Най-доброто обяснение което съм виждал ever!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Що е то диференциал и как работи
Свий
X
-
От: Що е то диференциал и как работи
Къде ли па го намери това обяснение на "ниво опитомена маймуна"?
http://www.offroad-bulgaria.com/show...E9%EC%F3%ED%E0
http://www.offroad-bulgaria.com/cont...?r=69-4%D1%854Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
-
От: Що е то диференциал и как работи
Хаха, може да има и други като мен които не са прочели всичко в сайта... просто ме израдва как е направен клипа... буквално наистина е "ниво опитомена маймуна"Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
Kawasaki Vulcan S ABS SE '17
LZ1FLY
Коментар
-
От: Що е то диференциал и как работи
Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнениеХаха, може да има и други като мен които не са прочели всичко в сайта... просто ме израдва как е направен клипа... буквално наистина е "ниво опитомена маймуна"
Клипчето ме кефииво димитров-0898 472 158
Коментар
-
От: Що е то диференциал и как работи
То в моето училище имаше подобни макети преди 9-10 години.А макетите бяха стари и сигурно ги е имало и доста по-отдавна.Повечето бяха правени от ученици. И то от макети с клечки и пластмасови зъбни колела до разрязани цели реални възли (и агрегати). Разрязаните също бяха разни дарения или части към дипломни работи, и болшинството бяха много добре направени–хем виждаш всичко вътре, хем всичко може да се движи като в реални условия та добиваш реална представа. Реалните макети бяха много и разнообразни–от диференциал на Волга до заден мост от камион Шкода и това само за диференциали. Отделно имаше разрязани скоростни кутии и раздатки(УАЗ, ВАЗ) и всичко друго по автомобила(е, каквото е имало преди 20-30години). Освен теоритично се изучаваха и на практика. Даскала беше много добър(инж. Хампарян) и взискателен. Изучаваха се различните видове на определените възли, после възможните им повреди, ремонти, регулировки и пр.Накрая всеки трябваше да разглоби, прегледа, сглоби и регулира по най-малко два три различни(като марки и модели и изпълнения) от определен възел(примерно имаше възли от ВАЗ, Москвич, ГАЗ 21, 24 Волга, Шкода 105/120, Фиат 125P, разни модели на Рено, по нещо от Вартбург и Трабант и доста други).
А повечето от нас, които учехме тогава, си бяха маймуни...че даже и не много опитомени. Явно хората не от лесно ги бЕха изтипосали всички макети и ни тормозеха с голЕм зор, та белким при'Фанем нЕкоя мъдрост. Прости работи, усърдно ни набиваха в главите, ама да бЕхме поне опитомени маймуни, а то....Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Що е то диференциал и как работи
Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеТо в моето училище имаше подобни макети преди 9-10 години....
Сериозно и обективно погледнато този техникум беше и си остава най-добрия в България в сферата на автомобилите ( та дори и за общо ниво на образованост на излизащите от него).
А относно диференциалите -аз така и не успях да убедя един ''автомобилист'' (хем и за състезател се има ), че и колите с предно предаване имат диференциал ( цитат: ''К'ъв диференциал бе -т'ва е само една скоростна кутия, диференциала е само това като на Г-то на моста'' ) .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар