Чуденката произлиза оттук:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?p=726671
и почвам с разсъжденията:
Двете вътрешни вилки на един кардан се очаква да са успоредни. Иначе, като задвижим единия фланец равномерно, другият малко ще избързва и изостава при всяко завъртане. И ще удря зъбите на следващия агрегат в трансмисията по 2 или 4 пъти на всяко завъртане. Т.е. ще вибрира, даже да е теглово балансиран. Освен ако не седи абсолютно прав, но тогава, защо ни е кардан?
Lazar каза, че тези са си така и това на снимката не е грешка.
Защо са така?
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?p=726671
и почвам с разсъжденията:
Двете вътрешни вилки на един кардан се очаква да са успоредни. Иначе, като задвижим единия фланец равномерно, другият малко ще избързва и изостава при всяко завъртане. И ще удря зъбите на следващия агрегат в трансмисията по 2 или 4 пъти на всяко завъртане. Т.е. ще вибрира, даже да е теглово балансиран. Освен ако не седи абсолютно прав, но тогава, защо ни е кардан?
Lazar каза, че тези са си така и това на снимката не е грешка.
Защо са така?
Коментар