Става въпрос за това има ли някаква особенност при вдигането на крик на AUDI Q7 4.2 FSI.
На един приятел който има такъв автомобил, гумаджията отказал да вдигне колата на крик защото незнаел как да блокира окачването така че колелетата да не паднат до долу. Това било недопустимо. Та този приятел ме пита вярно ли е това и има ли такова нещо? Как щял да си смени гумата на пътя и разни такива.
Аз също незнам и никога несъм имал допир до пневматично окачване при коли от такъ тип. Та кажете как е, какво е и т.н.
На един приятел който има такъв автомобил, гумаджията отказал да вдигне колата на крик защото незнаел как да блокира окачването така че колелетата да не паднат до долу. Това било недопустимо. Та този приятел ме пита вярно ли е това и има ли такова нещо? Как щял да си смени гумата на пътя и разни такива.
Аз също незнам и никога несъм имал допир до пневматично окачване при коли от такъ тип. Та кажете как е, какво е и т.н.
Коментар