До: Фолксваген Транспортер 4х4???
Това е най-мощният двигател монтиран серийно на този модел.Стандартен воден боксер с малко по голяма компресия и мехнична инжекция.Обичайните "болежки" на боксерите са:
Често ги карат с вода вместо с антифриз и шпилките на главите корозират, късат се и ремонта е сложен и скъп.С времето водните съединения които излизат от двигателя "дават фира" и е хубаво да се сменят навреме, преди да си пукнал някоя глава поради прегряване.Като двигател е здрав, от време на време инжекцията създава проблеми, но това си е нормално.Все пак е стара машина.Ако си купиш бус с такъв двигател те съветвам като му дойде времето да отделиш едни 2000 лв.и да му направиш пълен основен ремонт с оригинални немски части и гарнитури.При едно такова рециклиране ще го караш няколко години без да ти създава ядове.Обърни внимание и на охлаждането.Миналата година като си сменях двигателя на буса си смених и тръбите от двигателя до радиаторите, и самите радиатори.Така съм спокоен че няма да имам проблеми с охлаждането.
Иначе най-мощния боксер 2.1 е DJ - 112 к.с. и се оказва че е и най-икономичен
Първоначално публикуван от горския
Преглед на мнение
Често ги карат с вода вместо с антифриз и шпилките на главите корозират, късат се и ремонта е сложен и скъп.С времето водните съединения които излизат от двигателя "дават фира" и е хубаво да се сменят навреме, преди да си пукнал някоя глава поради прегряване.Като двигател е здрав, от време на време инжекцията създава проблеми, но това си е нормално.Все пак е стара машина.Ако си купиш бус с такъв двигател те съветвам като му дойде времето да отделиш едни 2000 лв.и да му направиш пълен основен ремонт с оригинални немски части и гарнитури.При едно такова рециклиране ще го караш няколко години без да ти създава ядове.Обърни внимание и на охлаждането.Миналата година като си сменях двигателя на буса си смених и тръбите от двигателя до радиаторите, и самите радиатори.Така съм спокоен че няма да имам проблеми с охлаждането.
Иначе най-мощния боксер 2.1 е DJ - 112 к.с. и се оказва че е и най-икономичен

Коментар