Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4X4,2X2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Стига бе брат ми, тогава ти си бог. Как работи диференциала не знае никой. Ей ти ги тука силовите уравнения. Нямат аналитични решения. По човешки казано - божа работа кво става всъщност.
    Нали за това разправям, че дифа не е идеален редуктор. Изглежда като му стовариш изведнъж много мощност, отначало чисто инерчно не успява да заработи като диференциал. Малко по-късно идва проблем от допуските. В това време вероятно се проявява влиянието на лошото мазане - тия неща винаги работят с гранично триене. Най-вероятно така и получаваш практически блокиран диф в първите десети от секундата. Колко ще продължи такова поведение вече трябва да зависи основно от външните събития - път, сцепление, моментните натоварвания.
    Ако ми кажеш читава секретарка, която да намотае няколко книжки на скенера, и да ги окачим тука, ще стане по-гот. Люто мразя такива разговори без картинки.

    Коментар


    • #17
      Не сам бог разбирам по малко наистина по малко все пак съм аматйор. Аз лично нямам материал за съжаление шот и аз мразя лефене на сухо.Но иначе си прав в началото наистина работи като блокиран особено на по старите модели автомобили като причините за това са много но наи голямата е конструктивен т.е. не са успели да пренесът теорията на практика.Защото на теория така наречения лаг го няма но на практика го има.За пример Луаз и първия модел на Прага поне аз за тях знам.

      Коментар


      • #18
        зада не стават грешки първо се отива в лабораторията

        значи, като качим една кола на дино теста /идеално равно сцепление с пътя/ и всяко колело се върти колкото другото ... вълшебство

        после обече отиваме на пътя и даваме газ, едното колело с по - малко сцепление превърта леко, губи още повече сцепление и почва да си боксува.

        после даваме много газ и понеже в момента на завъртането на гумите силите са 50/50 за двете и понеже въртящия момент е много голям, достатъчен да превърти и гумата с по - доброто сцепление и двете се завъртат, след като превъртят, губят сцепление и оборотите им приблизаително се изравняват ... и двете боксуват .... пак вълшебство

        и после нямало господ .... има как да няма, вижте как работи диференциала

        това е кратък превод от един американски форум /без това за господ, те са много набожни/, там един дето прави дифове обяснява за такива, като нас как става работата
        drive alive

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Стефан
          А пък като я вдигнеш цялата, що пък двете колела се въртят на обратни страни, а?))
          ми щото , както казваме в мойта работа - look maan, there is something wrong, this axel is probably broken
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #20
            Миткоо!! Как можа бе...!
            Щях да се попикам от смях, ставам рано, още не изтрил гуреливи очички прочитам това което си написал...и...мууухахахахахаха!!!!!
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Брато, вие сте профи, вие сте разбрали тайната. А ние тука още тъпеем, диви балканци ...
              Обаче трябва да го пусна тоя лаф)) Ти ли им го измисли? Няма нужда и да ги брулиш, блондинките ще си падат сами.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X