Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Комбинирано окачване между пружина и ресор?
Свий
X
-
Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеПомислете за въздушни възглавници. Комплект от 2 бр. струва 100тина лв.
Ако питате гугъл за "въздушни възглавници кемпер" ще Ви даде изобилен снимков материал за размисъм и действие.
Системата работи добре с ресьори и при различен товар се помпи с различно налягане.
Коментар
-
Забелязах е една друга тема, че има вариант за въздушни възглавници с регулиране, което ме устройва още повече от пружината, но там се говори за колеги Гого и Коча-знае ли някой още дали за занимават с това?
Коментар
-
Аз до колкото знам всички въздушни възглавници са с регулиране, според зависи колко ги напомпиш.Сега остава само да прикачиш компресор от ЗиЛ и да му намериш място някъде в огромния двигателен отсек на СуперУАЗката, хем после и спирачки на въздух може да добавиш и съединител, нали вече построихме прототипа и мислим за комфорт?
-
-
Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
Пак повтарям ( както казва Чичовото) : не 4 , а за 5 ( пет ) кубика говоря . Три поредни години . Ама той не вози дърва и само на мен де. С подобен "транспорт" си изкарва хляба от години .
... а дали ме е метнАл , ти как мислиш - бат` ти Владо д`ъл може да мери с рулетка и д`ъл е учИл как се пресмята обем на каруЦерия на УАЗ-ка ?
..и пак да вметна : ако някоЙ панагюрци четат тука - със сигурност знаят за кой човек говоря . Той е известен образ в градчето .
Преди години като рязахме нашта гора, акация, возехме с трактор с ремарке. Съвсем стандартно българско, очукано, качва 4 тона. Първият курс беше с 10 кубика, личеше му че сме го претоварили...
Питах сега един апапин дето е отдавна в тоя бранш и ми доставя на село, имам му пълно доверие между другото. Казва че може и той е качвал 4 или 5 кубика, ся в тонаж кой да ти каже. После се чупи всичко, май само рама не е чупил. Та той е строшил поне 5-6 ужаски, ма то при него и уралът се трошиВ В
В
Коментар
-
-
Това може ли да е вярно ???Не питам уазкаджията !При 25% влажност, теглото на 1 стер (пр.куб.м) по дървесни видове е в границите на:
– габър : 420 до 480 кг ;
– дъб : 380 до 450 кг;
– бук и ясен : 360 до 450 кг;
– бреза и клен : 300 до 380 кг;
– борове : 300 до 380 кг;
– смърч и ела : 260 до 320 кг
Коментар
-
Аз знам, че суров дъб(тук му викаме меше-от турски) тежи 800 кила на пространствен кубик, наредени добре. Редени като за нас си. С максимално запълване на кухините.
А каквото има криво-слага се отстрани на купа. За да не надува излишни фигурата, като е до купа-горския ще го види и вкара в сметката.
На ГАЗ 53 бордова сме товарили по 8 кубика, смесено. И дъб и бук и габър, че и малко липа. Малко зор виждаше по баирите, ама си излизаше.
-
При превоз на технологична дървесина сме проверявали през кантар (за ориентир) преди да натоварим вагоните. Прясно отрязана иглолистна (пространствен) 600-700кг. след месец през лятото -под 500кг. ,широколистната (основно бук) прясно отрязани(подреждането е сравнително плътно при бука) 650-750кг.,а след месец около 500кг.При нормалния, (промишлен) дърводобив има технологични процедури, които удължават престоя на стифираната дървесина в обекта и влажността пада още в сечището.
-
Някой да ползвал тази марка въздушни възглавници - Blackstone ?Прикачени файлове
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар