Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за баланс на спирачен диск

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Мнение за баланс на спирачен диск

    Aig,имал съм служебен Авенсис,но нямам представа как са му устроини спирачките.Карам сеед от чисто нов ,есента започна да вибрира ,след продължително каране вибрациите ставаха ужас,чак тавана звънеше,на студено няма дерт.На светофар спираше на тласъци,знам че дисковете на новите кии са меки,детска болест.Купих 4 бр.с нови накладки ,разгобих да ги сменям и се оказа че на предно ляво колело долния супорт е останал без смазка и блокирал.Чистене,смазване със руско мазило от -50 до +1000 °С и имам четири нови диска със накладки за 4 колела в гаража ,нови за резерва.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #62
      От: Мнение за баланс на спирачен диск

      Асене, близо до вас на "Стъамболийски" и "К. Величков" има сервиз, където ги престъргват както са си на колата. Обикновено ефектът е добър и престърганите дискове, държат по-дълго от нови, защото работилите дискове, вече са термично уморени и напреженията са намалели. Пробвано многократно. Същите тигри ни стрържат дисковете на служебните автомобили и няма оплаквания.
      Това при условие, че дисковете имат нужната дебелина.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #63
        От: Мнение за баланс на спирачен диск

        Що за разсъждения , че диск , ръб на диск и ръб на барабан не се престъргват??? Ръба на диска с флекс , а диска стегнат на главината , скорост 1ва или 2 ра. Ръба на барабан също с малък флекс и малък диск , но все пак си трябват и ръчички и глава. Престъргването на повърхността на диска става и на струг , но ефекта понякога е по малък. Най добре е престъргването да става на самата главина. И както каза колегата по горе шанса да се появят кривини е нищожен защото вече материала е отлежал и вътрешните напрежения са изчезнали. Престъргването на повърхността на диска понякога се налага не само заради кривини , а заради неравномерното му износване по диаметъра /навън е по тънък отколкото навътре към по малкия диаметър на триещата се повърхност/. Износването вследствие триенето с накладките винаги е по голямо навън към по големия диаметър на диска. Точно заради това неравномерно износване при смяна на накладките с нови те не могат да легнат с цялата си повърхност , а от там и се криви буталото в цилиндъра. По проблема на колегата аз мисля , че тресенето по волана ще е породено от друг проблем по предницата. Крив диск дава трептения и вибрации на самия спирачен педал , а по волана почти нищожно. Балансът колегата да си го избие от главата.
        Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

        Коментар


        • #64
          От: Мнение за баланс на спирачен диск

          Що за расъждения с тия флексове да не сме преди 89година сега от пиле мляко има кеф ти ментаци кеф ти от оргинални всичко е въпрос на цена каквато цената такова и качеството ма при бай Пешо е по евтинко той е работил в гаража на Убото колко диска е направил с флекса ехеееее

          Коментар


          • #65
            От: Мнение за баланс на спирачен диск

            Колегата е написал, че ръбовете може да се зачистят с флекса, което си съвсем допустимо, независимо от това кой век е. Не става въпрос за работната повърхност. И не е въпрос на цена, а на целесъобразност.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #66
              От: Мнение за баланс на спирачен диск

              И 3009-та година да е,това не променя факта,че с флекс може бързо,лесно и ефикасно да се свали ръба на диск.Ама трябват и ръчички де.Въпроса е,че от ‘89 насам,на все повече хора въпросните ръчички се местонахождват нейде отзад.
              Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

              Коментар


              • #67
                От: Мнение за баланс на спирачен диск

                Мда прав си за това къде са им ръчичките щом такива теми се разискват на дълго и широко

                Коментар


                • #68
                  От: Мнение за баланс на спирачен диск

                  Първоначално публикуван от moci111 Преглед на мнение
                  Що за расъждения с тия флексове да не сме преди 89година сега от пиле мляко има кеф ти ментаци кеф ти от оргинални всичко е въпрос на цена каквато цената такова и качеството ма при бай Пешо е по евтинко той е работил в гаража на Убото колко диска е направил с флекса ехеееее
                  И ко кайш , че е по добре да сложа нов диск менте от , колкото на стария /от качествен матриял/да му сваля ръба с флекса????
                  Сузуки Витара 1,6 и лодка в морето от мечти.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Мнение за баланс на спирачен диск

                    Сложи истински и няма нуджа от ръкоделие с флекса. За 50 лева ще се изпотрепате.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Мнение за баланс на спирачен диск

                      За какво ги купувате тези коли като нямате пари едни дискове да си купите traper чети хубаво и за ментаци съм писал и за оригинални

                      Коментар


                      • #71
                        От: Мнение за баланс на спирачен диск

                        Каквито и да сложиш в един, не толкова късен момент се изкривяват, без да са износени. Никой не е отменил вътрешните напрежения в доста масивно парче чугун. Вече никой не оставя заготовките да отлежат преди обработка. При старите коли тези проблеми ги няма точно по тази причина.
                        Затова по-траен резултат се постига с престъргване на работили дискове, които имат нужната дебелина. Проверено лично и многократно на много и различни коли.
                        Всеки производител го допуска. Неслучайно в сервизното ръководство на всеки автомобил се отбелязва минималната дебелина на дисковете в мм (service limit). Машините за престъргване на спирачни дискове не са нито съветско, нито българско изобретение. Защо ли? Дали германците и американците не могат да си позволят нови дискове?
                        Ама току се опне някой, дето в общия случай не знае от коя страна се държи отвертката и почне да обяснява, че новото си е ново...
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #72
                          От: Мнение за баланс на спирачен диск

                          Мерил съм доста нови дискове монтирани с нови главини (ако имам колега с такава машина нека премери и той да пише ) но извесни марки ,,качествени,, за нашия пазар дискове дават доста отклонение дори и като нови (на прага ахаа да почне да се усеща при спиране)еми с тея дани колко половин накладки да изхаби и хаиде.Но има и друго положение малко си е и до конкретното окачване на дадения автомобил някои са по чуствителни от други ,особено внимание за toyota,nisan и др. след 2003-2004 г взема се наи качественото за нашия пазар и кръстене и молитви .Препоръки при замяна на дисковете оставете си старите за ,,оборотни,,тоест когато си купвате нови маркови дискове те са с година гаранция не се колебаите да си търсите правата обикновено ги заменят с нови та тук влизат оборотните просто да не останете на трупчета за ден два.
                          Случвало ми се е да връщам такива не че немога да ги изправя но дискове на 2-3мес. ги връщам към края на гаранцията 9-10месеца ги закачам на машината и да ви кажа карат
                          По скромните ми наблюдения за мен е това :
                          1-TRW (не си спомням да съм връщал от тях изправял съм но определено си минават гар.)
                          2-ATE (ммм работата на кантар ааа бива)
                          3-FEROODO (там си е на късмет аабее а дано ама надали томбола)
                          4 На моята витара ITN 44 лева двата (ама си е моя )не ги и пробвах като нови говедарци баирите спусканя и яко на спирачките тепаше смрад на феродо и долу в реката закалка ми към Самоков като заспирам десната витара ставаше лява изпавих ги още съм с тях втори накладки карат (ама си е моя)

                          Коментар


                          • #73
                            От: Мнение за баланс на спирачен диск

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            Асене, близо до вас на "Стъамболийски" и "К. Величков" има сервиз, където ги престъргват както са си на колата. Обикновено ефектът е добър и престърганите дискове, държат по-дълго от нови, защото работилите дискове, вече са термично уморени и напреженията са намалели. Пробвано многократно. Същите тигри ни стрържат дисковете на служебните автомобили и няма оплаквания.
                            Това при условие, че дисковете имат нужната дебелина.
                            И аз съм стъргал дискове там,резултата е повече от добър.А за моите коли слагам от най евтините дискове и досега не съм имал проблеми,ама първите 500-600км внимавам да не ги прегрявам.Това само на собствената кола.
                            Вярвам, че българското правосъдие ще намери всеки крадец и ще го накара да делят!
                            Внос на автомобили от Швейцария по поръчка.

                            Коментар


                            • #74
                              От: Мнение за баланс на спирачен диск

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              Каквито и да сложиш в един, не толкова късен момент се изкривяват, без да са износени. Никой не е отменил вътрешните напрежения в доста масивно парче чугун. Вече никой не оставя заготовките да отлежат преди обработка. При старите коли тези проблеми ги няма точно по тази причина.
                              Затова по-траен резултат се постига с престъргване на работили дискове, които имат нужната дебелина. Проверено лично и многократно на много и различни коли.
                              Всеки производител го допуска. Неслучайно в сервизното ръководство на всеки автомобил се отбелязва минималната дебелина на дисковете в мм (service limit). Машините за престъргване на спирачни дискове не са нито съветско, нито българско изобретение. Защо ли? Дали германците и американците не могат да си позволят нови дискове?
                              Ама току се опне някой, дето в общия случай не знае от коя страна се държи отвертката и почне да обяснява, че новото си е ново...
                              Свалянето на ръба с флекса кой го е въвел?

                              Коментар


                              • #75
                                От: Мнение за баланс на спирачен диск

                                Къде е проблемът, ако се направи както трябва и флексът не се държи със седалищната мускулатура? Става въпрос за неработна част на спирачния ротор - независимо диск или барабан.
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X