Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тясна или широка база - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тясна или широка база - предимства и недостатъци

    Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
    Какво дава това като плюс,и какви са минусите...
    Въпросчета са
    И мен ме вълнуват въпросчетата. Не съм се засилил към обръщане (на джантите, де ), но и не бих се учудил, ако след някой друг месец съм се подредил така.

    Освен механично-конструктивната страна, обаче, въпросът има и друга. Наистина ли искаш по-широк джип? Аз първо по-скоро исках, второ - след няколко разходки - мисля, че не искам.

    Даже бих отворил нарочна тема, но се притеснявам да не стане повторение с нещо, което го има, а пък не съм го прочел. Каква? Във форума има много любопитна тема "Къса или дълга база?". Само че не по-малко интересен е въпросът "Тясна или широка "база"?". И не е лесен и еднозначен отговорът.

    Мисълта ми е, ако питаш някого за обръщането, първо питай себе си за к'во ти е. Наистина ли ти трябва?

    Поздрави!
    Искам България чиста!

  • #2
    До: Защо обръщате джантите ?

    Дълга и широка база.
    Така препядсвията стават по-малки.
    За обръщането Стефан го каза по горе.
    Според мен е добър варянт ако трябва да направиш бакспейса точно толкова колкото трябва за да не упират по големите гуми.

    Коментар


    • #3
      До: Защо обръщате джантите ?

      въпроса е прост .
      как стоиш по стабилен.със събрани крака или или разкрачен.така е и при джипа.
      колко и на каква цена се продават джанти с минусов офсет.
      при условие че имаш нормални е по ефтино да си ги обърнеш.само ако позволява джантата де.

      Коментар


      • #4
        До: Защо обръщате джантите ?

        При случая с рязането съм чел, че има и възможност да се разшири и самата джанта като се използва и втори комплект такива. От едната се взима половинката само на обръча, а другата си остава половинката заедно със средната част. Всичко останало е майсторлък.
        Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

        Коментар


        • #5
          До: Защо обръщате джантите ?

          Да де, ама има още една подробност. В гората всички минат, само ти широкият - не. Щото средното разстояние между дърветата в такава гора, па в тоя геогрефски пояс, па нам си кво още. Барсовите мостове само за това не се прихванаха. А иначе отсякъде са мечтата на точно такива като нас. Широки портални спайсери. Нищо по-хубаво не може и да ти се присъни. Ама широки. Не могат да карат с другите.
          И тука няма щастие.

          Коментар


          • #6
            До: Защо обръщате джантите ?

            Първоначално публикуван от Spas55 Преглед на мнение
            въпросът има и друга. Наистина ли искаш по-широк джип? Аз първо по-скоро исках, второ - след няколко разходки - мисля, че не искам.

            Даже бих отворил нарочна тема, но се притеснявам да не стане повторение с нещо, което го има, а пък не съм го прочел. Каква? Във форума има много любопитна тема "Къса или дълга база?". Само че не по-малко интересен е въпросът "Тясна или широка "база"?". И не е лесен и еднозначен отговорът.
            Струва ми се, че и в двата случая си избързал с искането и неискането.

            Разширяване само заради оптическия ефект най-вероятно не си струва много.
            Виж, разширяване с цел да се вкарат по-големи гуми без да опират, а също и с цел увеличаване на стабилността след лифт определено ще е полезно, че и просто задължително.
            Естествено, както и в много други случаи, и тук опираме до баналното "Пълно щастие няма". Лично на мен ми е много добре и спокойно, когато седя в широкия Патрул на някой неприятен страничен наклон. Но това спокойствие се изпарява яко дим, когато трябва да се мине през някое тясно местенце, където излизането на колелата от пътя може да е мнооого неприятно ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              До: Защо обръщате джантите ?

              Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
              ...когато трябва да се мине през някое тясно местенце, където излизането на колелата от пътя може да е мнооого неприятно ...
              Именно. По-тясната машина дава по-големи възможности, а понякога и избор (отляво или отдясно) за минаване покрай класическата "централна бразда". Остават драките, но те са си драки и си растат където си искат.

              Поздрави!
              Искам България чиста!

              Коментар


              • #8
                До: Защо обръщате джантите ?

                Първоначално публикуван от Spas55 Преглед на мнение
                Именно. По-тясната машина дава по-големи възможности, а понякога и избор (отляво или отдясно) за минаване покрай класическата "централна бразда".
                Деца, повтаряйте след мен "Пълно щастие ня-ма"!

                Със същия успех можеш да кажеш: По-широката машина дава по-големи възможности, а понякога и избор да обкрачиш "централната бразда". За стабилността при опасни странични наклони вече казахме ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  До: Защо обръщате джантите ?

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  ..... Барсовите мостове само за това не се прихванаха. А иначе отсякъде са мечтата на точно такива като нас. Широки портални спайсери. Нищо по-хубаво не може и да ти се присъни. Ама широки. Не могат да карат с другите.
                  И тука няма щастие.
                  На широките мостове пък да им търсиш косур - е туй вече не го разбирам. Колко точно са по широки. И като сложиш едни плюсови джанти какво получаваш - точната стъпка която търсиш при максимано намаляне на момента на силата при главината.
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • #10
                    До: Защо обръщате джантите ?

                    Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                    На широките мостове пък да им търсиш косур - е туй вече не го разбирам. Колко точно са по широки. И като сложиш едни плюсови джанти какво получаваш - точната стъпка която търсиш при максимано намаляне на момента на силата при главината.
                    Това плюсови/минусови може да ви изиграе много лоша шега.
                    Джантите има широчина и бакспейс.
                    Тоя офсет изобщо кой го гледа .

                    Коментар


                    • #11
                      До: Защо обръщате джантите ?

                      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                      Лично на мен ми е много добре и спокойно, когато седя в широкия Патрул на някой неприятен страничен наклон. Но това спокойствие се изпарява яко дим, когато трябва да се мине през някое тясно местенце, където излизането на колелата от пътя може да е мнооого неприятно ...

                      Мда, тръгваш по разкалян баир, засилваш се обаче не успяваш и щото е разкаляно често се случва да те свлича странично, кво прави ГР-а в този случай - ами прави завой и надолу по склона а кво прави самурайчето ? Ами слиза по бързо от ГР-а на търкалета . Аз предпочитам там да съм на мястото на ГР-а . Местата където ти е небходима широка и стабилна база са много повече от местата където не можеш да минеш заради това че си широк . Един приятел казва че майсторлъка е в това да не се обърнеш и че той може и на асфалта да се обърне ако реши, да съгласен съм но все пак караме за удоволствие и според мен удоволствието да се чувстваш стабилен на всяко едно място където другите джипки се клатят и аха да се обърнат е много по голямо от това да доказваш майсторлък и да внимаваш всеки път когато минаваш леко странично наклонче . А пълното щастие е на една ръка разстояние
                      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                      Коментар


                      • #12
                        До: Защо обръщате джантите ?

                        Руснаците им се нахвърлиха на Барсовите с велика радост, а сега никой и не ще да чуе за тях. Толкова ги и произвеждат.
                        Всички бяха лошо изненадани, факт. Макар че мнозина знаеха за ширината на УАЗа в техническото задание някога си.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Защо обръщате джантите ?

                          Добре де, тия "барсови" мостове са с 15см по широки от нормалните, значи по 7,5см от страна. Това сигурно ще излезе от габарита на джипката УАЗ, но на фургона /452/ УАЗ, няма ли да са удачно решение?
                          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Защо обръщате джантите ?

                            И там не станаха. Макесуса прави пръв, после още някой. Ама те Буханките много не ги правят. Смятат се за крайно опасни понеже нямат муцуна. В спорта спряха да ходят съвсем. А кемперите като че ли не се завират на съвсем безнадежните места.
                            Там изобщо стана много лошо. Имаше едни хора, те правеха кво ли не. Обаче стана катастрофа, в Украйна, един от тях загина. И всичките рухнаха. Не можаха да прежалят човека и така ...
                            Да, за без екстреми би трябвало да са си точно на мястото. Ама нали скъпи - как да подкокоросвам някого да се захване.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Защо обръщате джантите ?

                              Защо "за без екстреми", колата ще стане по устойчива, а и всичко останало обусловено от редукторните мостове си важи, само заради това, че е без торпедо ли, какво толкова, клетки за безопасност се правят всякакви?
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X