Чуденката произлиза оттук:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?p=726671
и почвам с разсъжденията:
Двете вътрешни вилки на един кардан се очаква да са успоредни. Иначе, като задвижим единия фланец равномерно, другият малко ще избързва и изостава при всяко завъртане. И ще удря зъбите на следващия агрегат в трансмисията по 2 или 4 пъти на всяко завъртане. Т.е. ще вибрира, даже да е теглово балансиран. Освен ако не седи абсолютно прав, но тогава, защо ни е кардан?
Lazar каза, че тези са си така и това на снимката не е грешка.
Защо са така?
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?p=726671
и почвам с разсъжденията:
Двете вътрешни вилки на един кардан се очаква да са успоредни. Иначе, като задвижим единия фланец равномерно, другият малко ще избързва и изостава при всяко завъртане. И ще удря зъбите на следващия агрегат в трансмисията по 2 или 4 пъти на всяко завъртане. Т.е. ще вибрира, даже да е теглово балансиран. Освен ако не седи абсолютно прав, но тогава, защо ни е кардан?
Lazar каза, че тези са си така и това на снимката не е грешка.
Защо са така?
А мостовете с изместен в едната страна диф?При повечето ресорни окачвания при тръгване се получава изместване на съосноста нагоре или надолу,в зависимост дали тръгваш напред или назад.При линковото от гумените тампони също.И при повечето кардани гумен демпфер няма.А сега де
Коментар