Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допуск за набиване на маншон с външна втулка?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Допуск за набиване на маншон с външна втулка?

    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
    Спарки,мини през сервиза да се забавляваш на воля.Имам и преса и струг и колонна бормашина и к'вот ти дойде на ум...
    Че за това една ли ще мина е ясно - играйкам си с такива неща уикендите на село, иначе няма време. Пък и там и да омажа нещата - тръгвам си с другата кола и не го мисля.

    Ама я ми прати на ЛС координати на сервиза, че да мина някой път да обелим по някоя приказка, ако минавам наблизо. Пък и да разгледам.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      От: Допуск за набиване на маншон с външна втулка?

      Имаше една тема в която се говореше за биалетки и споменах за биалетки от лека кола и използването им в джип. Спарки,коментара ти беше че тези от кола са малки. Онзи ден имах една свалена от вектра Б ,и фронтера А на подемника и взех та ги щракнах.
      Познайте коя е от вектрата...
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:11015725_903008183066163_201360614_o.jpg
Прегледи:1
Размер:120.5 КБ
ID:5644435
      Калин Владов,09РСПБЗН

      Коментар


      • #18
        От: Допуск за набиване на маншон с външна втулка?

        Лявата.
        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

        Коментар


        • #19
          От: Допуск за набиване на маншон с външна втулка?

          Да, ама дясната не е оригиналма. Познай дали оригиналната не е по-голяма.

          Както и да е де. Аз с биалетките приключих. Като се скапят задните, ще ги направя по същата схема. Сигурно вече имат 2000-3000км, и проблеми няма никакви. Като се постопли ще ги сваля и огледам профилактично, но изненади не очаквам. Като се има предвид че задните изкарват по 50-60000км безгрижно, с тампони ще са съвсем вечни.

          А относно допуска - тампоните са направени да влизат в дупка с номинал 32мм. Самите те са направени с 2 десети повече. Оказа се че имам дебелостенна тръба с точно 32мм вътрешен диаметър. Само я остъргах отвън до дебелина на стената 4мм, отвътре малко шкурка да обера грапавините, и си влязоха като у тях си.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #20
            От: Допуск за набиване на маншон с външна втулка?

            Не,не е по-голяма. На нито един джип от този калибър не са по-големи биалетите. И да,лявата е вектровата. Моята астра я карам 200 х.км и 9 години и биалетите не са разбити.
            Дотук с митовете за "яките джипови биалети" Да не говорим че задните са като детска играчка.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • #21
              От: Допуск за набиване на маншон с външна втулка?

              Предните се скапва от странично (аксиално) натоварване. При задните такова нещо няма. Като сменах преди година-две и махнах оригиналните, намяха никакъв луфт. Ама никакъв. И това на 110000км. Съответно сега седят за резервни.

              Относно оригинални/неоригинални - поне при предните на терано съм виждал 3 размера общо. И неоригиналните даже и външно изглеждат по-кекаво, освен че са по-мали тук-там. Оригинални изкарват примерно 10000км, неоригинални на 2 дена съм скапвал на разходка, дето се брои софт. Просто отпред не е добро техническото решение, и като го лифтнеш съвсем им се разкатава фамилията.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #22
                От: Допуск за набиване на маншон с външна втулка?

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                И неоригиналните даже и външно изглеждат по-кекаво, освен че са по-мали тук-там. Оригинални изкарват примерно 10000км, неоригинални на 2 дена съм скапвал на разходка, дето се брои софт. Просто отпред не е добро техническото решение, и като го лифтнеш съвсем им се разкатава фамилията.
                Темата е полезна за ТНТМ изпълненията и някой решения са по здрави от оргиналните. Преди 20 г използвах за "донори" едни хубави източно Германски изделия-малките "тампони" за Трабанта.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1020778.jpg
Прегледи:1
Размер:146.9 КБ
ID:5644741 Ползвал съм ги за преработка на носачи и изработка на биалетки,но вече не ми се "играе".
                -Гарантирано надхвърлят ресурса на оргиналните.
                Размера е 12х24.2х44мм. и са удобни за "вграждане".
                Успех!!!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X