Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Комбинирано окачване между пружина и ресор?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е , значи въпросния бордови УАЗ 452 , за който споменах по-горе , 3 години подред ми доставя за вилата по 5 пространствени кубика суров дъб , или иначе казано по около 4 тона , на курс . Без да е Супер и без да е отварял по 30 теми по форумите . Със "щатната" спирачна уредба , без специално усилване на "мармаладеното шаси" и без философски размисли.Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Около 800кг. на пространствен кубик.
... и утре ако не ме мързи и ако открия човека (стига да не е "по гората" ) ше го викна на по ракия и ше му отворя Форума на компа , да се посмее на писАнията тука .
Аре ся , лека !


пс ... и да не съм голословен - сигурен съм, че 90% от четящите тук панагюрци знаят за кой говоря , ако тутакси спомена името му .
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Бат Владо, не,ч е нещо, ама този нещо те е ментал.
4 кубика дебели дърва качени на УАЗ са си серионо нещо. И като обем и като тонаж.
В "онази" тема казах няколко пъти-да, всяка машина може да се претовари доста над заводските данни, но това няма да е трайно. Демек-ако искаш да вършиш работа с машината не може да я претоварваш системно.Има ли желание-има и начин!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Правил съм го навремето,за да не шпренвам ресорите.Москвич със пружини от Сивик.Ефекта беше мн.добър.
Коментар
- 
	
	
	
За правенето-правил си го, но за ефекта нещо не съм съгласен.
Освен москвича тио да е бил с толкова уморени ресьори, че да е приличал на американска лигня дето и викат хот род. Тогава ресьорите вече няма да имат еластична роля, а само ще го играят щанги дето държат моста. И като сложиш някакви пружини-става си нирмалната кола.
Иначе на щщо-годе читав ресьор ако се сложи и пружина-окачването става дърво. Ще носи товар, ама празна машина ще друса като трактор.
 
 - 
	
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Защо не споделиш къде точно захвана пружините и с какви планки?Първоначално публикуван от mx rider Преглед на мнениеПравил съм го навремето,за да не шпренвам ресорите.Москвич със пружини от Сивик.Ефекта беше мн.добър.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това се получава най-лесно с въздух, не с желязо.Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеИдеята е пружините да са меки, за да не става "дървена" возията без товар, а същевременно да спомага да нямаме удар "желязо в желязо" със свръхтовар.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При мене изпълнението не беше професионално ,като на снимката. Праружината я монтирах върху тампона (буфера) на ресора както е показано на снимката,без спец,планки.Може и с тел да съм я вързал,не си спомням, минаха 20год. от тогава.Търсете пружина от някоя малолитражка .Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Защо не споделиш къде точно захвана пружините и с какви планки?
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Помислете за въздушни възглавници. Комплект от 2 бр. струва 100тина лв.
Ако питате гугъл за "въздушни възглавници кемпер" ще Ви даде изобилен снимков материал за размисъм и действие.
Системата работи добре с ресьори и при различен товар се помпи с различно налягане.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Коле, ако трябва да отговоря в стил "Вятърен воин", то : аз на уя си не приказвам .Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеБат Владо, не,ч е нещо, ама този нещо те е ментал.
4 кубика дебели дърва качени на УАЗ са си серионо нещо. И като обем и като тонаж.
В "онази" тема казах няколко пъти-да, всяка машина може да се претовари доста над заводските данни, но това няма да е трайно. Демек-ако искаш да вършиш работа с машината не може да я претоварваш системно.
Пак повтарям ( както казва Чичовото) : не 4 , а за 5 ( пет ) кубика говоря . Три поредни години . Ама той не вози дърва и само на мен де. С подобен "транспорт" си изкарва хляба от години .
... а дали ме е метнАл , ти как мислиш - бат` ти Владо д`ъл може да мери с рулетка и д`ъл е учИл как се пресмята обем на каруЦерия на УАЗ-ка ?
..и пак да вметна : ако някоЙ панагюрци четат тука - със сигурност знаят за кой човек говоря . Той е известен образ в градчето .Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Възглавниците са хубаво нещо, но няма да живеят дълго в дърводобива. Утре ще снимам как го бях направил преди 20 години на един къс Ровър серия. Каквото е останало от него де.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
			
Коментар