Здравейте, трябва ми ксенон за H4.Повечето от вас вероятно знаят, че крушката е H4 обща за късите и дългите , и така почвам да търся предлагане по нашия пазар голямо модели, марки и цени много и различни. Гледам на една и съща марка за H4 3 различни вида без да описват каква е разликата, добре едното е биксенон ами другите? Доколкото разбирам аз единична H4 само за къса светлина и H4 за късата с допълнителна крушка за дългата. 
Много моля някой, който разбира да ми разясни:
-каква е разликата между ксеноните
-колко е технологичното време за превключване на къси с дълги и обратното/ще заслепявам ли насрещното движение
-35W или 50W и нагоре /първите достатъчни лиса/заслепяват ли вторите
-кой цвят е за предпочитане от цветовата гама/знам че е въпрос на вкус
-заслужава ли си биксенона или единичката ми е достатъчна
-какво ще ми препоръчате като цена за качество
Извинявам се ако е имало друга тема в която да напиша моите щуротии. ПОЗДРАВИ!!!!
					Много моля някой, който разбира да ми разясни:
-каква е разликата между ксеноните
-колко е технологичното време за превключване на къси с дълги и обратното/ще заслепявам ли насрещното движение
-35W или 50W и нагоре /първите достатъчни лиса/заслепяват ли вторите
-кой цвят е за предпочитане от цветовата гама/знам че е въпрос на вкус
-заслужава ли си биксенона или единичката ми е достатъчна
-какво ще ми препоръчате като цена за качество
Извинявам се ако е имало друга тема в която да напиша моите щуротии. ПОЗДРАВИ!!!!

 H4 Ксенони....
									
									
									H4 Ксенони....
								









 Това си е сравнение между автомобил с фабрично монтирани ксенонови светлини и такъв, с неправилно монтирани такива, без значение дали са китайски, тибетски или Philips. Не си лични много от репортажа, но съм почти убеден, че на втория автомобил са махнати антирефлекторите (малките капачки, които покриват крушката отпред), а също и пластинките, които насочват светлината - ясно се вижда, че светлинният лъч не е ограничен и насочен, а се разпръсква навсякъде. По този начин наистина е много неприятно за останалите шофьори. Но това е изцяло по вина на хората, които са извършили монтажа. За съжаление в България все още нямаме институция, която да следи за тези неща, а има доста сервизи, които правят подобни монтажи.
 Това си е сравнение между автомобил с фабрично монтирани ксенонови светлини и такъв, с неправилно монтирани такива, без значение дали са китайски, тибетски или Philips. Не си лични много от репортажа, но съм почти убеден, че на втория автомобил са махнати антирефлекторите (малките капачки, които покриват крушката отпред), а също и пластинките, които насочват светлината - ясно се вижда, че светлинният лъч не е ограничен и насочен, а се разпръсква навсякъде. По този начин наистина е много неприятно за останалите шофьори. Но това е изцяло по вина на хората, които са извършили монтажа. За съжаление в България все още нямаме институция, която да следи за тези неща, а има доста сервизи, които правят подобни монтажи. 


Коментар