А да спрем с глупостите - през диференциала се подава момент винаги и на четирите колела, тоя специално разпределя постоянно 60/40 момента. Вискомуфата е в паралел, и почва да работи чак когато единия мост почне да боксува(без значение задния или предния).
На такъв клип в снега, и с неработеща муфа си въртят в зависимост от сцеплението отпред и отзад.
Все едно да кажеш, че обикновенно жигула, се задвижва само от едно колело, щото като вдигнеш на трупче, върти само вдигнатото колело и не може да тръгне. Вземете научете какво е диференциал и как работи.
На такъв клип в снега, и с неработеща муфа си въртят в зависимост от сцеплението отпред и отзад.
Все едно да кажеш, че обикновенно жигула, се задвижва само от едно колело, щото като вдигнеш на трупче, върти само вдигнатото колело и не може да тръгне. Вземете научете какво е диференциал и как работи.
Коментар