До: Ползи и вреди от съвременните системи. ABS,ESP,EBD,BAS...
Пежо и Ситроен е едно и също. А там проблема се решава с един бушон.
Изключва ЕСП и тракшън контрол,но оставя АБС. Със съседния бушон изключваш всички системи-целия АБС/ЕСП/... модул спира да работи. Старомодна спирачка със серво остава. Има още- можеш да си изключиш и сервото на волана,ама не е особено добре за помпата. Ако има интерес ще поровя да видя кои точно бушони бяха.
Точно това ми харесва в моето возило,че можеш да изключиш всичко (без АБС) и ще стои така докато не го включиш пак. И се изключва наистина на цяло. По-бюджетна система,но като трябва-работи добре,а като и кажеш да стои в ъгъгла-не се обръща да наднича.
Първоначално публикуван от netsurfer
Преглед на мнение

Точно това ми харесва в моето возило,че можеш да изключиш всичко (без АБС) и ще стои така докато не го включиш пак. И се изключва наистина на цяло. По-бюджетна система,но като трябва-работи добре,а като и кажеш да стои в ъгъгла-не се обръща да наднича.
Коментар