Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Щракане в задния диференциал на витарата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Щракане в задния диференциал на витарата.

    Ами не е лошо да разгледате диференциалите на самурая!Предния е 2 сателита,на ос и 2 планети.Задния е с 4 сателита на ос и 2къси оси,които образуват кръстачка и 2 планети.До сега не съм споменавал никъде термина предавателно число.Освен това главното предаване (пинион,корона),е отделен механизъм за който в момента не става въпрос.В този ред на мисли не е зле да преразгледаме "глупостите" на конструкторите от suyuki и "безхаберниците" които ..... Нищо лично!Поздрави!

    Коментар


    • #17
      От: Щракане в задния диференциал на витарата.

      Извинен си!(за незнанието).Първо до сега никъде не съм споменавал "предавателно число"!Второ,задния диференциал на samuraj SJ413 е изпълнен по схема 4 сателита на ос и 2 къси оси,които образуват кръстачка плюс 2 планети,а предния е 2сателита на ос и 2 планети.Главното предаване(корона и пинйон) е отделен механизъм поместен в същия картер.Това е по повод "глупостите" на инженерите от suyuki и "безхаберието"на....Нищо лично!Поздрави!

      Коментар


      • #18
        От: Щракане в задния диференциал на витарата.

        Прозвуча така сякаш ставаше въпрос за предавателните числа, та затова и реагирах така.

        А ти също си извинен за незнанието. Щото не само на самурая предния диференциал е направен по-слаб от задния, така е на доста други джипове. На прима виста се сещам още за витара и фронтера. Има и още.
        А това се прави може би за намаляване на теглото, по-малкия като обем и възможности диференциал е и по-лек. А той при парт тайм джиповете работи винаги в синхрон със задния, и така зора е разпределен между двата. И по-слабата конструкция успява да устиска на напъна. Задния си е як, че му се пада да движи машината понякога сам, а с голямо натоварване.

        П.П. Почти винаги когато в разговор казваме "диференциал" разбираме главното предаване плюс самия диференциал. Всички знаем, че са различни неща, но живота така го е наложил, нали са в един общ възел...

        Също знаем,ч е се казва полувал, ама си дерем на полуоски... Знаем, че сегмент е част от площта на кръг и, че това дето се слага на буталата се казва бутален пръстен, ама си говорим за износени сегменти... Знаем и разликата между "Делко" и прекъсвач-разпределител на запалването, ама... И още, и още... Не се хващай за думата.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #19
          От: Щракане в задния диференциал на витарата.

          Междудругото пък има джипки на които предния и задния даф са еднакви и взаимозаменяеми.Не са много,ама...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • #20
            От: Щракане в задния диференциал на витарата.

            Между другото има и коли 4х4 с различни главни предавания а са с 4 еднакви гумиСега някои ще скочат и ще кажат не може да стане!И аз така казах ама друго излезе.Звъни ми преди около година механика който поддържа някой от състезателните ни коли и вика: ела в сервиза че нещо не мие ясно. Отивам при него а той прави скоростната кутия на едната бегачка(тойота селика гт4),и казва :имаме проблем със селиката предния и задния диф. са различни не знам как се е движила до сега.Броим отново зъби ,смятаме 4,4 отпред 2,9 отзад.Шах с пешката.След около половин час умуване и почесване загрях.Отвън на кутията има ъглова предавка (някой я наричат раздатка)Като я разглобихме и я сметнах-2.9 .И кво се оказа хитрите японци вземат движение за задния мост след предния диф.,умножават го през ъглова предавка по2,9 а задния диф го дели на 2,9 и деиствителното предавателно число остава 1х4,4=4,4 .Хитро а

            Коментар


            • #21
              От: Щракане в задния диференциал на витарата.

              Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
              Между другото има и коли 4х4 с различни главни предавания а са с 4 еднакви гумиСега някои ще скочат и ще кажат не може да стане!И аз така казах ама друго излезе.Звъни ми преди около година механика който поддържа някой от състезателните ни коли и вика: ела в сервиза че нещо не мие ясно. Отивам при него а той прави скоростната кутия на едната бегачка(тойота селика гт4),и казва :имаме проблем със селиката предния и задния диф. са различни не знам как се е движила до сега.Броим отново зъби ,смятаме 4,4 отпред 2,9 отзад.Шах с пешката.След около половин час умуване и почесване загрях.Отвън на кутията има ъглова предавка (някой я наричат раздатка)Като я разглобихме и я сметнах-2.9 .И кво се оказа хитрите японци вземат движение за задния мост след предния диф.,умножават го през ъглова предавка по2,9 а задния диф го дели на 2,9 и деиствителното предавателно число остава 1х4,4=4,4 .Хитро а
              Не е само тойотата.ФВ Синхро също е с подобна система на ГП.Предния диф е с ПЧ 4,27:1(примерно,че има няколко модела), а задния 1,05:1- 21:20 зъба...
              Така ако се смени предния диф с друго ПЧ се променя цялото ПЧ на системата.
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X