Първоначално публикуван от Asen Kushlev
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автомобили с барабанни спирачки 2020
Свий
X
-
То па щото всеки ден виждаш четирибутално брембо за задни спирачки
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
-
Най-идиотската ръчна спирачка, която съм виждал е на Рено Еспас. Там и ръчната е на дисковете и работеща ръчна е трудно, граничещо с невъзможно начинание."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Помня на Ситроен - ръчна на предните колела(Дискове иначе и на четирите), ама работеше...Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Помня - на Ситроен, за да смениш въжето на ръчната сваляш калника и половината двигател


П.П. Но пък предните накладки ги сменяваш без да сваляш дори гумите
))))))))))))))))))
Последно редактирано от коко келеша; 14-12-20, 08:20.
-
-
Освен при Ситроен, ръчната е на предните колела и при Баркас (доколкото е кола)
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Нормално работеща ръчна съм имал само на коли с барабани отзад.
Това дискове и ръчна....е кекава работа. За да работи, иска всичко отзад да се поддържа като в аптека и пак не винаги се получава.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
От стара литература и известен опит знам, че барабани се слагат на коли с двигател до 1.8 кубика и на комбита. В лоши пътни условия барабаните са за предпочитане. Дисковете се охлаждат по-бързо и ловят по-добре. Относно икономическата страна - не съм компетентен. Имал съм вече над 15 автомобила с дискове и барабани. Нямам кола на която да не й държи ръчната включително и на последната "рибарска" Лада.. Който е връщан от ГТП в КАТ за неработеща ръчна той знае. Въпрос на профилактика и регулировкасто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
Коментар
-
Хайде един дето е произвеждал автомобили да ви каже истината - евтини са, за това се слагат на бюджетните чисто нови автомобили, всичко е пари в тия времена.
По-евтино струват да се произведат, по-евтино да се монтират, по-евтино да се експлоатират в гаранционен период и т.н.Бъдете живи и здрави!
Коментар
-
И аз съм съгласен с Паджеровода. Но искам да чуя и някой, който е имал взимане-даване с автозавод. Доводите до сега за ръчната не ме убеждават.
-
Асене, нали това ти казах бре човек, аз съм работил в завод където произвеждахме компоненти за Ягуар, Астон Мартин, Форд, Хонда и Опел, не помня за други, че беше преди почти 20 години, всичко ама всичко се свежда до колко излиза в Ексел таблиците, а това как изглежда на вид и на първо четене на нас тук няма никакво значение, защото тогава над 90% от материали и компоненти + заготовки идваха от Азия, сега сигурно е над 99%.
-
Явно сбора от всички разходи накланя везните, защото разликата в цената, поне на известните компоненти от този ценови микс, не е фрапираща.
-
-
Някои производители специално правят нещата така, че да се "правят" само в сервиз със специализирани инструменти.
Вместо да дръпнеш една пружинка и да смениш накладките (примерно фиат), по-изгодно (за сервиза) е да се развиват куп болтове с "особени" глави, на кофти място (примерно рено).
В барабанните не виждам нищо по-добро или по-лесно от дисковите. Освен да са по-евтини наистина.
Освен това няма как да провериш "има ли още" без разглобяване (в сервиз). А веднъж отворени - по-добре сменяй, щом си платил отварянето.
По-сложният механизъм за поддържане на хлабината също не предполага самообслужване.
Та барабанните са по изгодни за производителя и оторизираните сервизи май. Въпреки, че спират по-зле ...Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
-
Кольооо, а къде тогава отиде романтиката ?!
-
Предвид употребата и конструкцията им, в гаранционен срок не се износват.
На всички барабанни спирачки, минали ми пред погледа, има сервизен отвор/и/ за оценка на износването им.
Пример - Голф 2 и Пасат - сваляш 1 болт от джантата и през него с фенерче гледаш клинчето за самонагаждане докъде е "потънало".
На други модели имаш по 2 отвора на щита отзад .....Някои са с гумени капачета.....
-
-
Дисковите ръждясват само от мъглата и започват да спират още по-добре, при барабанни сякаш не се усеща същия ефект.
Барабанните правели окачената маса по-ниска.
Коментар
-
Дъртака ми е комбиниран отзад с дискови спирачни и челюсти в барабана за ръчната.Много добре го е произвел японеца преди 30г.Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
Nissan Terano 2.4i дълго с газ
0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/
Коментар
-
Не е ли това основната технология за ръчна спирачка при задни дискови? Затова са и скъпи- имаш дискови за по- добро спиране и барабани за ръчната?Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнениеДъртака ми е комбиниран отзад с дискови спирачни и челюсти в барабана за ръчната.Много добре го е произвел японеца преди 30г.Марин Райковски
Коментар
-
Имах някога и Омега с двулитровия бензинов мотор, (колко много време мина от тогава) Здрава каруца с апетит, широко купе,добра возия, но мотора идеше слабичък ( Асконата -по лека,с 1.8 се представяше по добре като динамика.)
А системата (комбинация от диск и барабан ) се ползваше доста масово при автомобилите със заден двигателен мост.Последно редактирано от petkov_bb; 14-12-20, 21:23.
-
За украса са при малолитражките. Суифта, дето сега карам, въобще не му трябват задни. Тежката омега съвсем правилно си беше с дискове на задните и съвсем редно беше да работят коректно за да спира както трябва. Отделно дето само предни при тези килограми прегряват, особено надолу по баира, и съвсем не спира. Че ръчната можеше да е на кардана вместо в барабанче на диска, е друго
-
До преди 20-30г. може да е била "основна технология",но на съвременния етап си хитруват с 2 в 1, спирачния апарат (в цилиндъра) има и многоходов винт за ръчната.Ако не се сменят накладките от лаици, конструкцията не създава никакви проблеми и не се нуждае от реглаж.Първоначално публикуван от marinrr Преглед на мнение
Не е ли това основната технология за ръчна спирачка при задни дискови? Затова са и скъпи- имаш дискови за по- добро спиране и барабани за ръчната?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар