechPaper1.pdf
Не е безкрайно подробно, но все пак е систематично изследване на контактната площ на гумата с пътя в зависимост от налягането.
Накратко, ако на някой не му се чете: Различните тествани гуми имат малки разлики в поведението, но общата тенденция е сходна - минимално увеличение на петното в диапазона от 40 до 20 psi ( от 2.76 до 1.38 bar) - около 10% спрямо номиналното налягане, и сериозно увеличение при намаляване на налягането до 5 psi (0.35 bar) - над 100%, като най голямо е увеличението в диапазона от 10 до 5 psi.
Не е безкрайно подробно, но все пак е систематично изследване на контактната площ на гумата с пътя в зависимост от налягането.
Накратко, ако на някой не му се чете: Различните тествани гуми имат малки разлики в поведението, но общата тенденция е сходна - минимално увеличение на петното в диапазона от 40 до 20 psi ( от 2.76 до 1.38 bar) - около 10% спрямо номиналното налягане, и сериозно увеличение при намаляване на налягането до 5 psi (0.35 bar) - над 100%, като най голямо е увеличението в диапазона от 10 до 5 psi.
. А и нали аз си седя в колата, а навигатора се гърчи да развива въжето.
. Всеки ден я правя тази операция като ходя на плажа - от 2.5 бара на 0.9 бара. Изпускането на 4 гуми 6-7 минути, помпенето 8-9 минути.
Коментар