Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Комбинирано окачване между пружина и ресор?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Нещо такова ми се върти в главата, но с мека пружина, заради комфорта.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:спомагателна пружина за окачване.jpg
Прегледи:792
Размер:53.8 КБ
ID:6568237

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

      Около 800кг. на пространствен кубик.
      Е , значи въпросния бордови УАЗ 452 , за който споменах по-горе , 3 години подред ми доставя за вилата по 5 пространствени кубика суров дъб , или иначе казано по около 4 тона , на курс . Без да е Супер и без да е отварял по 30 теми по форумите . Със "щатната" спирачна уредба , без специално усилване на "мармаладеното шаси" и без философски размисли.

      ... и утре ако не ме мързи и ако открия човека (стига да не е "по гората" ) ше го викна на по ракия и ше му отворя Форума на компа , да се посмее на писАнията тука .

      Аре ся , лека !

      пс ... и да не съм голословен - сигурен съм, че 90% от четящите тук панагюрци знаят за кой говоря , ако тутакси спомена името му .
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Дано не си се отоплявал с илюзия

    • #18
      Бат Владо, не,ч е нещо, ама този нещо те е ментал.
      4 кубика дебели дърва качени на УАЗ са си серионо нещо. И като обем и като тонаж.
      В "онази" тема казах няколко пъти-да, всяка машина може да се претовари доста над заводските данни, но това няма да е трайно. Демек-ако искаш да вършиш работа с машината не може да я претоварваш системно.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Аве то и на мен един колега ми се хвали че кАчил в бордова Ужаска 3тона, ама само един път. Как не се е счупИла не знам, Казвам следващия път налИ знаеш ко ша стАни?

    • #19
      Правил съм го навремето,за да не шпренвам ресорите.Москвич със пружини от Сивик.Ефекта беше мн.добър.

      Коментар


      • Кольо
        Кольо коментира
        Редактиране на коментар
        За правенето-правил си го, но за ефекта нещо не съм съгласен.
        Освен москвича тио да е бил с толкова уморени ресьори, че да е приличал на американска лигня дето и викат хот род. Тогава ресьорите вече няма да имат еластична роля, а само ще го играят щанги дето държат моста. И като сложиш някакви пружини-става си нирмалната кола.
        Иначе на щщо-годе читав ресьор ако се сложи и пружина-окачването става дърво. Ще носи товар, ама празна машина ще друса като трактор.

      • kbot
        kbot коментира
        Редактиране на коментар
        И аз съм слагал на Москвича. Пружина от зазка, срязана на две половини, пасваше точно.
        Махнах ги, защото потропваха. Ако се направи като на картинката по-горе, не виждам защо да има проблеми.

    • #20
      Пак ли бе хора? Пак ли "настъпвате мотиката"?
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • #21
        Идеята е пружините да са меки, за да не става "дървена" возията без товар, а същевременно да спомага да нямаме удар "желязо в желязо" със свръхтовар.

        Коментар


        • #22
          За това има бъмп стопове, ама цената няма да ти хареса.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • Владо М
            Владо М коментира
            Редактиране на коментар
            Сиромах човек съм...

          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            Със стиснати кълки дете не се ражда...

        • #23
          Първоначално публикуван от mx rider Преглед на мнение
          Правил съм го навремето,за да не шпренвам ресорите.Москвич със пружини от Сивик.Ефекта беше мн.добър.
          Защо не споделиш къде точно захвана пружините и с какви планки?

          Коментар


          • #24
            Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
            Идеята е пружините да са меки, за да не става "дървена" возията без товар, а същевременно да спомага да нямаме удар "желязо в желязо" със свръхтовар.
            Това се получава най-лесно с въздух, не с желязо.
            Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

            Коментар


            • #25
              Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

              Защо не споделиш къде точно захвана пружините и с какви планки?
              При мене изпълнението не беше професионално ,като на снимката. Праружината я монтирах върху тампона (буфера) на ресора както е показано на снимката,без спец,планки.Може и с тел да съм я вързал,не си спомням, минаха 20год. от тогава.Търсете пружина от някоя малолитражка .

              Коментар


              • #26
                Тая концепция си има наименование - Лайноягодка.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #27
                  Помислете за въздушни възглавници. Комплект от 2 бр. струва 100тина лв.
                  Ако питате гугъл за "въздушни възглавници кемпер" ще Ви даде изобилен снимков материал за размисъм и действие.
                  Системата работи добре с ресьори и при различен товар се помпи с различно налягане.
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #28
                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Бат Владо, не,ч е нещо, ама този нещо те е ментал.
                    4 кубика дебели дърва качени на УАЗ са си серионо нещо. И като обем и като тонаж.
                    В "онази" тема казах няколко пъти-да, всяка машина може да се претовари доста над заводските данни, но това няма да е трайно. Демек-ако искаш да вършиш работа с машината не може да я претоварваш системно.
                    Коле, ако трябва да отговоря в стил "Вятърен воин", то : аз на уя си не приказвам .
                    Пак повтарям ( както казва Чичовото) : не 4 , а за 5 ( пет ) кубика говоря . Три поредни години . Ама той не вози дърва и само на мен де. С подобен "транспорт" си изкарва хляба от години .
                    ... а дали ме е метнАл , ти как мислиш - бат` ти Владо д`ъл може да мери с рулетка и д`ъл е учИл как се пресмята обем на каруЦерия на УАЗ-ка ?

                    ..и пак да вметна : ако някоЙ панагюрци четат тука - със сигурност знаят за кой човек говоря . Той е известен образ в градчето .
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да вземеш да ме запознаеш с този образ.

                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      Тоест дължината е нещо от рода на 2.50?

                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      2,67..............

                  • #29
                    Възглавниците товар ще носят. ама не знам с ударите как ще се справят.

                    Коментар


                    • Владо М
                      Владо М коментира
                      Редактиране на коментар
                      Какви точно удари имаш предвид?

                  • #30
                    Възглавниците са хубаво нещо, но няма да живеят дълго в дърводобива. Утре ще снимам как го бях направил преди 20 години на един къс Ровър серия. Каквото е останало от него де.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X