Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Възли в офройда
Свий
X
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнениеПрост щик (заемка от руски).И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
От: Възли в офройда
Врътка по нашенски
Май значи съм написал доста с едно изречение,да си имам манталитета аз,сега оставя да обясня защо се намесвам като се показва скапан възел който не държи и каква е ползата от това.
Я някой да го върже и после да го намокри тоя възел или да охлаби малко от другата страна,баси възела,да си вържеш кубинките на задната седалка да не се търкалят става
И от възли не разбирам,ползвам 5-6 и това еTOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеХоландски
Особено от времето на Петър I
Коментар
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеФлота, стига сте се цупили за глупости
...
Първо съвсем ясно са изтипосани няколкото полезни възела, там нямам какво да добавя. Аз примерно ползвам 4-5 въРзела, и така вече 30 години в морето. Има хора събират колекции от възли, цели книги има. Ама като се уровиш в калта, връзваш само тия дето се сещаш как се връзват, какво пишело в книгите ти излита от главата.
Другата причина е, че ние почти никога не достигаме и до 50% товар на въжетата. Въжетата от отдавна могат да са много по-тънки от тия дето ползваме, ама или се оплитат по лебедките, или ти прерязват пръстите. Никога не ми е пукало колко един възел намалява полезния товар на едно въже. Връзвам си боулън и се возя до Австралия, за да тресне това въже, трябва да се е протрило някъде, няма да му е възел кусура.
Оранжевата сиджимка дето с едно омотаване се “връзвала”- така и котка няма да вържа. Ама всеки си знае де, по тукашните магистрали е пълно с какви ли не неща изпаднали от коли и камиони. Толкова ли е сложно да си вържеш стола в багажника на колата...?
Като се работи с въжета, проблем номер 1 е да не ти отреже главата като се скъса. Взимаш навигаторка с поне “D” размер, като теглиш, мяташ сутиена на буксирното въже. Проблем 2 е как да го развържеш /въжето, не сутиена/. Решава се с нож и пачка пари за ново въже. След няколко пачки се сяда и се тренира правилния въРзел дето се развързвал лесно.
Коментар
-
От: Възли в офройда
Три дена я гледам тая тема и се чудех какво общо има чичко Фройд с нея...и чак сега, като се стигна до сутиените, нещата си дойдоха на място ))
п.с. сигурен съм , че методът със сутиена е пробван многократно и работи на 100%, обаче съм се смял със сълзи докато го четох....Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнениеТри дена я гледам тая тема и се чудех какво общо има чичко Фройд с нея...и чак сега, като се стигна до сутиените, нещата си дойдоха на място ))
п.с. сигурен съм , че методът със сутиена е пробван многократно и работи на 100%, обаче съм се смял със сълзи докато го четох....
Коментар
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеОранжевата сиджимка дето с едно омотаване се “връзвала”- така и котка няма да вържа. Ама всеки си знае де, по тукашните магистрали е пълно с какви ли не неща изпаднали от коли и камиони. Толкова ли е сложно да си вържеш стола в багажника на колата...?
Държи и мотор на ремарке, като помага възела да се задържи и регулира, докато се притегнат равномерно въжетата от двете страни. След което се осигурява с по две врътки за стабилност.
Друго си е обаче да похейтиш неконструктивно. И да - тресчотките с колани вършат много по-добра работа. Когато не са ептен "китайски" и ги има.
Коментар
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнениеКато за начало, оранжавата сижимка може и да е по-дебела. В този си вариант държи прекрасно горния край на навес за къмпингуване, като помага за изпъването на линията.
Държи и мотор на ремарке, като помага възела да се задържи и регулира, докато се притегнат равномерно въжетата от двете страни. След което се осигурява с по две врътки за стабилност.
Друго си е обаче да похейтиш неконструктивно. И да - тресчотките с колани вършат много по-добра работа. Когато не са ептен "китайски" и ги има.
Имам няколко въпроса:
На колко си години?
Какво е “похейтиш”?
Какво е “врътки” на въже?
Коментар
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеТи кьорав ли си или просто обичаш да си измисляш? На видеото с оранжевата сиджимка човека ти показва Black ball hitch, никъде не осигурява възела след това “с врътки”. И точно за това казах, че така не се прави. Ако не ми вярваш, прегледай пак видеото. Ако не разбираш езика, помоли някой да ти го преведе.
Имам няколко въпроса:
На колко си години?
Какво е “похейтиш”?
Какво е “врътки” на въже?
Не е зле да почетеш, преди да се пениш така.
Видеото започва с класически trucker's hitch, след което се показва и това, което ти наричаш "Black ball hitch".
Термина е "Black wall hitch" и се отнася за нещо много различно.
Когато пишеш, че не става, не е зле да напишеш и за КАКВО не става.
Както писах по-горе - става за опъване на платнище за навес. Пробвано и работещо. Описах и как да се измени за да става за укрепване на товар (за тези, които не могат да се сетят как да комбинират две прости идеи).
За термина "врътка", чети BENZBOSS. Ползвах неговия, вместо приетия такъв ("щик"), белким ме разберат.
По-възрастен съм от тебе.
Хейтене е това, което правиш - неконструктивно (липса на аргументи, без да се предлагат алтернативи) и безполезно критикуване, съчетано с опити да обиждаш.
Темите тук са за да сме полезни и на другите, а не да си мерим...възлите. Ако искаш да си полезен, обясни:
1. За какво точно възлите не стават и защо; могат ли да се променят, така че да стават
2. Кой възел би предложил тиПоследно редактирано от ezhko; 09-02-18, 08:32.
Коментар
-
От: Възли в офройда
За нищо не става,а алтернативи колко искаш с все врътките - на кой да е възел да му набиеш 2 половин хича държи
ма става възел върху нещо колко и да си го харесваш или лавиш.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеЗа нищо не става,а алтернативи колко искаш с все врътките - на кой да е възел да му набиеш 2 половин хича държи
ма става възел върху нещо колко и да си го харесваш или лавиш.
Коментар
-
От: Възли в офройда
Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнениеХайде подред:
Не е зле да почетеш, преди да се пениш така.
Видеото започва с класически trucker's hitch, след което се показва и това, което ти наричаш "Black ball hitch".
Термина е "Black wall hitch" и се отнася за нещо много различно.
Когато пишеш, че не става, не е зле да напишеш и за КАКВО не става.
Както писах по-горе - става за опъване на платнище за навес. Пробвано и работещо. Описах и как да се измени за да става за укрепване на товар (за тези, които не могат да се сетят как да комбинират две прости идеи).
За термина "врътка", чети BENZBOSS. Ползвах неговия, вместо приетия такъв ("щик"), белким ме разберат.
По-възрастен съм от тебе.
Хейтене е това, което правиш - неконструктивно (липса на аргументи, без да се предлагат алтернативи) и безполезно критикуване, съчетано с опити да обиждаш.
Темите тук са за да сме полезни и на другите, а не да си мерим...възлите. Ако искаш да си полезен, обясни:
1. За какво точно възлите не стават и защо; могат ли да се променят, така че да стават
2. Кой възел би предложил ти
Видеото започва с класически тръкър хитч, и после минава на нещо което НЕ АЗ а човека от видеото нарича black ball или wall hitch /гледам и го слушам през телефона/, което за мене не е никакъв начин на връзване на нищо. И ТОЧНО заради това в първото си мнение написах, че са показани правилни и неправилни начини на връзване.
За какво не става, ами за ВЪРЗВАНЕ не става. За тебе може да работи за платнище, за мене, като се намокри въжето, и като го духне вятъра твоето платнище, “възела” от видеото наречен black ball/wall hitch ще изпусне. Пробвано многократно.
Съжалявам да чуя, че по-възрастен от мен човек използва нещо като дума “хейтва”...
Аз не меря нищо, ти подскачаш, аз с въжета и лебедки работя всеки ден, и правя повече възли и връткам повече лебедки от целия форум взет заедно. Ти си връзвай платнището, аз ще си връзвам други неща, кой какъвто възел го кефи, дерзай.
Темите тук за да са полезни някой трябва и да чете а не да обвинява в “хейтване” /баси, звуча като 13 годишен/. И за да сме по темите тук- преди 6-7 години /да де, толкова много помня като става тема за възли, защото ми е работа/ пак имаше една тема за възли. Някои хора работещи с алпинистко оборудване се учудиха, че ползваме боулън да катерим мачти. Наложи се чак да се разходя до близката работилница и да снимам лепенката на мачтата показваща “ползвай боулън”. Алпинистите ползват нещо друго, осмица да речем.
Разликата дали става или не вече я обясних- ние работим с различни въжета, дреме ми колко намалявал работния товар един възел, при нас късане от товар не се случва. Като чета как късат сапани с тонове, няма начин да давам акъл на хора в ситуация в която не съм попадал. И го написах ясно защо си трая и защо не предлагам аз нищо.
От грешен възел се мре. И за това много внимавам какво приказвам като стане тема за възли.
Тръкърс хитч ползваме постоянно, точно както човека с камиона го е вързал. Ама от човека с камиона до ония с оранжевата сиджимка разликата е от земята до небето.
Успех с възлите!
Коментар
-
От: Възли в офройда
За автотранспортни дейност коланите нямат алтернатива.
За другото-булин. Връзва се със всякакво въже, с една ръка, под напрежение, не може да се сгреши.
Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнениеБоульн,тегли с дни тонове
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар