Сега много колеги ще кажат; -Толкова ли нямаш пари за нов диск та ще ремонтираш стар!
Тръпката сам да си го направиш и после да няма на кого да споменаваш майката стои над всичко! Пък като се замисля ремонта без труда ми излиза на 1/4 от стойността в магазин.....бая пари остават за бира!
Ако някъде съм збъркал ще се явявам на поправителен!
1.Намерих подходящи фрикционни накладки / външен и вътрешен диаметър + дебелинана накладката/

2.Разпробих нитовете на старите фрикционни накладки и ги махнах от задвижваният диск.



3.Поставих задвижваният диск върху една от фрикционните накладки.Започнах да пробивам отвори през диска в накладката /за улеснение поставях нитче в отвора -да не мърда много/
Поставих белег защото дупките не бяха симетрично разположени.


4.Същата процедура повторих и с другата накладка.Отворите през които ще минават нитовете за срещуположната накладка разпробих с по-голяма бургия.Фрезенк направих като под накладката поставих стъкло и ограничих пробиването .


5.Поставих нитовете но умишлино ги обърнах /главата им е с друга форма/ и при разплескването им придадох необходимата форма.


6. В крайна сметка се получи това;



Тръпката сам да си го направиш и после да няма на кого да споменаваш майката стои над всичко! Пък като се замисля ремонта без труда ми излиза на 1/4 от стойността в магазин.....бая пари остават за бира!
Ако някъде съм збъркал ще се явявам на поправителен!

1.Намерих подходящи фрикционни накладки / външен и вътрешен диаметър + дебелинана накладката/
2.Разпробих нитовете на старите фрикционни накладки и ги махнах от задвижваният диск.
3.Поставих задвижваният диск върху една от фрикционните накладки.Започнах да пробивам отвори през диска в накладката /за улеснение поставях нитче в отвора -да не мърда много/
Поставих белег защото дупките не бяха симетрично разположени.
4.Същата процедура повторих и с другата накладка.Отворите през които ще минават нитовете за срещуположната накладка разпробих с по-голяма бургия.Фрезенк направих като под накладката поставих стъкло и ограничих пробиването .
5.Поставих нитовете но умишлино ги обърнах /главата им е с друга форма/ и при разплескването им придадох необходимата форма.
6. В крайна сметка се получи това;
йно!
.... Иначе евала за ентусиазма.... Не вярвах, че още има хора, дето го правят за леки автомобили.
Ще бъде добре да СТАНЕ ясно ,че хората които пишат тук НЯМАТ нужда да се доказват !!! Просто предлагаме правилен съвет от доста натрупан опит ( дори и горчив ).
Коментар