Побърках се с тези спирачки...
От година-две нямам нормални спирачки на витарата.
То спирачната система вече е доста променена, но по елементарната логика би трябвало да работи и така.
За да започне да спира, в най-добрия случай се налагаше да препомпя поне 1-2 пъти педала. Смених цилиндърчетата отзад, после и механизмите за саморегулиране на хлабината между барабана и челюстите. Уж имаше подобрение, но пак не е както трябва. Усъмних се в предните апарати. Смених и тях, вярно стари, но от витара с добри спирачки-значи апаратите си работят. Пак не спира.
Смених и помпата-пак нищо.
Казах си, че може и тази помпа да е сдала багажа, онзи ден купих нова ладова. Италианска, би трябвало поне в началото да работи коректно.
Още по-голяма трагедия.
Спирачките се държат все едно, че има много въздух в тях. А съм прекарал през системата над литър течност, при това само за два-три опита, нова течност.
Махнах една пластмасова джаджа която в мануала е означена като разпределител на налягането, сега тръбите са свързани директно-от помпата отиват направо на цилидърчетата.
Задните спирачки са както е оригинално-от помпата течността влиза в дясното цилиндърче, оттам по тръба отива в лявото, и оттам се обезвъздушава. Започвам да си мисля, че и там може да има проблем, но в оригиналната система там няма проблем...
Затапих изхода за задните спирачки още на помпата, вследствие педала се втвърди(течността за назад не се свива), но предните спирачки пак не хващат както трябва.
Вече се видях в чудо, такова нещо не ми се беше случвало, а съм обезвъздушавал доста спирачки. Все с добър краен резултат.
Сега съм изнервен-не мога да реша проблем който на пръв поглед изглежда елементарен.
Та моля за съвет от знаещи или препатили хора.
От година-две нямам нормални спирачки на витарата.
То спирачната система вече е доста променена, но по елементарната логика би трябвало да работи и така.
За да започне да спира, в най-добрия случай се налагаше да препомпя поне 1-2 пъти педала. Смених цилиндърчетата отзад, после и механизмите за саморегулиране на хлабината между барабана и челюстите. Уж имаше подобрение, но пак не е както трябва. Усъмних се в предните апарати. Смених и тях, вярно стари, но от витара с добри спирачки-значи апаратите си работят. Пак не спира.
Смених и помпата-пак нищо.
Казах си, че може и тази помпа да е сдала багажа, онзи ден купих нова ладова. Италианска, би трябвало поне в началото да работи коректно.
Още по-голяма трагедия.
Спирачките се държат все едно, че има много въздух в тях. А съм прекарал през системата над литър течност, при това само за два-три опита, нова течност.
Махнах една пластмасова джаджа която в мануала е означена като разпределител на налягането, сега тръбите са свързани директно-от помпата отиват направо на цилидърчетата.
Задните спирачки са както е оригинално-от помпата течността влиза в дясното цилиндърче, оттам по тръба отива в лявото, и оттам се обезвъздушава. Започвам да си мисля, че и там може да има проблем, но в оригиналната система там няма проблем...
Затапих изхода за задните спирачки още на помпата, вследствие педала се втвърди(течността за назад не се свива), но предните спирачки пак не хващат както трябва.
Вече се видях в чудо, такова нещо не ми се беше случвало, а съм обезвъздушавал доста спирачки. Все с добър краен резултат.
Сега съм изнервен-не мога да реша проблем който на пръв поглед изглежда елементарен.
Та моля за съвет от знаещи или препатили хора.
Коментар