Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокаж централен диференциал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокаж централен диференциал

    Здравейте. Искам да попитам дали може и как да се блокира постоянно 50 на 50 централния деференциал на Хюндай Санта Фе първа генерация?

  • #2
    Не се блокира. Има известна степен на самоблокиране с вискомуфа в паралел. При запичане на муфата, става блокиране на дифа, но това е за постоянно и е вредно. Понякога пък гелът от муфата изтича, и тя престава въобще да работи, съответно няма самоблокиране, но няма проблем да се кара.
    На по-късни версии вече не е с диференциал, а с ел.муфа, там вече има копче за принудително блокиране на муфата, намира се отляво на волана на таблото.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Централният диф е с виско съединител който го блокира при нужда. Знам, че имало начин да се блокира като се сменяло нещо там. Предишното ми Санта мисля, че е било преправяно така, защото и 4-те колела въртяха постоянно. Че ще е вредно не мисля освен, че може би ще вдигне малко разхода на гориво

      Коментар


      • #4
        Това дали мислиш, че не е вредно, си е твоя работа. Но е далеч от истината. В завой предните и задните колела изминават различен път, няма как да се въртят с еднакви обороти, без някои от гумите да приплъзват. Но с колкото по-добро сцепление е настилката, това става все по-трудно, и се товарят повече частите в трансмисията. Освен това износва гуми и не завива добре, губи и стабилност в завой, щото едните колела трябва да приплъзват.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #5
          Нищо вредно няма,просто няма да изкара много - все едно да кажеш,че е вредно да се застреляш,няма лошо,твоя воля
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #6
            Както писах старият ми беше явно така, но освен малко по голям разход на гориво нямаше други проблеми.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Tony Santa Преглед на мнение
              Както писах старият ми беше явно така, но освен малко по голям разход на гориво нямаше други проблеми.
              По какво съдиш, че е бил така? Проста няма как да е бил така и да е изкарал дълго по асфалт.
              Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • #8
                Ами не веднъж го бях забелязал че въртят и 4-те колела веднага. Имам и клип. Да изкара доста дълго време без проблем

                Коментар


                • #9
                  Ако на сегашния не ти въртят веднага явно му е прецакана муфата. Заключва на по-малко от 1/4 оборот и няма как да го хванеш на око, опитвал съм се да хвана забавяне на око и е много трудно. Със сигурност стария ти е не бил с блокирана муфа, за няколко километра на сух асфалт ще скапе нещо и няма как да не го усетиш ако е блокирал постоянно.
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • #10
                    https://youtu.be/tM20KRhKRi0
                    Това клипче със предишния ми Хюндай. На него се вижда как въртят. На сегашното ми Санта и това на баща ми въртят една идея по-малко

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Tony Santa Преглед на мнение
                      Имам и клип.
                      Я дай клипа, може и да не са четирите, или да са на такъв терен, че и 8 да въртят-джипа ще си стои на едно място.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #12
                        Абе тия деференциали на джипкихе ни са много кекави на каране с блокажи!?Като знам на Жигула със заварен деференциал какво мародерство сме прилагали на всякакви терени и не го строшихме него ,а мотора!????
                        Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                        Коментар


                        • #13
                          Е значи става,пробвай 🤣
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Tony Santa Преглед на мнение
                            https://youtu.be/tM20KRhKRi0
                            Това клипче със предишния ми Хюндай. На него се вижда как въртят. На сегашното ми Санта и това на баща ми въртят една идея по-малко
                            В какъв смисъл по-малко?
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • #15
                              Не е точно както на Хюндая от клипа. Задните колела се задействат, но малко по малко от на този от клипа

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X