Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос зил 130/1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос зил 130/1

    Първоначално публикуван от mrmagooo Преглед на мнение
    Не за жалост го нямам но малко ни гони грандоманията и понеже Зил-овия е по-голям
    Като цяло и газковия е вариянт ... всъщност важното е да е в8 от руска машина разбира се по-достъпна защото ако зависеше от мене щеше да е бъги с ЯМЗ-847.10
    Цялостната идея е да сглобим "ръшан мъсъл" и евентуално да ходим по драг състезанията с него .
    То зилов мотор ще се намери,ама после ще е много трудно.
    А гореспоменатия ЯМЗ е дизел с тегло около два тона,използван за танкове и кариерни самосвали,с работен обем над 20литра.(хубаво бъги би станало)
    Иначе идеята за "ръшън мъсъл" , е осъществена предимно с коли на ГАЗ.
    И то не само в ГАЗ 13/14,но и с разни кръстоски с V8 в ГАЗ 21 и ГАЗ 24.
    Такива коли дори са били на "въоръжение" в редиците на разните служби за държавна сигурност(УБО и подобни).
    Но пък и не са чак много "мъсъл",ако ги сравняваме с американските такива,щото са "само" около 200к.с. но за нашите стандарти е било нещо невиждано.
    А да се ходи на драг състезания с руски мотор,няма да стане.Най-добре си търсете някакъв западен мотор.Но като цяло, доколкото знам,у нас състезанията се провеждат с по-друг тип автомобили-търсят се оптимални стойности на съотношението тегло/мощност,и проект като коментирания,не би имал сериозни шансове за победи,освен да спечели симпатийте на публиката.
    А и в тези състезания говорим за мощност от порядъка на няколко стотин конски сили(та даже и към 1000к.с. отиват по-заможните рейсъри,с по-специален тунинг).
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос зил 130/1

      Първоначално публикуван от mrmagooo Преглед на мнение
      ...

      ...
      А това за газ 2410 което написа има ли го някъде тествано защото все пак не е важно само да ги напаснем а и да искара малко повече от 1км без да събираме бутала през генерацията и зъбни колелета
      Точно тази от клипа е с главно предаване от 2410, до колкото съм чел. Аз за това го и пуснах. С по-"бавен" диференциал и щатен ЗМЗ 53 сметката става съвсем крива.

      Уф, жалко, че нямам време сега да пиша по-разточително по темата...
      С "Фармахим" - непобедим
      Дизел - само дънки!

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос зил 130/1

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        То зилов мотор ще се намери,ама после ще е много трудно.
        А гореспоменатия ЯМЗ е дизел с тегло около два тона,използван за танкове и кариерни самосвали,с работен обем над 20литра.(хубаво бъги би станало)
        Иначе идеята за "ръшън мъсъл" , е осъществена предимно с коли на ГАЗ.
        И то не само в ГАЗ 13/14,но и с разни кръстоски с V8 в ГАЗ 21 и ГАЗ 24.
        Такива коли дори са били на "въоръжение" в редиците на разните служби за държавна сигурност(УБО и подобни).
        Но пък и не са чак много "мъсъл",ако ги сравняваме с американските такива,щото са "само" около 200к.с. но за нашите стандарти е било нещо невиждано.
        А да се ходи на драг състезания с руски мотор,няма да стане.Най-добре си търсете някакъв западен мотор.Но като цяло, доколкото знам,у нас състезанията се провеждат с по-друг тип автомобили-търсят се оптимални стойности на съотношението тегло/мощност,и проект като коментирания,не би имал сериозни шансове за победи,освен да спечели симпатийте на публиката.
        А и в тези състезания говорим за мощност от порядъка на няколко стотин конски сили(та даже и към 1000к.с. отиват по-заможните рейсъри,с по-специален тунинг).

        За Зил-а го разбрах това ще се търси Газок това е ясно...
        Ямз-а ме плени от момента в който го видях 26литра в8 и 3000нм въртящ момент еххх с това мога да преместя някой блок .....

        За Волгите дори има Кгб-версия на 24 която си е била с в8 автоматик 3степенен но с 3 педала за заблуда
        Колкото до драг състезанията там не са ни сериозни мераците по-скоро заради самото ходене .Идеята е като цяло за кеф и душевен оргазъм а може би и като застанеш на светофара до поредното пишлеме с мерцедес или нещо такова и те погледне презрително че караш мохер или волга да видиш изражението му на следващия светофар ( това май трябва да го приспадна към душевния оргазъМ)

        А за америкън мъсълите мисля че с малко преработки можем съвсем да си ги достигнем като коне все пак:

        Двигател понтиак 455 кубични инча ( 7.5л) с най-мощните си фабрични доработки е бил 330-340 коня а съзтезателната версия е била 370
        Кадилак 500кубични инча (8,2л) бива представен през 1970 с компресия 10.0:1 и 400коня но поради проблеми ( сетете се какви) свалят компресията на 8.5:1 а конете стават 235(по САЕ предните 400 са по американската система )

        Та за да не се отклонявам повече от темата идеята на мъсъла е да бъде мощен ( брутален въртящ момент за протокола кадилака никога през годините не е падал под 500нм въртящия момент) практически двигател от камион в лек автомобил

        Извинявам се за ламерския въпрос ( но съм млад) понеже сега видях че м20_маниак е добавил мнение и искам да попитам Газ 2410 с колко скорости е
        м20_маниак очаквам малко по-разточително писане от теб
        [b]Porsche fan forever[/b] [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_in_motorsport][i][b][u]Click[/u][/b][/i][/url]

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос зил 130/1

          Тоя пленителен ЯМЗ,едва ли ще го видиш някъде на живо и в машина движеща се по шосе,но пък този можеш да го видиш и на светофара до теб и на магистралата, като характеристики е доста впечатляващ.(това е друга тема).

          Точно за Волгите на КГБ,говорех и аз.А и в този линк пише и за тях и за 2410(и че е с четири скорости).

          Съмнявам се,че от камионския двигател на ГАЗ,ще можете лесно да "измъкнете" повече от 180-200к.с. хайде до 250,ако експериментирате с турбини или компресори(ама е разправия).Но даже и в този случай,надеждността на мотора,ще е под въпрос.

          За Muscle_car не споря-понятието е малко по-широко,та може и да се впише,в някакъв смисъл и GAZ-2424.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос зил 130/1

            Давайте смело защото ако се водите по акъла на другите никога няма да карате кола с такъв мотор. Аз лично се занимавам със същото нещо но съм избрал мотор от Урал 375 той е 7 литров и е със 180к.с. Ако си мислите че не става значи няма да стане (докато не го направите).

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос зил 130/1

              Стефане, да не си решил да правиш самоделен камион с тоя Уралов двигател?!
              С "Фармахим" - непобедим
              Дизел - само дънки!

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос зил 130/1

                При 600кг.мотор в предницата трябва поне 300кг натоварване отгоре на задната ос,за да може поне да тръгне на мокрото и на малко баир.мотора от Газ-53 само си мислите че може много да се преработи,който не вярва да попита Цветан,той е първия в България,който се опита да разпили мотора от Газ-53,който беше монтирал на джипа си.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X