Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Искам да си направя АТВ от Трабант

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Искам да си направя АТВ от Трабант

    Изглежда, проблеми със синхронизацията на колелата изобщо няма. В докомпютърната ера въпросът мой че изцяло е решен на старинния Ситроен 4 к.с., или как му беше името. Имам една кратка статия. Той е четиритактов, и главния номер е карбураторите. Нямат ускорителни помпи. Вместо тях кладенците с поплавъците са огромни, и играят непосредствени разходни резервоари. Така че всеки мотор има винаги колкото му трябва, независимо от моментното му натоварване и положението на педала.
    Ако наистина ще подкарвате тая работа, ще преровя компютъра и познатите хора целево. А като има разглобен трабант ще си облека гащеризона и ще донеса рулетка

    Коментар


    • #17
      До: Искам да си направя АТВ от Трабант

      Здравейте,
      и аз преди време обмислях една подобна идея за "катерач" - малък дизелов двигател (например голф 1.6д) разположен надлъжно, така че двете полуоски да сочат към предния и задния мост. Двата моста са еднакви примерно от москвич, лада или друг автомобил с цял заден мост. Конструкцията е чупеща в средата като каре на кардан но с ограничения в ходовете. Окачването е твърдо - без ресори или пружини. При тази схема мах скорост ще е ~4 пъти по-малка от тази на дизеловия голф. Сигурно ще е наложително да се монтира хидравлика за волана. За съжаление тази идея остана нереализирана, но ще се радвам ако на някого му свърши работа!

      Коментар


      • #18
        От: До: Искам да си направя АТВ от Трабант

        Първоначално публикуван от Йордан Йорданов Преглед на мнение
        Здравейте,
        и аз преди време обмислях една подобна идея за "катерач" - малък дизелов двигател (например голф 1.6д) разположен надлъжно, така че двете полуоски да сочат към предния и задния мост. Двата моста са еднакви примерно от москвич, лада или друг автомобил с цял заден мост. Конструкцията е чупеща в средата като каре на кардан но с ограничения в ходовете. Окачването е твърдо - без ресори или пружини. При тази схема мах скорост ще е ~4 пъти по-малка от тази на дизеловия голф. Сигурно ще е наложително да се монтира хидравлика за волана. За съжаление тази идея остана нереализирана, но ще се радвам ако на някого му свърши работа!
        Здравейте...Може би имахте впредвид нещо такова http://www.youtube.com/watch?v=sNlp_K5nG2Y

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X