До: Въпрос зил 130/1
То зилов мотор ще се намери,ама после ще е много трудно.
А гореспоменатия ЯМЗ е дизел с тегло около два тона,използван за танкове и кариерни самосвали,с работен обем над 20литра.
(хубаво бъги би станало
)
Иначе идеята за "ръшън мъсъл" , е осъществена предимно с коли на ГАЗ.
И то не само в ГАЗ 13/14,но и с разни кръстоски с V8 в ГАЗ 21 и ГАЗ 24.
Такива коли дори са били на "въоръжение" в редиците на разните служби за държавна сигурност(УБО и подобни).
Но пък и не са чак много "мъсъл",ако ги сравняваме с американските такива,щото са "само" около 200к.с. но за нашите стандарти е било нещо невиждано.
А да се ходи на драг състезания с руски мотор,няма да стане.Най-добре си търсете някакъв западен мотор.Но като цяло, доколкото знам,у нас състезанията се провеждат с по-друг тип автомобили-търсят се оптимални стойности на съотношението тегло/мощност,и проект като коментирания,не би имал сериозни шансове за победи,освен да спечели симпатийте на публиката.
А и в тези състезания говорим за мощност от порядъка на няколко стотин конски сили(та даже и към 1000к.с. отиват по-заможните рейсъри,с по-специален тунинг).
Първоначално публикуван от mrmagooo
Преглед на мнение
А гореспоменатия ЯМЗ е дизел с тегло около два тона,използван за танкове и кариерни самосвали,с работен обем над 20литра.


Иначе идеята за "ръшън мъсъл" , е осъществена предимно с коли на ГАЗ.
И то не само в ГАЗ 13/14,но и с разни кръстоски с V8 в ГАЗ 21 и ГАЗ 24.
Такива коли дори са били на "въоръжение" в редиците на разните служби за държавна сигурност(УБО и подобни).
Но пък и не са чак много "мъсъл",ако ги сравняваме с американските такива,щото са "само" около 200к.с. но за нашите стандарти е било нещо невиждано.
А да се ходи на драг състезания с руски мотор,няма да стане.Най-добре си търсете някакъв западен мотор.Но като цяло, доколкото знам,у нас състезанията се провеждат с по-друг тип автомобили-търсят се оптимални стойности на съотношението тегло/мощност,и проект като коментирания,не би имал сериозни шансове за победи,освен да спечели симпатийте на публиката.
А и в тези състезания говорим за мощност от порядъка на няколко стотин конски сили(та даже и към 1000к.с. отиват по-заможните рейсъри,с по-специален тунинг).
Коментар