Здравейте колеги.
Правя лека надстройка на малкия Кемпер смених цялото шаси комплект от Донор с по нова година. Стария беше 5.8 91г а новия е 7.5 93 година.
Двете кутий са 4EOD. Монтирах компютъра на донора и преокабелих шасито с нужните от донора жици.
След вживяване на Нещото което се получи, смених маслото на кутията. Но при движение сменя твърдо с удар на всички скорости и във възходящ ред и обратно винаги рита.И студена и топла потегля плавно от място. Опитах с отнемане на газта малко преди сам да превключи и тогава превключва плавно. При кикдаун според това колко е натиснат педала за газта сменя съответно една предавка при половин газ и две предавки при газ до ламарината.
Овен това след като загрее до работна температура при спиране се усеща много здраво да бута като на полу съединител аха аха ще угасне.
На задна топъл също като включи направо тръгва и не може да се маневрира 5 - 6 секунди след включване направо гасне ако не се отпусне спирачката толкова здраво зацепва.
Двигателя работи равномерно и на бавни обороти е около 800 оборота.
Някакви идей? От какво се държи така?
Като купувах донора го пробвах но нямаше номера и не съм го карал 10 - 20 километра за да усетя този проблем и не знам дали е бил или сега от някои датчик или окобеляване ми прави проблем.
Или кутията е за ремонт.
Очаквам вашите гледни точки.
Правя лека надстройка на малкия Кемпер смених цялото шаси комплект от Донор с по нова година. Стария беше 5.8 91г а новия е 7.5 93 година.
Двете кутий са 4EOD. Монтирах компютъра на донора и преокабелих шасито с нужните от донора жици.
След вживяване на Нещото което се получи, смених маслото на кутията. Но при движение сменя твърдо с удар на всички скорости и във възходящ ред и обратно винаги рита.И студена и топла потегля плавно от място. Опитах с отнемане на газта малко преди сам да превключи и тогава превключва плавно. При кикдаун според това колко е натиснат педала за газта сменя съответно една предавка при половин газ и две предавки при газ до ламарината.
Овен това след като загрее до работна температура при спиране се усеща много здраво да бута като на полу съединител аха аха ще угасне.
На задна топъл също като включи направо тръгва и не може да се маневрира 5 - 6 секунди след включване направо гасне ако не се отпусне спирачката толкова здраво зацепва.
Двигателя работи равномерно и на бавни обороти е около 800 оборота.
Някакви идей? От какво се държи така?
Като купувах донора го пробвах но нямаше номера и не съм го карал 10 - 20 километра за да усетя този проблем и не знам дали е бил или сега от някои датчик или окобеляване ми прави проблем.
Или кутията е за ремонт.
Очаквам вашите гледни точки.
Коментар