Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

    Баси пръстена. Микромакс по поръчка. Дай размери.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

      Готово момчета !!! Хъбовете са сглобени и работят перфектно.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151222_164649.jpg
Прегледи:1
Размер:105.7 КБ
ID:5695766
      Поставяме малката пружина в жлеба на зъбчатката.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151222_164817.jpg
Прегледи:1
Размер:109.3 КБ
ID:5695767

      Тук вече е сглобена и закрепена посредством ламарината, както показва клипа на колегата Денислав ( Минавам често край Мездра на път за Враца, може да ударим по една бира )
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151222_164909.jpg
Прегледи:1
Размер:116.1 КБ
ID:5695768

      Това е крайния резултат, както беше обяснил колегата Стоян и Кольо.
      Благодаря на всички, които се включиха в сглобяването на хъбовете през клавиатурите.
      Не е сложна работа, но аз не можах да се справя сам без обясненията Ви.
      Поздрави

      Коментар


      • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

        Здравейте! Имам въпрос за блокажите , но по шантав: може ли на автомобил с ABS, да се монтира и тракшън контрол?
        Ако "да" къде и на каква цена.
        Идеята е да не си продавам старата РАВ-4, която е 4х2 , а да я ползвам за пикници и да е по добра през зимата.
        Ако въпроса е разискван или за друга тема насочете ме.
        Благодаря!

        Коментар


        • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

          Страхотна тема Браво!

          Коментар


          • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

            Здравейте.
            На Митсубиши Л400 по всичко изглежда, че не му работи ЛСДто.
            Първо, забелязах че си боксува както си иска.
            А като вдигнах едното колело на трупче и подадох газ, колата не падна, а колелото си набира обороти.
            Иначе, при вдигнати двете колела, като се върти на ръка едното, и другото се върти в същата посока. Значи ила ЛСД. То и по каталог го дават да има.
            Не съм сигурен дали в диференциала е точното масло с присадка за ЛСД.
            Ако се смени с каквото трябва, дали има шансове да сработи?
            Колата е на близо 200хил. Швейцарка.
            И в края на краищата, дали има смисъл да се занимавам с ремонт?

            Коментар


            • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

              Еле па това с масло няма да се оправи,а дали има смисъл да имаш ЛСД ти си прецени,като закъсаш някъде винаги ще се сещаш за тая тема обаче.

              Аз съм на твоя клон - много за офроуд не става и семейното комби да го правя катерач няма как да стане,задния диф е голям,но отворен и електрониката бие спирачки на разтоваренито та ега другото зацепи.
              В дильра тъпчат масло като за ЛСД с все присадката,аз съм засмислил смяна с Аубьрн ЛСД диф който принципно е по-як и държи на компресор с мотор 500 плюс коня.
              Другата опция/ че за тия много опции няма,никой не ги доработва,води се СУВ и никакъв камион не е / е АРБ който знаеш какво прави.Там обаче трябва да обяснявам на жената кое как работи и копче със заглушка да слагам,цената му е двойна на Аубърна,но пък забравяш с мойто каране в момента.

              Има ли смисъл ???За мен има,за теб вече ти си прецени,но ако съм АЗ там при теб с това в ръцете ти ще си оправя дифа за да не гледам жално зимата,а даже бих разгледал какво им подобряват на модела,един торсен ще му пасне идеално.
              Последно редактирано от BENZBOSS; 24-11-18, 17:50.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                И в края на краищата, дали има смисъл да се занимавам с ремонт?
                На 95% - НЕ... Щото дифа най-вероятно си е наред .
                /При всички видове самоблокиращи касети с които съм си играл, ако колело остане без никакво сцепление (както в случая - във въздуха) - цялата "тяга" отива в него. При подобни ситуации съм ползвал ръчната (може и с основните) спирачка - дърпаш леко и касетата сработва .

                /пробвай пак опита с повдигнатото колело + задействани спирачка (ръчна или "крачна") и пиши пак дали не е паднала от крика машината .

                П.П.: Вметка: при достатъчно упорити такива опити или ситуации (да върти само едното колело) "веселият диф (ЛСД ) вярно почва да си стяга багажа да си ходи - дисковете му си заминават
                /но затова се иска доста упоритост, та пак да из"вангувам" - касетата все още има живот най-вероятно
                Последно редактирано от BulAf; 24-11-18, 17:40.

                Коментар


                • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                  Да, правилно разсъждаваш.
                  Колебая се, защото в една друга тема се излизаше с мнението, че не си заслужавало да се ремонтират, защото излизало скъпо.
                  На първо четене, това което съм видял(дисковете) излиза около $50, което колкото и да се оскъпи до БГ, двойно да е, пак мисля че си струва.
                  Иначе за генерална промяна не ми се мисли, там цените ще са х10.

                  Коментар


                  • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                    Тук / да си свериш ако ти трябва / цените на диф са между 600 кинта за Аубьрн до малко над 1000 за АРБ,монтажа и той хилядарка.

                    Доброто старо правило - като закъсаш ритай с двата крака едновременно,стават чудеса,при мен както казах електрониката рита, а аз точно на нея искам да и отнема гласеца с един механичен як диф.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                      Абсолютно си заслужава.
                      Те дисковете по дефиниция са си консуматив
                      /въпреки убедеността на 80% от родните "майстор-гайковерти", че това "нИ моЙ да е тъй"

                      Коментар


                      • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                        Това е страницата на която ги намирам. Просто не мога да повярвам че цената на дисковете е 25 долара и още толкова за пътя.
                        https://mitsubishi.epc-data.com/deli...198560,198561/

                        Пак ще го пробвам. Но първо го забелязах че и на трева ми буксува.
                        От друга страна руснаците пишат че изкарват и по 500хил. км.

                        Коментар


                        • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                          Магистрала изкарва ма я го набутай в калта да видим 500 000 кое ще извади.

                          Преди седмица смених маслото на женския Бенц,255 000 мили,умножавай по 1.6 и малко за километри.Оригинално масло минерал,дифа не беше пипан последните почти 20 години.Да го сложа тоя диф на една дрифтачка у Финландия и да го видя колко ше устиска,тук по магистралата и баба знае.

                          Ремонтните комплекти и тук са евтини,самия ремонт е скъп,майстора един вид,че не всеки пипа там / включително и аз /.

                          Дискове,лагери,шимове,болтове или там как го водят пълен комплект за Дана 60 е 90 кинта в момента,само дисковете ще са на една трета от цената,НО аз как нищо не разбирам те съветвам да смениш и лагери.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                            Трябва да се отвори и тогава да се решава за лагерите. Аз залагам, че не са мръднали
                            То и маслото ще си покаже колко стружки има.
                            Тази кола не е карана в кал и извън пътя.
                            В сняг и лед, по-скоро. Разликата едва ли е голяма

                            Коментар


                            • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                              Като го отвориш ще видиш лагерите и ако се наложи смяна ммммммм ги чакаш пак седмица 2?За 25 кинта?

                              Наложи ли се избиването им ммммммммаз си знам моето,вземи си нови лагери,че и болтове.

                              Пробката на маслото я смени с такава с голям магнит на нея,да обира стружки ако има,майстора ти трябва да знае кои и какво.

                              Кьсмет,тия дни и аз съм на тоя.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • От: Блокировки на диференциалите (видове и начин на работа)

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение

                                майстора ти трябва да знае кои и какво.

                                Кьсмет,тия дни и аз съм на тоя.
                                Що рече за майстора?

                                За сега не съм зорлия, ще действам бавно.
                                Успех

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X