Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителните фарове трептят...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Допълнителните фарове трептят...

    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
    Като иде реч за допълнителни фарове бих искал да попитам следното-
    ако се монтират допълнително два фара по 55,или 60W, те ще натоварят алтернатора с допълнително около 10A.Някои слагат и повече фарове,и боен фар,и амперите съответно се покачават...
    Може би алтернатора за всеки модел има някакво преоразмеряване?
    ми то ксенон, бе Пламене - стерео, по 35 W на канал...

    Коментар


    • #17
      До: Допълнителните фарове трептят...

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      ми то ксенон, бе Пламене - стерео, по 35 W на канал...
      Добре,де-ма ако не е ксенон...?
      Мен нещо ксенона не ме влече да си призная,освен ако не е оригинално вграден!На две служебни Санта-Фе преди година в сервиза им монтираха допълнително ксенон,щото оригинално нямаха ,банката си плати(не беше скъпо-около 400лв. на кола)и наскоро ги смениха с нови,защото предишните за това време потъмняха и видимостта падна драстично!Представям си какви ще да са ксеноните за по 150 лв. ...?
      Аз,като стар човек съм фен на старото,и добре изпитано-затова никакви ксенони-манони!
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #18
        До: Допълнителните фарове трептят...

        хи-хи...
        ми то вече има и по 80 кинта - за двЯ фара...
        примоцийка...

        а после..?

        после и потоп..

        Това е!!!

        а тая работа - със свинските опашки, дето карали по 2 години...
        де са тез пигтейли, с двугодишна давност?
        те на тъмно, хладно и проветриво място, я изкарат по месец- два..

        а отвънка?

        Знам ли, може да не са толкова китайски, колкото другите...

        Бенцбоса е дал верното решение - ако се прави, се прави ТОЧНО и ЕДИНСТВЕНО така - другото е от лукавого..

        Коментар


        • #19
          До: Допълнителните фарове трептят...

          Ксенон, не ксенон, амперите си вървят и алтернаторът трябва да ги може, иначе се остава без ток. А за това как свети - това ми е втори опит. Не съм убеден още, че е успешен.

          Коментар


          • #20
            До: Допълнителните фарове трептят...

            Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
            хи-хи...
            ми то вече има и по 80 кинта - за двЯ фара...
            примоцийка...

            а после..?

            после и потоп..

            Това е!!!
            То тъй,де ама само ксенон-менон му е кусура на магарето!
            Ще слагам допълнително два фара,ама класически,та си мисля да не претоваря алтернатора,щото май е 60А,а не може да се смени с по-мощен,щото оста му на "дупето"върти вакуум-усилвателя,има маслена магистрала,така че требе да се деяни с оригиналДЪ-то!
            Не,че не го обслужих основно преди зимата...смених 6-те диода с доста по-мощни,чистене,смяна преден лагер(оказа се излишно,ама страх лозе пази)...
            Ще му сметна консумацията на електрика на добичето,пък ще видим...фабрично имам изкарани до фаровете едни куплунгчета-само трябва да видя за кой тип цокъл са,щото не са за Н-4.
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              До: Допълнителните фарове трептят...

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              То тъй,де ама само ксенон-менон му е кусура на магарето!
              Ще слагам допълнително два фара,ама класически,та си мисля да не претоваря алтернатора,щото май е 60А,а не може да се смени с по-мощен,щото оста му на "дупето"върти вакуум-усилвателя,има маслена магистрала,така че требе да се деяни с оригиналДЪ-то!
              Не,че не го обслужих основно преди зимата...смених 6-те диода с доста по-мощни,чистене,смяна преден лагер(оказа се излишно,ама страх лозе пази)...
              Ще му сметна консумацията на електрика на добичето,пък ще видим...фабрично имам изкарани до фаровете едни куплунгчета-само трябва да видя за кой тип цокъл са,щото не са за Н-4.
              Щом са само два - алтернатора ше издеяни. На повечето бензинови бенцове алтернаторите са точно 60А на чичко Бош . Един такъв пр имен държи още , при все че е пълнолетен вече .
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #22
                До: Допълнителните фарове трептят...

                Ясене, не си нито ти, нито Явор виновен. Някои баласти го правят тоя номер - с някои крушки не се разбират добре. И мисля че обикновените големи баласти страдат по-малко от тоя проблем, за разлика от тънките.

                Аз мислех да правя контролерчета, дето следят консумацията, и да рестартират, ако не светне от сефте.

                Ама, това ще го мисля после. Сега съм се зарил с лупите, които на голфов фар се оказаха таралеж в гашите - не се побират за 2 сантиметра и съм се омотал в разни рязания, епоксидни смоли, силикони и други от сорта.

                Ще пусна тема като имам готовност. Засега върви добре и без особени изненади, но си е разправийка, а аз нямам неограничен запас от време, та върви малко бавно. Виж "халогенки" си имам заводски, набутал съм им и на тях ксенон, та в комбинация с нормалните фарове някак се ядва. Поне с това нямах разправия.

                Контролерчето също ми е в главата, но както казах ще го мисля по-натам.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Допълнителните фарове трептят...

                  Абе, много добре знам аз откъде прескача високото напрежение, ама нейсе. Лично аз направих това местенце. А ако ще коландриш контролер, по-добре го накарай направо да управлява инвертора. Абе дълга история, ама за отделна тема.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Допълнителните фарове трептят...

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Абе, много добре знам аз откъде прескача високото напрежение, ама нейсе. Лично аз направих това местенце. А ако ще коландриш контролер, по-добре го накарай направо да управлява инвертора. Абе дълга история, ама за отделна тема.
                    Еми при мене проблема е друг - като включа, само премигват, и изгасват. Явно началния ток им е голям и сработва някаква защита в баласта. Правят го само като са студени. Топли палят лесно, безгрижно и винаги. След фалшстарта като изключа за около 3 секунди (сегашния контролер за H4-ките си го правих аз и вътре има кондензатори че да не премигва като включвам дълги-къси), и включа пак - вече проблем няма. Правят го и двете крушки, но не винаги. Не зависи от външната температура, нито от това кой-баласт къде е. Просто по някога не светват и двата.

                    Напрежението на палене на топла крушка, както знаеш, е в пъти по-високо, така че ако палят като са загряли, значи случая е същия като при мен. Ама, ако тръгнат лупите като хората, надали ще се занимавам.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Допълнителните фарове трептят...

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Еми при мене проблема е друг - като включа, само премигват, и изгасват. Явно началния ток им е голям и сработва някаква защита в баласта. Правят го само като са студени. Топли палят лесно, безгрижно и винаги. След фалшстарта като изключа за около 3 секунди (сегашния контролер за H4-ките си го правих аз и вътре има кондензатори че да не премигва като включвам дълги-къси), и включа пак - вече проблем няма. Правят го и двете крушки, но не винаги. Не зависи от външната температура, нито от това кой-баласт къде е. Просто по някога не светват и двата.

                      Напрежението на палене на топла крушка, както знаеш, е в пъти по-високо, така че ако палят като са загряли, значи случая е същия като при мен. Ама, ако тръгнат лупите като хората, надали ще се занимавам.
                      Зимата като паднат температурите не винаги палят особено на по новите коли които следят консумацията на ток. Ясене ако баласта се ебава мога да го сменя с нов !!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Допълнителните фарове трептят...

                        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                        Зимата като паднат температурите не винаги палят особено на по новите коли които следят консумацията на ток. Ясене ако баласта се ебава мога да го сменя с нов !!
                        И през ум не ми е минало, че няма да го смениш. Но не е той.

                        А и да беше - внесъл съм достатъчно "изменения в конструкцията", за да не е коректно да го връщам. Ще пусна снимки.

                        И следенето на консумацията не е, защото са свързани през най-простото реле към болта на алтернатора, на кола, която никога не е следила нищо такова.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Допълнителните фарове трептят...

                          Явор има в предвид че самия баласт следи консумацията, и над даден праг я счита за късо съединение и изключва.

                          След като премигне, гадостите в балончето вече са поразбутани и на втория път пали безпроблемно, щото консумацията вече е нормална, дори и при старт.

                          Някога четох разни схеми и документи по въпроса. Хубавите баласти си се рестартират след секунда-две. И опитват това по 5-10 пъти. С китайските явно не е така.

                          Е, от електронна гледна точка пробема е никакъв да се направи контролерче, дето следи консумацията на баласта, и ако е под 2 ампера да речем, да изключва за 3 секунди, и после пак да включва. Даже и цифрово може - с прост контролер за 2 лева + реле или MOSFET.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Допълнителните фарове трептят...

                            а де? Ще поизследвам въпроса.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Допълнителните фарове трептят...

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              а де? Ще поизследвам въпроса.
                              Просто опитай дали след първия фалш-старт, на втория пали. Просто изключваш за 3 секунди, и после пак включваш. Ако на втория палят винаги, значи хавата е като при мен, и не е от утечка във високото напрежение.

                              Странното е че на шкодата ми никога не е правило проблем, а на халогенките ми на тераното - също никога. Винаги палят и двата от първия път.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Допълнителните фарове трептят...

                                Може и да излезеш прав. Събирам статистика.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X