Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Евтина и здрава боя за горски джип
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега, мата може и да стои гъзарски, но по него яко се лепи мръсотия. Не е най-доброто за в гората.
 Ако се абстрахираш от суетата има много корави бои, които с една мивка светват.
 
 P.S. Рапторите и други "заври" също се драскат, а според моите нокти, и по-лесно от стандартните бои.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Например?Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение...Ако се абстрахираш от суетата има много корави бои, които с една мивка светват....
 
 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Има бои специално за ТИРове, които държат на химии щото камионите се мият с безконтактни и/или агресивни препарати.Първоначално публикуван от Марвин Преглед на мнениеНапример?
 CarSystem имат такава, а предполагам и другите марки.
 В другата/същата тема като тази, Стефан е писал за боя за комбайни, ама нека форумният комбайнер да разкаже повече.    
 
 ... въпреки че едва ли си лъска комбайна преди всяко излизане от базата. ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Коментар- 
	
	
	
 Дискусията от темата (щото мата е по-гъзарски ) съм я провеждал преди 5г в офиса на CarSystem, защото от тях си взимам някои неща, и защото по план джипката трябваше да се ореже за 33", след което да се боядиса барабар с уширителите, щото пък оригинално е черно с перла, което хич не е оферта после да се дере. ) съм я провеждал преди 5г в офиса на CarSystem, защото от тях си взимам някои неща, и защото по план джипката трябваше да се ореже за 33", след което да се боядиса барабар с уширителите, щото пък оригинално е черно с перла, което хич не е оферта после да се дере.
 Тяхното предложение беше - стандартно тяхно черно специално за ТИРове, щото хем даяни на всичко, хем е много добро като цена.
 Ситуацията се промени динамично и сега си я карам оригинално очукана.  
 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Дадох си задния мост на бластиране и грундиране, след това го изпръсках с Раптор. После се оказа, че са ме минали с крайно неподходящ и определено не-епоксиден грунд, и трябваше да се бластира на ново, на ново грунд и този път оставих да боядисат с тяхна индустриална полиуретанова. Рапторът определено е много по-здрав.
 Като ми свърши рапторът си взех друга двукомпонентна полиуретанова, за да боядисам някои железа, които ми бяха останали тук там. Почти всичко минава бластиране и епоксиден грунд преди това. Като сравня с други рапторизирани железарии, Рапторът отново е по-здрав.
 Това, че не се драска определено не е вярно - драска се, но не му личи толкова (много зависи и от цвета, на черният си личи много - деругите са сиви). Драска се доста по-плитко от полиуретана, а пък е много по-дебел слой. Пробвал съм с ключове, отвертки и железа.
 
 Проблем с миенето няма - всичко пада, дори позасъхнала кал. Проблемът е, че задържа много прах в кратерите и иска често измиване. Цветът отново е от значение - черните са винаги прашни и мърляви. По цветните си личи доста по-малко.
 
 - 2 likes
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

 
			
			
		


Коментар