До: Как да опростя хидравликата на ситроен
Благодаря ви много на всички за отговорите.
Колата е уж на 248000 по километраж, но стария собственик каза че е правил ремонт на главата.
Вътре като гледам пода е по запазен от другата ми кола която е 10 години по нова.
По начало тази кола я взех с идеята да я карам около година и после на части или на скрап.
Затова не искам да се хвърлям в капитални ремонти със смяна на тръбопроводи и такива неща.
Искам да подменя по важните неща от които ми зависят спирачките и жизненоважните неща.
Сферите по всички показатели дето четох са си добре и а според стария стопанин са сменени.
За момента ме притесняват тампоните.
Предния десен се е късал ( личи си по капака ). Сега на същия тампон му е паднал прахозащитния маншон.
Има ли начин да го проверя дали е пътник?
Като го клатя отгоре не изглежда хлабав и не е по измъкнат от левия.
Ако наистина е за смяна рециклиран ще е, за нов няма смисъл май
Нивото на LHM опитах да го измеря ама дори на най вдигнато положение онова с гъбката стои най горе вдигнато.
Имах един теч от скъсано връщащо маркуче на десния хидроцилиндър, маркучето го оправих ама ме притеснява колко течност е изтекла от там.
Май трябва да си взема една бутилка зелено да имам за всеки случай
Днеска обаче направих една простотия от глупост.
Закачих един друг акумулатор който беше с обратни + и –.
Те хората предвидливо направили едната клема по широка ама аз нали съм си магаре пак успях да ги навра.
Направи бая искра като го закачих но се усетих и почти веднага го откачих.
Дали съм успял да изгоря нещо?
Когато стана това всичко в колата беше изключено и засега уж всичко си работи.
В момента е с един акумулатор 55 Ah и съм изумен как пали сутрин на -7. При това напрежението му беше 12.1 волта
Има някакъв проблем с паленето обаче, не му работи жилото за студено палене, Опъвам го ръчно и пак като запали ако не му подам малко газ гасне след няколко секунди работа.
Без да е опънат авансатора пак пали ама бълва едни облаци отзад.
И в двата случая пали от 1 оборот и после опитва да гасне- това докато му минат първите 20 секунди.
На какво ли се дължи
Благодаря ви много на всички за отговорите.
Колата е уж на 248000 по километраж, но стария собственик каза че е правил ремонт на главата.
Вътре като гледам пода е по запазен от другата ми кола която е 10 години по нова.
По начало тази кола я взех с идеята да я карам около година и после на части или на скрап.
Затова не искам да се хвърлям в капитални ремонти със смяна на тръбопроводи и такива неща.
Искам да подменя по важните неща от които ми зависят спирачките и жизненоважните неща.
Сферите по всички показатели дето четох са си добре и а според стария стопанин са сменени.
За момента ме притесняват тампоните.
Предния десен се е късал ( личи си по капака ). Сега на същия тампон му е паднал прахозащитния маншон.
Има ли начин да го проверя дали е пътник?
Като го клатя отгоре не изглежда хлабав и не е по измъкнат от левия.
Ако наистина е за смяна рециклиран ще е, за нов няма смисъл май
Нивото на LHM опитах да го измеря ама дори на най вдигнато положение онова с гъбката стои най горе вдигнато.
Имах един теч от скъсано връщащо маркуче на десния хидроцилиндър, маркучето го оправих ама ме притеснява колко течност е изтекла от там.
Май трябва да си взема една бутилка зелено да имам за всеки случай
Днеска обаче направих една простотия от глупост.
Закачих един друг акумулатор който беше с обратни + и –.
Те хората предвидливо направили едната клема по широка ама аз нали съм си магаре пак успях да ги навра.
Направи бая искра като го закачих но се усетих и почти веднага го откачих.
Дали съм успял да изгоря нещо?
Когато стана това всичко в колата беше изключено и засега уж всичко си работи.
В момента е с един акумулатор 55 Ah и съм изумен как пали сутрин на -7. При това напрежението му беше 12.1 волта
Има някакъв проблем с паленето обаче, не му работи жилото за студено палене, Опъвам го ръчно и пак като запали ако не му подам малко газ гасне след няколко секунди работа.
Без да е опънат авансатора пак пали ама бълва едни облаци отзад.
И в двата случая пали от 1 оборот и после опитва да гасне- това докато му минат първите 20 секунди.
На какво ли се дължи
Коментар