Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стабилизираща щанга?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    монтира се по същия начин като джипа с независимото дето е сниман отдолу и сте му пуснали снимка, но са върху моста монтирани не върху носачите, като за тия мостове дето са с отгоре ресори, има едни прачки с тампони като компенсатори на височината, тоест не е директно за моста! Това е понеже шасито е доста над моста!
    На всички коли и видове окачване може и се слага такава щанга! А как? Ми по най лесния начин! Щангата се хваща за шасито с тампони а двата и края се скрепяват за краищата на моста(носачите) посредством "биелетки", "компенсатори" или директно! Работа за 2 часа при добри условия! На заден мост несъм виждал, но като се замисла що да неможе ... за скорост в завой има ефект!
    Само да спомена, че първите самураи нямаха такава щанга(моя), после по новите вече им слагаха! Там беше хваната на това дето обтяга скобите държащи моста, на което се хваща амортисьора! Та в противополочния край на болта държащ долния край на амортисьора стърчеше болт и на него се хващаше щангата!
    малко сложно сам ги обяснил ама нямам време за корекции за което се извинявам! Дано ме разбирате...
    4ао
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

    Коментар


    • #32
      Теб малко трудно те чета, но винаги те разбирам Личи си, че имаш опит( с техниката, не с българския) Благодаря ти за труда!
      Днес се завирах отдолу и гледах умно моста, но ще е трудна работа тая дето съм я намислил. Отпред заради кардана ще иска много крива щанга, а и единия амортисьор е насочен напред, а другия назад, отзад пък е резервоара...

      Коментар


      • #33
        Ако ще правите нещо с такива ресьори проблема с камъните се решава много лесно.

        Коментар


        • #34

          Коментар


          • #35
            Добре е че се разбираме поне Инче да кажа, че днеска казах че несъм виждал кола със щанга отзад - излагъл съм или поне досега несъм обърнал внимание, че моята има ... Затова и маневрите в завоите с които съм се справял са доста... Устойчивостта на този нисан е повече от нормална... може би точно в тази щанга се криело всичко, но никога неможеш да видиш и разбереш всичко още повече когато неси го и поглеждал... :x
            За щангата - обърната е напред и има извивка точно над кардана! Тя е също с компенсаторки за които говорех! Ех утре ще я снимам и ще прата снимки! Но може да я обърнеш и назад! Но ако там е резервоара пък незнам... требва да се погледне за да помогнем!
            4ао и успех
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #36
              Ами и мойто Паджеро се държи добре в завой, но аз съм усещал на кола, която няма фабрично и се сложи какъв е ефекта, а това чудо е по-високо от мен (185см) и мисля, че ще му дойде добре. Ако се сетиш премери каква е дължината на "рамото"(частта от тампона при колелото до тампона на рамата) защото това е важно за да може да върви и през дупките[/quote]

              Коментар


              • #37
                то мойто не е ждип за да ти свърши работа :x Но и от предния да снемеш размерите ефекта е същия! защото височините са еднакви и стремежа на завода към хода е еднакъв! Се пак ще снимам щангата за да дам снимки как точно преминава при кардана...
                4ао и успех
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X