До: Искам да си направя АТВ от Трабант
Изглежда, проблеми със синхронизацията на колелата изобщо няма. В докомпютърната ера въпросът мой че изцяло е решен на старинния Ситроен 4 к.с., или как му беше името. Имам една кратка статия. Той е четиритактов, и главния номер е карбураторите. Нямат ускорителни помпи. Вместо тях кладенците с поплавъците са огромни, и играят непосредствени разходни резервоари. Така че всеки мотор има винаги колкото му трябва, независимо от моментното му натоварване и положението на педала.
Ако наистина ще подкарвате тая работа, ще преровя компютъра и познатите хора целево. А като има разглобен трабант ще си облека гащеризона и ще донеса рулетка
Изглежда, проблеми със синхронизацията на колелата изобщо няма. В докомпютърната ера въпросът мой че изцяло е решен на старинния Ситроен 4 к.с., или как му беше името. Имам една кратка статия. Той е четиритактов, и главния номер е карбураторите. Нямат ускорителни помпи. Вместо тях кладенците с поплавъците са огромни, и играят непосредствени разходни резервоари. Така че всеки мотор има винаги колкото му трябва, независимо от моментното му натоварване и положението на педала.
Ако наистина ще подкарвате тая работа, ще преровя компютъра и познатите хора целево. А като има разглобен трабант ще си облека гащеризона и ще донеса рулетка
Коментар