Привет,
Както е видно от заглавието, ударих един бордюр с колата в следствие на "черен лед" на коварен завой.
Скоростта беше около 30-40 км/ч, но въпреки това колелата загубиха сцепление за момент и ударът беше поет от предна лява гума от вътрешната страна.
На първо четене колелото влезе на вътре към шофьорската врата. След огледа излезе, че има крив носач , смених го.
Отидох на стенд и там се видя, че страничния наклон на лявото колело е леко извън нормите. Границата е 1"05 градуса, при мен беше 1"18. Според момчето там, няма да има проблем от това леко отклонение.
За съжаление нямаше възможност да отида да проверя гумите и джантите заради празниците.
В момента обаче усещам, че колата дърпа на ляво при движение, не е много, но го има.
Планът ми е да проверя гумите и джантите и ако там всичко е наред, да сменя първо шенкела, ако не се оправи и амовете с тампоните.
Някакви съвети дали правилно разсъждавам за последователността на ремонтите ?
Както е видно от заглавието, ударих един бордюр с колата в следствие на "черен лед" на коварен завой.
Скоростта беше около 30-40 км/ч, но въпреки това колелата загубиха сцепление за момент и ударът беше поет от предна лява гума от вътрешната страна.
На първо четене колелото влезе на вътре към шофьорската врата. След огледа излезе, че има крив носач , смених го.
Отидох на стенд и там се видя, че страничния наклон на лявото колело е леко извън нормите. Границата е 1"05 градуса, при мен беше 1"18. Според момчето там, няма да има проблем от това леко отклонение.
За съжаление нямаше възможност да отида да проверя гумите и джантите заради празниците.
В момента обаче усещам, че колата дърпа на ляво при движение, не е много, но го има.
Планът ми е да проверя гумите и джантите и ако там всичко е наред, да сменя първо шенкела, ако не се оправи и амовете с тампоните.
Някакви съвети дали правилно разсъждавам за последователността на ремонтите ?
Коментар