Здравейте. Искам да попитам дали може и как да се блокира постоянно 50 на 50 централния деференциал на Хюндай Санта Фе първа генерация?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Блокаж централен диференциал
Свий
X
-
Не се блокира. Има известна степен на самоблокиране с вискомуфа в паралел. При запичане на муфата, става блокиране на дифа, но това е за постоянно и е вредно. Понякога пък гелът от муфата изтича, и тя престава въобще да работи, съответно няма самоблокиране, но няма проблем да се кара.
На по-късни версии вече не е с диференциал, а с ел.муфа, там вече има копче за принудително блокиране на муфата, намира се отляво на волана на таблото.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
-
Централният диф е с виско съединител който го блокира при нужда. Знам, че имало начин да се блокира като се сменяло нещо там. Предишното ми Санта мисля, че е било преправяно така, защото и 4-те колела въртяха постоянно. Че ще е вредно не мисля освен, че може би ще вдигне малко разхода на гориво
Коментар
-
Това дали мислиш, че не е вредно, си е твоя работа. Но е далеч от истината. В завой предните и задните колела изминават различен път, няма как да се въртят с еднакви обороти, без някои от гумите да приплъзват. Но с колкото по-добро сцепление е настилката, това става все по-трудно, и се товарят повече частите в трансмисията. Освен това износва гуми и не завива добре, губи и стабилност в завой, щото едните колела трябва да приплъзват.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Първоначално публикуван от Tony Santa Преглед на мнениеКакто писах старият ми беше явно така, но освен малко по голям разход на гориво нямаше други проблеми.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Ако на сегашния не ти въртят веднага явно му е прецакана муфата. Заключва на по-малко от 1/4 оборот и няма как да го хванеш на око, опитвал съм се да хвана забавяне на око и е много трудно. Със сигурност стария ти е не бил с блокирана муфа, за няколко километра на сух асфалт ще скапе нещо и няма как да не го усетиш ако е блокирал постоянно.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
https://youtu.be/tM20KRhKRi0
Това клипче със предишния ми Хюндай. На него се вижда как въртят. На сегашното ми Санта и това на баща ми въртят една идея по-малко
Коментар
-
Първоначално публикуван от Tony Santa Преглед на мнениеИмам и клип.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Абе тия деференциали на джипкихе ни са много кекави на каране с блокажи!?Като знам на Жигула със заварен деференциал какво мародерство сме прилагали на всякакви терени и не го строшихме него ,а мотора!????Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Tony Santa Преглед на мнениеhttps://youtu.be/tM20KRhKRi0
Това клипче със предишния ми Хюндай. На него се вижда как въртят. На сегашното ми Санта и това на баща ми въртят една идея по-малкоCitroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар