Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобили с барабанни спирачки 2020

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение

    Е те такова не бях виждал Но ей го на, талянеца го измислил. Как щеше да му мяза едно барабаче, муцка.
    То па щото всеки ден виждаш четирибутално брембо за задни спирачки
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      И това е вярно.

  • #17
    Най-идиотската ръчна спирачка, която съм виждал е на Рено Еспас. Там и ръчната е на дисковете и работеща ръчна е трудно, граничещо с невъзможно начинание.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Едно от най-идиотските неща, които съм виждал е самото Рено Еспас.

  • #18
    Помня на Ситроен - ръчна на предните колела(Дискове иначе и на четирите), ама работеше...
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Помня - на Ситроен, за да смениш въжето на ръчната сваляш калника и половината двигател

      П.П. Но пък предните накладки ги сменяваш без да сваляш дори гумите ))))))))))))))))))
      Последно редактирано от коко келеша; 14-12-20, 07:20.

  • #19
    Освен при Ситроен, ръчната е на предните колела и при Баркас (доколкото е кола)
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Е, отпред е, щото ако ти изчезнат спирачките с натовареният Баркас, ако е отзад и я дръпнеш, ефекта ще е същият като да върнеш газта.
      На хидравличните Ситроени също е ясно що е отпред.

    • stefsab
      stefsab коментира
      Редактиране на коментар
      И старите Субару Леоне са с ръчна отпред, на дисковете.

    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Ако имаш предвид тия с каишите, и там е ясно.

  • #20
    Нормално работеща ръчна съм имал само на коли с барабани отзад.
    Това дискове и ръчна....е кекава работа. За да работи, иска всичко отзад да се поддържа като в аптека и пак не винаги се получава.
    Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

    Коментар


    • santaclash
      santaclash коментира
      Редактиране на коментар
      Е...за стари коли говорим все пак. На нова може да си работят нормално.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      На кола с дискове ръчната иска едно простичко нещо, за да работи - иска да се ползва.

    • santaclash
      santaclash коментира
      Редактиране на коментар
      Аааа...баш точно напипа проблема къде е! СПирам все по такива места, че ръчна ползвам главно на стенда за прегледа.

  • #21
    От стара литература и известен опит знам, че барабани се слагат на коли с двигател до 1.8 кубика и на комбита. В лоши пътни условия барабаните са за предпочитане. Дисковете се охлаждат по-бързо и ловят по-добре. Относно икономическата страна - не съм компетентен. Имал съм вече над 15 автомобила с дискове и барабани. Нямам кола на която да не й държи ръчната включително и на последната "рибарска" Лада.. Който е връщан от ГТП в КАТ за неработеща ръчна той знае. Въпрос на профилактика и регулировка
    сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
    dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Ами Лада без ръчна си е без работещ заден кръг Ако сега върнат прегледите само на каналите в КАТ, улиците ще опустеят и въздухът ще се изчисти за нула време ))))))))))))))))))))))

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Не си прав, жигули, лада 1500 и лада 1600 могат да имат перфектно работещи задни спирачки без въобще да е закачена ръчната спирачка

  • #22
    Хайде един дето е произвеждал автомобили да ви каже истината - евтини са, за това се слагат на бюджетните чисто нови автомобили, всичко е пари в тия времена.

    По-евтино струват да се произведат, по-евтино да се монтират, по-евтино да се експлоатират в гаранционен период и т.н.
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      И аз съм съгласен с Паджеровода. Но искам да чуя и някой, който е имал взимане-даване с автозавод. Доводите до сега за ръчната не ме убеждават.

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Асене, нали това ти казах бре човек, аз съм работил в завод където произвеждахме компоненти за Ягуар, Астон Мартин, Форд, Хонда и Опел, не помня за други, че беше преди почти 20 години, всичко ама всичко се свежда до колко излиза в Ексел таблиците, а това как изглежда на вид и на първо четене на нас тук няма никакво значение, защото тогава над 90% от материали и компоненти + заготовки идваха от Азия, сега сигурно е над 99%.

    • Asen Kushlev
      Asen Kushlev коментира
      Редактиране на коментар
      Явно сбора от всички разходи накланя везните, защото разликата в цената, поне на известните компоненти от този ценови микс, не е фрапираща.

  • #23
    Моето скромно наблюдение през годините, като цяло е че дадена кола с мощни двигатели V6 и V8, винаги са с дискови спирачки навсякъде, докато тези с по-малки двигатели обикновено имат задни барабанни спирачки.

    Коментар


    • #24
      Дисковете се охлаждат по-добре, и е по-вероятно колата с по-голям двигател да се случи да се кара по-нервно.
      За всички останали причини и качества има писани разнозначни неща, тегло, спиране, дълготрайност, износване.

      Коментар


      • #25
        Някои производители специално правят нещата така, че да се "правят" само в сервиз със специализирани инструменти.
        Вместо да дръпнеш една пружинка и да смениш накладките (примерно фиат), по-изгодно (за сервиза) е да се развиват куп болтове с "особени" глави, на кофти място (примерно рено).
        В барабанните не виждам нищо по-добро или по-лесно от дисковите. Освен да са по-евтини наистина.
        Освен това няма как да провериш "има ли още" без разглобяване (в сервиз). А веднъж отворени - по-добре сменяй, щом си платил отварянето.
        По-сложният механизъм за поддържане на хлабината също не предполага самообслужване.
        Та барабанните са по изгодни за производителя и оторизираните сервизи май. Въпреки, че спират по-зле ...
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Кольооо, а къде тогава отиде романтиката ?!

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          В женските филми...
          Иначе извън филмите и любовта си е бизнес. Иначе няма да има предбрачни договори. Само един пример.

        • stefsab
          stefsab коментира
          Редактиране на коментар
          Предвид употребата и конструкцията им, в гаранционен срок не се износват.
          На всички барабанни спирачки, минали ми пред погледа, има сервизен отвор/и/ за оценка на износването им.
          Пример - Голф 2 и Пасат - сваляш 1 болт от джантата и през него с фенерче гледаш клинчето за самонагаждане докъде е "потънало".
          На други модели имаш по 2 отвора на щита отзад .....Някои са с гумени капачета.....

      • #26
        Дисковите ръждясват само от мъглата и започват да спират още по-добре, при барабанни сякаш не се усеща същия ефект.
        Барабанните правели окачената маса по-ниска.

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          И барабаните си ръждясват по абсолютно същия начин, само дето не се вижда...

      • #27
        Може би патентното право оскъпява вграждането на дисковите спирачки.

        Коментар


        • Stbd
          Stbd коментира
          Редактиране на коментар
          няма патент за дикови спирачки, а и още подлежи на изясняване дали са по-скъпи

      • #28
        Дъртака ми е комбиниран отзад с дискови спирачни и челюсти в барабана за ръчната.Много добре го е произвел японеца преди 30г.
        Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
        Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
        Nissan Terano 2.4i дълго с газ
        0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

        Коментар


        • #29
          Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнение
          Дъртака ми е комбиниран отзад с дискови спирачни и челюсти в барабана за ръчната.Много добре го е произвел японеца преди 30г.
          Не е ли това основната технология за ръчна спирачка при задни дискови? Затова са и скъпи- имаш дискови за по- добро спиране и барабани за ръчната?
          Марин Райковски

          Коментар


          • turtey
            turtey коментира
            Редактиране на коментар
            Предните и задните спирачки са вързани, обикновено на кръст, та без едните другите не работят.
            Което не противоречи на факта че задните са основно за украса

          • petkov_bb
            petkov_bb коментира
            Редактиране на коментар
            Имах някога и Омега с двулитровия бензинов мотор, (колко много време мина от тогава) Здрава каруца с апетит, широко купе,добра возия, но мотора идеше слабичък ( Асконата -по лека,с 1.8 се представяше по добре като динамика.)
            А системата (комбинация от диск и барабан ) се ползваше доста масово при автомобилите със заден двигателен мост.
            Последно редактирано от petkov_bb; 14-12-20, 20:23.

          • сто
            сто коментира
            Редактиране на коментар
            За украса са при малолитражките. Суифта, дето сега карам, въобще не му трябват задни. Тежката омега съвсем правилно си беше с дискове на задните и съвсем редно беше да работят коректно за да спира както трябва. Отделно дето само предни при тези килограми прегряват, особено надолу по баира, и съвсем не спира. Че ръчната можеше да е на кардана вместо в барабанче на диска, е друго

        • #30
          Първоначално публикуван от marinrr Преглед на мнение

          Не е ли това основната технология за ръчна спирачка при задни дискови? Затова са и скъпи- имаш дискови за по- добро спиране и барабани за ръчната?
          До преди 20-30г. може да е била "основна технология",но на съвременния етап си хитруват с 2 в 1, спирачния апарат (в цилиндъра) има и многоходов винт за ръчната.Ако не се сменят накладките от лаици, конструкцията не създава никакви проблеми и не се нуждае от реглаж.

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X