Мъчат ме някои въпроси относно тези диференциали и по-точно относно това, как се нормира степента на блокиране по тунинг сайтовете. За проценти, както си е по теория никой не говори. Попаднах на сайт за тунинг на Субару, австралийски, естествено , при който за междуосевите диференциали се споменават стойности в килограми. Който е запознат, знае, че най-често междуосевият диференциал на Субару с ръчна скоростна кутия е с т.нар. вискоблокировка. Стойността е 4 кг (това била фабричната стойност). Тунингованите (по-стегнатите) са 12, 20 и т.н. килограми.
Въпросът ми е какво означават тези килограми? Това въртящ момент ли е? Примерно, ако закрепим твърдо единият изход на диференциала, другият да се превърта с усилие 20 кгм? Но пък никъде не се пише кгм, а само кг, което ме обърква и не мога да разбера за какво става въпрос точно.
За междуколесните естествено килограмите са други (по-големи), защото вероятно там и въртящия момент на входа е по-висок, защото е след главното предаване, демек около 4 пъти повече, отколкото за междуосев.
Въпросът ми е какво означават тези килограми? Това въртящ момент ли е? Примерно, ако закрепим твърдо единият изход на диференциала, другият да се превърта с усилие 20 кгм? Но пък никъде не се пише кгм, а само кг, което ме обърква и не мога да разбера за какво става въпрос точно.
За междуколесните естествено килограмите са други (по-големи), защото вероятно там и въртящия момент на входа е по-висок, защото е след главното предаване, демек около 4 пъти повече, отколкото за междуосев.
Коментар