Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

    ЕВа го,из цял форум все има майстор дифаджия в София или околностите,все пак ремонта там си заслужава,тук се сменя
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

      Мда, както се и очкваше, утрото е по-мъдро от вечерта. И всичко хубаво е прекалено хубаво за да е истина.
      Само 1 фрикционен диск струва около 50$ без доставката. Необходими са 4.
      Освен това има 4 тарелки пак по толкова, пружинни дискове, и т.н.
      Така че наистина цената излиза солена.
      В сервизното дават че всичко трябва да се премери предварително дали е в допуските, и тогава да се сменя.
      Но дори и така, ако е износен само един от компонентите, пак отиваме на 200$ базова цена.

      Хайде първо да сменим маслото, пък ще го мислим
      Последно редактирано от ctef; 25-11-18, 10:35.

      Коментар


      • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

        Дай номер на дифа,нещо да се закача,50 кинта за диск много ми се вижда.

        И това е както се каза консуматив,зависи колко и най-вече къде е карана.

        Маслото не ти е проблема,има дифове които препоръчват минеларно масло,че синтетиката много мазна им идвала и не сработват фрикциите ,проблеми се забелязват като се престарае човек и плясне синтетика вместо минерал.

        При теб е обратното - никой не е пипал там и не работи,със смяна на масло шанса да се оправи е колко аз да стана светец като се избръсна.

        Нищо де,и без това съм се зачел тука та дай номер на диф или поне марка/модел да видя кой как ги лекува ако има лек за тия.

        На канала.......е положението обаче.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

          Показвам линк с устройството и номерата. Всичко е активно, и води към цената. Бях го пуснал и вчера.
          https://mitsubishi.epc-data.com/deli...116193,116201/
          А защо мислиш че Швейцарците не са му сменяли маслото и да не са го уцелили?
          Ето какво се е препоръчвало преди 20тина години от производителя.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Oil LSD.JPG
Прегледи:1
Размер:53.1 КБ
ID:5803849
          Нещо не мога да кача сервизното, че е 2.2Mb ПДФ. Показани са интересни измервания , вероятно принципно валидни и за други марки LSD.
          Последно редактирано от ctef; 25-11-18, 17:45.

          Коментар


          • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

            В темата не е засегнат ремонта на фрикционен LSD.
            Затова опитах да направя съкратен вариант на сервизното, само в часта за ремонта и проверката на LSDто. Копията са правени със скрийншотове, така че се загуби малко от качеството на оригинала. Но е по-добре от нищо, и дават известна представа
            Прикачени файлове

            Коментар


            • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

              Защото мойто Цудо върви до когато върви с масло 75W85,не се сменяло никога според някои.
              Аз като дъвкал Мерцедеските тьпотии ще му плясна пълна синтетика и вместо да е 75W995 ще върви с 75W110.

              Направо не ме питай защо Москва не вярва на сълзи,те хубаво казват,че не се пипа там ма ремонта после не го плащат те ми аз,и тия Японци почнаха като Немците,не се пипало......я па те.

              Сьщата работа за скоростите,натоварен ли е дифа си иска дебело масло,и 140 ще носи и ще пее........ма харчела повече,да им имам проблема.

              мани какво пишат преди 20 години,те тия масла вече ги няма
              Последно редактирано от BENZBOSS; 27-11-18, 01:05.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                Днес взех масло. Изборът падна на Мотул 90 минерално. Ползвахме някакви отстъпки, и излезе 30лв. за 2Л.
                Иначе само добавката на МОПАР е около 40лв.
                Маслото е за ЛСД и пише каква е добавката за повишаване на противозадиращите свойства.
                Явно при тези масла се гони още по-добро мазане, за да не се износват дисковете.
                Което ме кара да мисля, че няма шанс със смяната нещата да се поправят .

                Коментар


                • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                  Край по логика

                  фрикционни дискове които са консуматив и се сменят на даден период в зависимост от карането ти.
                  Давам пример с това което аз съм загледал - за прави отсечки държи яко с години,НО не се препоръчва дрифтене с него,износвал конусите / че такъв му дизайна един вид / доста по-бързо / каква изненада а / и поради специфичния си дизайн се препоръчва минерално масло,че другото му идвало мазно.

                  Аз съм с отворен диф както казах,дильра е сменял маслото в дифа пред 50 000 мили като са слагали и добавка ЛСД вътре / а де,за чий им е /.

                  Колко хора знаеш които отварят диференциал за смяна на дискове?Колко хора въобще проверяват като теб с вдигнати гуми какво става и кое зацепва?Колко коли скапват дисковете преди колата да е 5-6000 лева на пазара и ремонта да не си заслужава?

                  Спре ли да зацепва то маслото ти е последната грижа,повечето са излизали с минерал,сегашните синтетики ги мислят да са тънки масла и хората сипват с идея или 2 по-дебели синтетики,маже та маже,Аубьрна изкарва 50 километра преди да изцвилят задните и да смениш пак с минерал ма това на нов диф,не на отказал вече.

                  Пожелавам ти да се оправи и да спечелиш от лотарията ма вероятностите са долу горе такива и за двете.Мисли нови лагери,болтове и дискове с нова дебела синтетика или нещо подобрено там щом я ползваш по предназначение.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                    Тема за дифове,снимки колко искаш,да видиш колко процентно знаят колко им е дърто маслото в дифа или са сменяли повече от един път маслото там.

                    https://www.bobistheoilguy.com/forum...62033&page=all

                    Вискозитет на 75W140 за яко натоварени дифове

                    https://wiki.anton-paar.com/en/gear-oil/
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                      Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                      Днес взех масло. Изборът падна на Мотул 90 минерално. Ползвахме някакви отстъпки, и излезе 30лв. за 2Л.
                      Иначе само добавката на МОПАР е около 40лв.
                      Маслото е за ЛСД и пише каква е добавката за повишаване на противозадиращите свойства.
                      Явно при тези масла се гони още по-добро мазане, за да не се износват дисковете.
                      Което ме кара да мисля, че няма шанс със смяната нещата да се поправят .
                      Не, няма да се поправят. Трябва разглобяване.

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      ... Колко хора знаеш които отварят диференциал за смяна на дискове?Колко хора въобще проверяват като теб с вдигнати гуми какво става и кое зацепва?Колко коли скапват дисковете преди колата да е 5-6000 лева на пазара и ремонта да не си заслужава?
                      Без да се напъвам мога да изброя 10тина човека с Крузери и Патроли. Поне при тези коли, такъв ремонт/ профилактика не е нещо космическо и си заслужава, ако държиш да останеш с LSD и нямаш средства за нещо по-така.

                      Коментар


                      • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Не, няма да се поправят. Трябва разглобяване.

                        Без да се напъвам мога да изброя 10тина човека с Крузери и Патроли. Поне при тези коли, такъв ремонт/ профилактика не е нещо космическо и си заслужава, ако държиш да останеш с LSD и нямаш средства за нещо по-така.
                        Добре, дай ако знаеш, някаква ориентировъчна цена за ремонта им, за да свиквам с мисълта
                        То по каталога вече съм направил някаква сметка при мене, който тръгва от около 300$ минимум, ако е износен само 1 от елементите.
                        Но при тия цени, задължително трябва първо да се отвори и мери, а не да се купува на сляпо и всичко. А те и дисковете са с 2 размера, нормален и ремонтен.
                        Дават ми акъл да съм купел Диф на старо, но вероятно и той ще е същата каша. Единственото предимство ще е, че ще го отремонтирам, и смяната после ще стане бързо, а не да спирам колата за неопределено време.

                        Коментар


                        • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Не, няма да се поправят. Трябва разглобяване.


                          Без да се напъвам мога да изброя 10тина човека с Крузери и Патроли. Поне при тези коли, такъв ремонт/ профилактика не е нещо космическо и си заслужава, ако държиш да останеш с LSD и нямаш средства за нещо по-така.

                          Яро то ясно,че в тоя форум за 4 петилетки с това каране и ползване и знанияи познати и приятели.......се намират хора ма то това хора ли са,хора като хората?Аз говоря за средностатистическия калъф който кара само и кара докато спре,знаеш за какво говоря.
                          То и аз както казах спорих с моя механик масло да сменям,МАСЛО,а не диф и на финала като закръгли 250 000 мили и 20 години не издържах и го смених,диф не съм отварял........средностатистически калъф па го карам 11 години и горница.Виж на Тотката едно от първите беше това да видя и сам се прицелил и аз ма а да видим кога ще е.

                          Работи ли......ми май да......бягай и не барай,като спре тогава........е те това е,хората това правели.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                            Добре, дай ако знаеш, някаква ориентировъчна цена за ремонта им, за да свиквам с мисълта
                            То по каталога вече съм направил някаква сметка при мене, който тръгва от около 300$ минимум, ако е износен само 1 от елементите.
                            Но при тия цени, задължително трябва първо да се отвори и мери, а не да се купува на сляпо и всичко. А те и дисковете са с 2 размера, нормален и ремонтен.
                            Дават ми акъл да съм купел Диф на старо, но вероятно и той ще е същата каша. Единственото предимство ще е, че ще го отремонтирам, и смяната после ще стане бързо, а не да спирам колата за неопределено време.
                            Нямам представа от цената на ремонта в случая и предполагам, че тя ще варира в сравнително широк порядък.
                            По-скоро провери по шаси каква е цената на частите. Последно при Люцкан фрикционни дискове за Patrol Y60 бяха малко стотин лв., което според мен беше прилично като цена. Закупуването на касета втора ръка тук си струва само по причината, която си посочил - да не се спира колата от движение. Навън, разнообразието на части втора ръка е по-голямо и шанса да се попадне на касета от автомобил с много малък пробег е много по-реален.

                            Коментар


                            • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                              Никой не коментира техническият файл който качих по-горе, а и е разгледан само 8 пъти, което е показателно.
                              Както и да е.
                              Какви практически ползи може да има бикновенният потребител, от него?
                              Това, че ни е дадена минималната сила на триене в касетата.
                              Проверката с вдигане на колелата и въртенето им в една посока, дава единствено информация, дали има LSD, но не и на каво дередже е.
                              След като се знае че минималният въртящ момент да речем за моя модел е 25Nm, можем да направим груби стационарни измервания.
                              За целта се освобождава от скорост и се вдига едното колело, това е най-мързеливият и неточен вариант. По-точно ще е ако освободим кардана.
                              След това може да свалим гумата и да сложим планка м-у две срещуположни шпилки, със заварена гайка по средата.
                              Чрез тази гайка въртим с динамометричният ключ, и виждаме при какво усилие ще приплъзне LSDто, т.е. ще се завърти колелото. И гледаме дали е в нормите. Трябва да извадим 1-2 Nm, заради това че въртим и пиньона, а ако не сме свалили кардана, още няколко Нютона.
                              Може да се направи и още по-мързеливо, като не се сваля гумата, а се върти през гайките за закрепване, но тогава неточноста ще е още по-голяма заради изместването им от цетъра на полуоската.
                              Но грубо, за повечето средно тежки коли, около 40Nm и нагоре, ще означва, че има вероятност LSDто да работи коректно.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.JPG
Прегледи:1
Размер:86.1 КБ
ID:5804049
                              Последно редактирано от ctef; 28-11-18, 19:08.

                              Коментар


                              • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                                Нормално ли е при торсен диф, да може да се върти с ръка сравнително лесно гумата (разбира се другата се върти в обратната посока)?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X