монтира се по същия начин като джипа с независимото дето е сниман отдолу и сте му пуснали снимка, но са върху моста монтирани не върху носачите, като за тия мостове дето са с отгоре ресори, има едни прачки с тампони като компенсатори на височината, тоест не е директно за моста! Това е понеже шасито е доста над моста!
На всички коли и видове окачване може и се слага такава щанга! А как? Ми по най лесния начин! Щангата се хваща за шасито с тампони а двата и края се скрепяват за краищата на моста(носачите) посредством "биелетки", "компенсатори" или директно! Работа за 2 часа при добри условия! На заден мост несъм виждал, но като се замисла що да неможе ... за скорост в завой има ефект!
Само да спомена, че първите самураи нямаха такава щанга(моя), после по новите вече им слагаха! Там беше хваната на това дето обтяга скобите държащи моста, на което се хваща амортисьора! Та в противополочния край на болта държащ долния край на амортисьора стърчеше болт и на него се хващаше щангата!
малко сложно сам ги обяснил ама нямам време за корекции за което се извинявам! Дано ме разбирате...
4ао
На всички коли и видове окачване може и се слага такава щанга! А как? Ми по най лесния начин! Щангата се хваща за шасито с тампони а двата и края се скрепяват за краищата на моста(носачите) посредством "биелетки", "компенсатори" или директно! Работа за 2 часа при добри условия! На заден мост несъм виждал, но като се замисла що да неможе ... за скорост в завой има ефект!
Само да спомена, че първите самураи нямаха такава щанга(моя), после по новите вече им слагаха! Там беше хваната на това дето обтяга скобите държащи моста, на което се хваща амортисьора! Та в противополочния край на болта държащ долния край на амортисьора стърчеше болт и на него се хващаше щангата!
малко сложно сам ги обяснил ама нямам време за корекции за което се извинявам! Дано ме разбирате...
4ао
Коментар