Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на масло - заден диференциал без отвъртане на болта виж снимката

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Смяна на масло - заден диференциал без отвъртане на болта виж снимката

    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
    Дини много съм съгласен с теб, но как да разбера колко масло имам в дифа ???

    Не тече, нито капка и при все това ако вътре има само някави мижави стотици грамове ???
    Най-лесно ще ти е по мойта схема.
    Развий 1 от болктовете на дифа, които е на нивото на пробката. +/- 1см. не е проблем. Ако нищо не текне тогава е проблем.
    Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
    http://www.cardomain.com/ride/2562837

    Коментар


    • #17
      Re: Смяна на масло - заден диференциал без отвъртане на болта виж снимката

      При всички положения болта следва да се развие. Така нито може да се контролира нивото на маслото, нито могат да се източат утайките и боклуците на дъното, нито може да се проверява след минаване на дълбока вода какво има вътре. Не е толкова страшно с нагряване най-вероятно ще се отвие. Ако ли не разпробива се и готово...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #18
        Re: Смяна на масло - заден диференциал без отвъртане на болта виж снимката

        Благодаря много,

        Евала момчета за полезните съвети.

        Поздрави,
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • #19
          Re: Смяна на масло - заден диференциал без отвъртане на болта виж снимката

          Първоначално публикуван от Kaskadiora Преглед на мнение
          Най-лесно ще ти е по мойта схема.
          Развий 1 от болктовете на дифа, които е на нивото на пробката. +/- 1см. не е проблем. Ако нищо не текне тогава е проблем.
          Това е начина!
          Одвиваш и бучкаш с тел или нещо друго да не е на дупката да има силикон и да я запушва!
          А ти си прав да се съмняваш... вече на никой и нищо неможе да се вярва, но неможе и всичко да си правим сами затова трябва да се и доверим на някои хора...
          Лек ден и късмет
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #20
            Re: Смяна на масло - заден диференциал без отвъртане на болта виж снимката

            завари един болт и пробвай пък каквото стане..
            мойта машина е нова и само веднъж и се е сменяло маслото на дифа но един нашенски майстор проверяваше нивото и след това не можаха да ми развият пробката по човешки а ми с чук и секач като видях лошо ми стана някои маистори определено карат без да имат на представа
            коло се стяга или само ако става въпрос за стягане на болтове на глава само тпогава се използват динамометрични клучове а в учебника пише за всякао едно болче...
            поздрави

            Коментар


            • #21
              Re: Смяна на масло - заден диференциал без отвъртане на болта виж снимката

              Първоначално публикуван от zenit Преглед на мнение
              завари един болт и пробвай пък каквото стане..
              един нашенски майстор .....с чук и секач като видях лошо ми стана някои маистори определено карат без да имат на представа ....
              За пробката си прав - заваряваш развиваш (може и да не стане от първи опит) и слагаш нова.
              А коментара ти за наште МАЙСТОРИ... грешка няма.
              Случка (лично изсрадана): Автомобил - Пежо 405 бензин СЛУЖЕБНО. Лино навътяни от мен 200 000 км. (много яка душа ИМАШЕ)
              Пълно СЕРВИЗНО обслужване. Свещи, масла, та чак и смяна на накладките.
              Проблемът - Водната помпа тече.
              Решенето - в сервиза и смяна с НОВА
              От там нататък все едно че не отвориха предния капак, ами отвориха кутията на Пандора. След няколко часа колата беше с НОВА водна помпа, НОВ ангренажен ремък, и НОВ антифриз (той стария беше на няколко месеца) ама нали е СЛУЖЕБНА...
              Проблем 1 - след няколко дена от двигателя взе да се чува тракане и усезаема засуба на мощност.
              Пак в сервиза - не била добре стегната ГАЙКАТА (стяга се с ключ 32 или 36) на ремъчната шайба на коляновия вал. Вследствие шпонката на коляновия вал ИЗЯЖДА канала на ремъчната шайба(алуминиева) и ангренажната центровка отива ... на майка си в .... Фирмата е редовен клиент, майстора е ПОРИЦАН, и колата е оправена - РЕКЛАМАЦИЯ
              2 месеца никакви грижи докато... не дойде зимата. Един хубав СТУДЕН зимен ден, дълбока сутрин (още дори снегорините не са минали) илизам да подгрея колата. Алармата ми спестява духането в ключалките, и след кратка 2-3 минутна схватка със залепналите уплтнения вратата се отвори. Пъхам ключа завъртам и ТРЯС - това се чу някъде под мен. Аз обаче съм упорит - завъртам лекичко 2 път - няма ТРЯС, само стартера върти. Върти, въртиииии, въртиииии...., ама не пали. Телефони, въжета, джипове, теглене на загасен двигател (няма серво, няма спирачки...) и пак в СЕРВИЗА.
              !!! Ангренажният ремък е СЧУПЕН!!! Лично видях как го вадят на парчета и конци.
              Обяснение - От студа се е ВТВЪРДИЛ ?!? и е станал на нещо като пластмаса.... и аз като съм завъртял ..... т.е. АЗ съм ВИНОВЕН.
              Бре мамка му - София 1 милион коли и само мойта е стояла на улицата и се е ВТВЪРДИЛА.
              Обадих се 1 колега да мине през ФРАНЦ АУТО и да ми купи 1 ИСТИНСКИ ремък, а не от тез дето се ВТВЪРДЯВАТ.

              И така с нашите МАЙСТОРИ. В песни да ги възпееш .... /КОНТРОЛ - ...удрай с лопатата където свариш..../
              Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
              http://www.cardomain.com/ride/2562837

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X