Имам виене от задния диференциал който е Chrysler 8.25,с предавателно отношение 4.88.Виенето се появява с ниска скорост 50-60км/ч при леко подаване на газ,при отпускане и подаване на много газ изчезва или намаляване,което ме навежда на мисълта че се влияе пряко от степента на натоварване на двойката пиньон/корона.Не се влияе от луфта на зъбната двойка-първоначално луфта беше 0.22-0.24мм и пак беше така,сега е 0.12мм и пак е същата история.
Дали има смисъл да се занимавам или да си карам така, понеже разглобяването или по точно ваденето на полуоските ще е голям филм,защото монтирах блокаж на диференциала и сега махането на "С"клипсите е меко казано много трудно.Пиньона е стяган съгласно мануала,така че лагерите му според мен не са пренатегнати.Според вас,това виене което се влияе от натоварването на пиньона на какво се дължи,дали на заминали лагери които сигурно са оригиналните,или на зъбите на пиньона/короната?
Дали има смисъл да се занимавам или да си карам така, понеже разглобяването или по точно ваденето на полуоските ще е голям филм,защото монтирах блокаж на диференциала и сега махането на "С"клипсите е меко казано много трудно.Пиньона е стяган съгласно мануала,така че лагерите му според мен не са пренатегнати.Според вас,това виене което се влияе от натоварването на пиньона на какво се дължи,дали на заминали лагери които сигурно са оригиналните,или на зъбите на пиньона/короната?
Коментар