Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каре кардан, смяна и баланс

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Каре кардан, смяна и баланс

    Здравейте колеги

    Автомобила ми е Панда 2 4х4
    Кардана е разделен на две части, като непосредствено зад опорния лагер, по средата се намира карето.
    От известно време когато колата не е в обороти, се чува едно придрънкване като от дебела ламарина. Оказа се карето. Въпросното каре е с размер на чашката Ф24мм и от чашка до чашка 65мм. Не хванато със зегерки а след като е набито от самият материал на вилката, вероятно с преса е размазан леко материала, за да не излезнат чашките навън. Направено е в 6 точки на всяка чашка.

    Въпроси.
    1. Понеже не е тотално смазано и при нормално каране не вие и не дрънчи, ако разпробия чашките по средата, ще мога ли да вкарам грес вътре. После да затвора с винт и лепило? Това на 4-те чашки. Вообще добра ли е идеята? Ако имам шанс да гресирам по този начин, дори и 5000км още да изкара, за мен ще е добре.
    2. Монтажа на новото каре, изисква ли динамичен баланс на кардана?
    3. Къде да го подменя? Съвети? За сега намерих само фирмата Жизет - 100лв искат, като им занеса целия кардан. Живея в София, но ако има по-добро място за ремонт, и може да се праща с еконт също е добре.

    По принцип мога да го сменя и сам, но ако се изисква баланс, не си заслужава, по-добре дирекно да го отремонтират някъде.

    Благодаря!
    Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

  • #2
    От: Каре кардан, смяна и баланс

    Не си губи времето да дупчиш чашките, няма да стане нищо най добре сменявай карето с ново, и баланс ще трябва щом е капсуловано,може да стане и без баланс ако имаш възможност да го центроваш точно и да фиксираш чашките
    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

    Коментар


    • #3
      От: Каре кардан, смяна и баланс

      Е то може ли вообще да стане ако не центрираш карето? Аз мога са го сменя, това не проблем, но да не разбия я скорости, я диф я муфа!
      Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

      Коментар


      • #4
        От: Каре кардан, смяна и баланс

        Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
        Е то може ли вообще да стане ако не центрираш карето? Аз мога са го сменя, това не проблем, но да не разбия я скорости, я диф я муфа!
        Имам предвид да е абсолютно на център,това може да се направи на струг примерно
        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

        Коментар


        • #5
          От: Каре кардан, смяна и баланс

          Разбрах!
          В жизет така ми казаха. Че го центроват много добре и не правят баланс.
          Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

          Коментар


          • #6
            От: Каре кардан, смяна и баланс

            Всички кардани са балансирани. Карето не трябва да е на център а там където е в момента. Не трябва да се променя нищо от съществъващото положение.
            Така може да не ходиш на баланс. Като го центроваш, трябва нов баланс.
            Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
            Към модераторите-А изтрийте го сега.
            Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

            Коментар


            • #7
              От: Каре кардан, смяна и баланс

              Мислите ли че чашките са много твърди и няма да мога да ги пробия?

              Понеже не е съмсем здало богу дух, ми се ще да го гресирам поне. Да кара още малко.
              Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

              Коментар


              • #8
                От: Каре кардан, смяна и баланс

                Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
                Мислите ли че чашките са много твърди и няма да мога да ги пробия?

                Понеже не е съмсем здало богу дух, ми се ще да го гресирам поне. Да кара още малко.
                Твърди са доста ,все едно да дупчиш лагер , може и да успееш ако си много упорит
                ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                Коментар


                • #9
                  От: Каре кардан, смяна и баланс

                  Първоначално публикуван от Danchojn Преглед на мнение
                  Мислите ли че чашките са много твърди и няма да мога да ги пробия?

                  Понеже не е съмсем здало богу дух, ми се ще да го гресирам поне. Да кара още малко.
                  Два момента.

                  При дупченето ще вкараш метални стърготини при игличките.... Дали ще помогне за цялата картинка?

                  След гресирането, пишеш лепило и болт.... Това как е откъм баланса?
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #10
                    От: Каре кардан, смяна и баланс

                    Това каре просто трябва да се смени. Отбележи разположението на двете половини на кардана една спрямо друга и сменявай карето смело.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Каре кардан, смяна и баланс

                      Добре колеги, ще се сменя. Новото каре ще е с гресьорка.

                      Злой - за баланса предполагам няма да е проблем, защото мислех да го направя и на четирите страни.
                      Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                      Коментар


                      • #12
                        От: Каре кардан, смяна и баланс

                        Доволен съм от баланса, който ми направиха в Технокардан-Кубрат. Ще ти сменят карето и ще балансират кардана. Цените са изключително ниски в сравнение с другите фирми.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Каре кардан, смяна и баланс

                          Ок, благодаря на всички за отговорите!

                          Успях през уплътнителните пръстени да вкарам малко масло с грес и засега това неприятно потракване изчезна. Ще видим до кога.
                          Panda Climbing 4x4 1,2MPI FIRE

                          Коментар


                          • #14
                            От: Каре кардан, смяна и баланс

                            Дано изкара повече, ама ако си караш редовно колата недей да разчиташ на това каре, може да те остави когато най малко очакваш, вече е дало сигнал , просто го смени и забрави
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X