Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Евтина и здрава боя за горски джип

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
     

    Коментар


    • #47
      Колега, мата може и да стои гъзарски, но по него яко се лепи мръсотия. Не е най-доброто за в гората.
      Ако се абстрахираш от суетата има много корави бои, които с една мивка светват.

      P.S. Рапторите и други "заври" също се драскат, а според моите нокти, и по-лесно от стандартните бои.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        ...Ако се абстрахираш от суетата има много корави бои, които с една мивка светват....
        Например?

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Марвин Преглед на мнение
          Например?
          Има бои специално за ТИРове, които държат на химии щото камионите се мият с безконтактни и/или агресивни препарати.
          CarSystem имат такава, а предполагам и другите марки.
          В другата/същата тема като тази, Стефан е писал за боя за комбайни, ама нека форумният комбайнер да разкаже повече.

          ... въпреки че едва ли си лъска комбайна преди всяко излизане от базата.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #50
            Джоу вероятно говори за индустриалните полиуретанови бои. Много здрави и лесни за нанасяне.

            Коментар


            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Дискусията от темата (щото мата е по-гъзарски ) съм я провеждал преди 5г в офиса на CarSystem, защото от тях си взимам някои неща, и защото по план джипката трябваше да се ореже за 33", след което да се боядиса барабар с уширителите, щото пък оригинално е черно с перла, което хич не е оферта после да се дере.
              Тяхното предложение беше - стандартно тяхно черно специално за ТИРове, щото хем даяни на всичко, хем е много добро като цена.
              Ситуацията се промени динамично и сега си я карам оригинално очукана.

          • #51
            Дадох си задния мост на бластиране и грундиране, след това го изпръсках с Раптор. После се оказа, че са ме минали с крайно неподходящ и определено не-епоксиден грунд, и трябваше да се бластира на ново, на ново грунд и този път оставих да боядисат с тяхна индустриална полиуретанова. Рапторът определено е много по-здрав.
            Като ми свърши рапторът си взех друга двукомпонентна полиуретанова, за да боядисам някои железа, които ми бяха останали тук там. Почти всичко минава бластиране и епоксиден грунд преди това. Като сравня с други рапторизирани железарии, Рапторът отново е по-здрав.
            Това, че не се драска определено не е вярно - драска се, но не му личи толкова (много зависи и от цвета, на черният си личи много - деругите са сиви). Драска се доста по-плитко от полиуретана, а пък е много по-дебел слой. Пробвал съм с ключове, отвертки и железа.

            Проблем с миенето няма - всичко пада, дори позасъхнала кал. Проблемът е, че задържа много прах в кратерите и иска често измиване. Цветът отново е от значение - черните са винаги прашни и мърляви. По цветните си личи доста по-малко.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X