Преправяне на хидравлична в механична рейка -някъде бях чел тема че става,ако да някой може ли да ми разясни на теория как ще съм много благодарен
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Преправяне на хидравлична в механична рейка
Свий
X
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Ахам,а трябва ли да правя "мост" между двата отвора за маслото да циркулира например с маркуч между двете или само я пълня и затапвам (трябва ми за бъги )Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЕми просто не и пускаш масло под налягане, а само я пълниш с такова. Ама волана ще е тежичък.
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Мисля че не трябва мост, но може и да бъркам. Ама много лесно ще си проличи - напълни я и я затапи. После опитай с ръха да въртиш входящия вал. Ако се върти лесно и без усилие, значи мост не трябва. Ако не иска да се върти изобщо, или "затяга", значи трябва мост.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Защо ти е да преправяш по моргите е пълно с механични рейки.Само за справка скоро взимах за Фиеста 30лв с накрайници и карданният привод
А и според мен по леко ще ти е да я въртиш отколкото преправената ако стане разбира се.
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Ако все пак искаш да си я преправяш колега,трябва да я разглобиш,да махнеш всички О-пръстени,да намажеш стеблото с подходяща грес,лагерчетата също.Слагаш маншоните......и имаш ''суха ''механична рейка.Успех!
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Темата наистина ли е сериозна. В момента по моргите има толкова механични рейки от скрап с електроусилватели в колонката. По-прости, по-надеждни, най-важното по-леки от която и да е хидравлична. Ако проблема е финансов и имаш някаква хидравлична е друг въпрос."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Не е финансов по скоро от техническо любопитствоПървоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеТемата наистина ли е сериозна. В момента по моргите има толкова механични рейки от скрап с електроусилватели в колонката. По-прости, по-надеждни, най-важното по-леки от която и да е хидравлична. Ако проблема е финансов и имаш някаква хидравлична е друг въпрос.
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Колега, може ли разяснение! Това, че електроусилвателят е в колонката, значи ли че може да се "насади" над обикновена механична, неусилена рейка, каквато е на моето Миди? За съжаление не мога да открия хидравлична рейка за Миди, иначе веднага ще монтирам!Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеТемата наистина ли е сериозна. В момента по моргите има толкова механични рейки от скрап с електроусилватели в колонката. По-прости, по-надеждни, най-важното по-леки от която и да е хидравлична. Ако проблема е финансов и имаш някаква хидравлична е друг въпрос.
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Може да се насади. Проблема е да се купи цялата система, защото зора е в управлението на нещото. Имах Сузуки 1998г и беше с такова. Вече всичко се произвежда с такива. Иначе имам едно такова Тойотско, но нямам управлението."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Някои са с интегрирано управление - по разни рена. Готов модул - входящ и изходящ вал, захранване, маса и CAN.
Това което гледах бачкаше и с откачена CAN. Естествено без него работи само в един режим - усилието не се променя в зависимост от скоростта.
Коментар
-
От: Преправяне на хидравлична в механична рейка
Тъй като те гледам,ти трябва "бърза"рейка,за да не раздаваш карти като въртиш воланаПървоначално публикуван от bega4ka_ Преглед на мнениеВиден състезател в дрифтига пък ми каза че просто махнал маслото за да няма съпротивление и станала доста чувствителна и директна рейка което и търся аз
!Мързи ме да ходя чак до гаража да снимам,но идеята е,че целият ход на волана се съкращава,и от стандартния,който в повечето случаи е 3,5 оборота от край до край,се изработва с ход 1,5-1,3/4 оборота от край до край.Така волана става в пъти по-чуствителен,на 10 и на 2 часа завиваш под прав ъгъл,НЕ СТАВА за каране по асвалт,ще се пребиеш.Ел серво от корса С,довършва качествено екстрата,вързва се елементарно,пък и спира блъскането в ръцете през бабуните
.Е,не се стърпях,за това става въпрос: Последно редактирано от petroffbg; 11-01-12, 23:15.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар