Сдобих се с една машинка- ситроен ХМ.
Като цяло готина кола стига да не беше тая хидравлика.
Не че за момента ми създава особени проблеми ама живея малко в страх да не ми се скине тампона на макферсона в движение че ще се утрепам.
Има ли начин да се махнат поне предните хидравлики и да се насадят нормални амортисьори с пружини от някое пежо примерно?
Евентуално само отзад да остане хидравликата че там ще е по трудно да се махне.
Тия французи са се уляли егати все едно самолет са правили, отдолу под колата наредени 7-8 тръбопровода към задната част на колата, 6 сфери и една кутия колкото акумулатор голяма пълна с платки която контролира всичкото това нещо.
Като цяло меко вози ама като си представя колко хиляди места където може да възникнат потенциални течове и да те остави на път пък и спирачната система не е нормална с вакум и спирачна помпа ами сложили един вентил който се управлява от педала на спирачката и е вързан и тои към хидравличните магистрали.
Ако нещо стане с тъпата хидравлика и загуби налягане ( което е 170 атм) колкото и да помпам педала спирачки грам няма да има.
Като цяло готина кола стига да не беше тая хидравлика.
Не че за момента ми създава особени проблеми ама живея малко в страх да не ми се скине тампона на макферсона в движение че ще се утрепам.
Има ли начин да се махнат поне предните хидравлики и да се насадят нормални амортисьори с пружини от някое пежо примерно?
Евентуално само отзад да остане хидравликата че там ще е по трудно да се махне.
Тия французи са се уляли егати все едно самолет са правили, отдолу под колата наредени 7-8 тръбопровода към задната част на колата, 6 сфери и една кутия колкото акумулатор голяма пълна с платки която контролира всичкото това нещо.
Като цяло меко вози ама като си представя колко хиляди места където може да възникнат потенциални течове и да те остави на път пък и спирачната система не е нормална с вакум и спирачна помпа ами сложили един вентил който се управлява от педала на спирачката и е вързан и тои към хидравличните магистрали.
Ако нещо стане с тъпата хидравлика и загуби налягане ( което е 170 атм) колкото и да помпам педала спирачки грам няма да има.
И това е част от религията на "Ситроениста" - "Не паркирай до висок тротоар". А между другото сигурен ли си че е нормално да пада съвсем ? Върти ми се че падането "съвсем долу в ниското" беше симптом за някакво износване. Не помня подробности.
.Възрастен човек беше,а жена му българка...Каза,че негов приятел си взел BX(и то точно дизел),в Америка
. Аз сменях на предницата на старата ми Ксантия в Италия и ги платих по около 75-80 евро. Тук казват, че има по-ефтини , но не съм се интересувал. Надявам се да не ми се и налага
.
Коментар