Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Крик за Offroad (HiLift)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Сашо, тоя пич ролбари прави ли?А само Ниви ли?
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #17
      "Тоя Пич" прави главно ремонти по стари коли, но е много светнат, сръчен и работлив (е и нее най-сериозният - както всички маистори)
      и прави каквото се разберете, а каквото е направил - мен ме е изкефило (сложи ми електрически вентилатор на нивата, укрепи поличката от зад да не трака, тръбите ги измисли и сложи, монтажа на лебедката - отпред, отзад и в багажника и др. ....)

      Коментар


      • #18
        diavol koleda

        Такак и така тази тема се отвори вече та нека да попитам може ли да разкажете малко повече за hi-lift и по скоро за неговите приложения защото занм че освен като крик може да се ползва и като лебедка даже в един саит имаше сника как става това но с това се изчерпват всичкитев ми знания
        ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
        тел.088четири 9едно9 4нула4
        -------------------------------------------------------

        Коментар


        • #19
          Глей сега, първото е да спреш да му казваш hi-lift, щото и в американско му казват Джек.
          Официално може да вдига вертикално, да спуска, като завъртиш горната халка на 90 градуса може и да мачка. Между нея и клюна.
          Като го сложиш хоризонтално, и вържеш халката за джипа, а клюна за въжето, и като все едно вдигаш, той тегли като лебедка. Тъпото е че най-дългият, метър и половина, тегли един метър, после трябва да подпреш колата, да презацепиш по въжето, и после пак можеш да дръпнеш метър. Класически даже трябва да имаш удължение на въжето от верига, та да се хващаш за нея с шекели. Бавно, ама ако ти стигнат силите - гарантирано.
          Можеш да го вдигнеш от коловоза, да ритнеш джека, и той да падне, ама вече извън коловоза, на свобода.
          Можеш да разлепиш гумата от джантата.
          Можеш да буташ хилави стени.
          Да наместваш танкови вериги.
          Да влачиш дънери.
          Да качваш тежки сандъци на горния етаж.
          Да го носиш авторитетно насам-натам.
          Да го увиеш в брезент и да си го возиш, сички катаджии са сигурни че е снайперска винтовка, купона почва бързо, тече шумно и цяла нощ има с кого да си говориш.
          Друго каквото се сетиш.
          Устройството е изключително полезно и изключително опасно, може да те пребие поне по три различни начина. Ако не го използваш правилно.
          Единствените правилни са червените, с нечетни номера на модела, на фирмата Hi-lift. Те са чугунени, и трябва да ги пазиш от падане отвисоко на остри камъни и гранитни тротуарни бордюри. Черните са стоманени, струват няколко долара по-малко, и като видят зор се гънат като изправен, ама сварен макарон. Поне аз оценявам живота си на повече от десетина долара. Има и разни китайски ментета, струват наполовина от международно признатите за справедливи долар/сантиметър, и още не съм чул добра дума за тях. Има канадски Жакал, не помня как се пишеше на френски, по-евтини, няма отзиви.
          Другата популярна грешка при купуването е, че ги купуват от естетически съображения, къде ще влезе. А живият живот показва че "Джека никога не е много!", и смисления размер за класа на Нивата е 1,20, за класа УАЗ - 1,50 метра. По-дълги просто няма.
          Официално на метър и половина вертикално дига няма 2 тона. Неофициално, ама не съм ти го казвал аз, никой не знае, и почти няма живи мъже, които могат да сгънат ръчката, общо взето това е ограничението. Нормално вдигам газка за задника, хората сменят колела на ЗИЛовете ... То там си е до човека. Електрика и Долфи ще вдигнат повече от мене. Тримата заедно може и да успеем да го счупим)) Шибаните американци са измислили поне едно читаво нещо)
          Направих тука една шашкъния, да може да ходи направо по въжето, ама все не остава време да я изпитам и да я пусна в производство((( Освен него ти трябва и стоманено въже, мойто е 30 метра, 9,1 мм, петтонно, на макара от брандспойт с крачета. Тежи, ама се носи. Щото обичайната триметрова верига след един час мечтаеш да я зарежеш в локвите и преспите и къде да е, и да обесиш на нея идиота който е измислил тия глупости
          Ако трябва да броиш стотинките - джек. Ако не ги броиш - и лебедка и джек, те се заместват само донякъде. А ако си сам - без крика си точно заникъде.

          Коментар


          • #20
            Снимките:

            VPetrov.photography

            Коментар


            • #21
              Благодаря. Много полезна информация за криковете. В резюме - кой е оптималния вариант за Нива - червен, черен, какво производство и т.н.? Има ли някъде избор?
              Мисля, че паралелно с това ще ми трябва и котва за лебедка. Но по-компактна. Багажното ми пространство е твърде ограничено. Ако някой предлага да казва.

              Коментар


              • #22
                За Нивичката ти трябва модела 485 на Hi-lift Jack Company от Блуумфийлд, Индиана.
                Чугунените са червени и с нечетни номера.
                С котвите работата е къде по-печална. Те не могат да бъдат малки, защото тогава не държат нищо. По принцип размерният им ред върви по теглото. Параходните тежат микроскопичен процент от теглото на самия кораб, обаче пък стоят на края на верига която вече тежи истински, и освен теглото работят разни косинуси и съпротивления на водата.
                Освен тая неприятност, тъкмо в котвите се проявява в пълният си блясък известното в инженерството явление "ефект на размера". Отлична конструкция с много малки размери просто спира да работи, въпреки че всичко си и е същото. Като например адмиралтейската котва. Затова за малките съдове си има свои конструкции, за разни свързани с брега съоръжения като драгите - хептен други. От всичката тая каша за джиповете се използва няква плуго-мотика със сгъваема дръжка известна като Pull Pal. На мене не ми харесва с това, че за да работи трябва поне още един човек. А собствената ми идея за Хвърчило засега има съдбата на самохвата за джека...(((
                Така че най-леката и удобна котва, че и без пари, е собственото ти резервно колело. Иска малко копане, ама това всъщност важи за всички котви ... обикновено))

                Коментар


                • #23
                  Ето ти книжката на джека:
                  http://www.arecom.ru/offroad/techno/...r%20Manual.pdf
                  "инструкция по использованию" е активна, вътре има на английски в pdf.

                  Коментар


                  • #24
                    Колега fulda,

                    имаш ли още от Jack-овете модел 485?

                    Петър

                    Коментар


                    • #25
                      Имам един ... но цената е по-висока

                      Коментар


                      • #26
                        Търся актоална информация за Джек 150см. Hi-Lift от къде и колко пари.Благодаря предварително.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от vasko jonchev
                          Търся актоална информация за Джек 150см. Hi-Lift от къде и колко пари.Благодаря предварително.
                          http://eshop.offroad-bulgaria.com/pr...c135902ba4c6f3
                          Бързай докато не са вдигнали цената

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от alex_markov
                            Първоначално публикуван от vasko jonchev
                            Търся актоална информация за Джек 150см. Hi-Lift от къде и колко пари.Благодаря предварително.
                            http://eshop.offroad-bulgaria.com/pr...c135902ba4c6f3
                            Бързай докато не са вдигнали цената

                            На тази цена ще купя колкото има в склада.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от fanatic
                              На тази цена ще купя колкото има в склада.
                              даже може и 5лв бакшиш да оставиш
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                Добре де, ще я коригираме цената. А тя е такава защото пристигат следващата седмица и още не са налични...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X