Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

    Всеки има правото на избор :

    1. Да се учи от собствени грешки
    2. Да се учи от грешките на другите ( ЛР Диско 2.5 ТД - при дърпане на ремарке с около 1 кубик дърва скъса диск !!! Кован с Ал нитове 5 мм , на около 20 000 км след смяната ). Ремонт с оригинални части - 300 лв и поуката ...... аз я знам ,!!! А вие ???
    Моля за извинение , че споделих опита си с тъпата идея - че някой се нуждае от нея !!! Няма да се повтори !!!

    Коментар


    • #17
      До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

      Каква заплаха за авторитети,какви извинения,кви пет лева ,бе Ванка !Аз пък те поздравявам,че си си играл и не си сбъркал,да знаеш.Най-малкото,защото :1.Като купиш нов от магазина,да не би да си сигурен,че е много читав.Аз като купих чисто нов къс кардан за Нивата за 110 лъвчета,па той се оказа,че опира с предната вилка в конзолата на скоростите !? 2.На някой може да са му излишни парите,ама не със всички е така.Ако си го наковал точно на център и най-важното - не са те излъгали с феродото,ще ти изкара поне колкото предишния.
      И последно,трето :и аз ще ти кажа за нитовете - само плътни,алуминиеви или медни.Аз по-харесвам медните.Тези инструменти,които Стефан ти е препоръчал - главичара и обръщача - ако вярно ги нямаш,си ги купи,стотинки са,а с тях си става като фабрично.
      Това с кухите стоманени не съм го пробвал и не бих.Заради огледалния,да не стане нещо и да се допрат до него.

      Тук не сме неощипани моми,та да се засягаме от всяка дума.Нали споделяме опит.
      Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
      имат право да гласуват на избори.

      Коментар


      • #18
        До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

        Щом разглеждаш такива книжки
        http://www.smehurko.com/snimka/saedinitel

        Коментар


        • #19
          До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

          Първоначално публикуван от krumal Преглед на мнение
          Щом разглеждаш такива книжки
          http://www.smehurko.com/snimka/saedinitel
          Ти направо ни Разби !!! Ей сега като почне с изчисленията ... !
          Ама се сетих - човека вече е готов ! Браво за усилията !!! И тези нитове ще държат ! Просто на по - ранни км ще е следващата смяна . Това е! Колко по - ранни ....зависи???
          Иначе се заблудихме , че задаваш въпрос ( а не че споделяш свършена работа) и затова даваме акъли дето не са ти нужни ! На добър път с новия съединител !!!

          Коментар


          • #20
            До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

            Колега минаха годините на нправи си сам .И от й г жигула става на лада . Колко ли струва този феродов диск за да рискуваш и да сасипеш огледалния-маховика.Все пак денферните пружини не са вечни .

            Коментар


            • #21
              До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

              Здравей!
              Нека собственика на съединителя каже мнението си за накования диск и как върви сега автомобила!!!
              Миналета седмица и аз ковах един диск,нямам снимки за съжаление,но го наковах с медни нитове-най-добре е да е с бронзови от доброто старо време,ама сега няма.Ковах диска за ЛАДА 1500S и за сега много добре си върви и няма да буксува и темподобни дердове.Диска го смених на 60 000 реални километра на автомобила,просто разглобих за семеринг ,и се наложи
              Поздрави!

              Коментар


              • #22
                До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

                Смених диска скоро и е едва на 1000км но първите впечатления са ;
                - не се пали като види зор затова и не мирише на изгоряло /не че не може да се запали де!- сравнявам го с руския/
                - при полу-съединител триенето е доста "меко" и зацепването е плавно

                Колко ще изкара не знам! Но и на всеки 15 000 да го сменям пак ми излиза на 1/2 от цената на руските.И двата пъти съединителите пробоксуваха малко след като теглих други автомобили - може и да е случайност!
                Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                Коментар


                • #23
                  До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

                  Вече навъртях 15 000км. без никакви признаци за износване. Надявам се да издържи поне до 30 000км.
                  Спорът ражда истината, а нуждата - изобретението!

                  Ако тръгнеш след муха, непременно ще стигнеш до лйно! /партийна поговорка/

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

                    Здравейте,колеги малко късно се включвам за да подкрепя колегата ентусиаст.Колега можеш да си спокоен поп нитовете няма да се скъсат пробвали сме го многократно когато частите бяха кът, даже с поп нитове става по равномерно разпределение на усилието върху демпферните пружини понеже всички нитове се късат при почти едно и също усилие.Аз ги занитвах направо с нитачката и после със специално пригоден пробой избивах стоманените глави на нита.Найстина се губи малко повече от дебелината на феродото заради по високата глава на попнита но при разликата в цена тогава това не беше от значение.Така направените дискове караха по 100 000км.Слагали сме на Митсубиши Л 300 с 1.6 бензинов двигател , и на Нисан Урван 2.5 Дизел 94 г. даже Нисана още го търкаляме с този диск.
                    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                    Място и хора към които да принадлежи ...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

                      Споко колеги аз лично съм ковал десетки дискове на съединител ,никога не съм виждал скъсани нитове.Виж при некачествен монтаж може да спука феродовия диск,да направи подълбок или по плитък фрезенк да се избуши отвора или да е много висока главата на нита .Ще стане и поп нитове но е наи добре оригинални нитове за съединител с права глава не зависимо дали медни или алуминиеви продават в магазините за авто части

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ремонт на задвижван диск при домашни условия.

                        Колеги споделям вашето мнение,че трябва да се уважи труда на човека които е положил.За нитовете съм на мнение,че трябва да са медни или алумин,но щом е решил с поп нитове така да бъди.Преди години ги ковяхме с рапиди,главите наистина са по-ниски,но е опасно за гладките повърхнини.Колкото до биенето- при правилен мантаж се свежда до минимум.Препоръчвам на колегата да захваща феродовия и стоманения диск със скоби или клещи/ трета ръка/да не се размества и по-точно се центрова няма разместване при разпробиване.Такъв един съединител може да изкара много по-вече от едно менте закупено от магазин при полужение,че всичко е направено както трябва.За дълготрайноста на дамферните пружини съм на на мнение,че много зависи от човека зад кормилото и начин на кормуване,вярвам,че няма да ходи на рали.На този свят няма нищо вечно все трябва да се ремонтира.За да е по-лесно,по-бързо и качествено трябва да има необходимите инструменти,така,че или си купи, ако можеш направи си сам.От снимките които видях по-горе ми се струва,че всичко е нормално.Когато се наковава такъв диск се получава леко изкривява- на фередата това се дължи на ламелите на стоманения диск които са леко огънати,но при натиск от страна на притискателния диск те се изправят.От тук идва погрешната практика да се престъргва накования диск странично.Колега одобрявам инициативата ти да ремонтираш.Не е лошо да се пита.На добър път и успех.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X